Gå til innhold

Ligge med drittsekkens kompis..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med en mann en kort periode, kort fortalt: Han dumpa meg på en ganske brutal måte, og jeg tok det veldig tungt da det ble slutt.

Vi havna på samme fest nå på lørdag, men snakket ikke med hverandre og han dro hjem tidlig. Jeg ble igjen sammen med resten av gjengen og kvelden endte med at en av hans beste venner ble med meg hjem, og vi hadde sex.

Noen mener at dette er en bra hevn, men jeg er jo litt redd for hva han egentlig kommer til å tenke når han får vite om det.

Kommer han til å bli sur eller fornærma? Jeg bryr meg ikke om han hater meg, men vil jo ikke ødelegge forholdet mellom de to heller.

Kameraten hans har gitt uttrykk for at han vil treffe meg igjen, men er litt usikker - selv om jeg egentlig liker ham godt.

Noen som har vært i samme situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bolle

Hvis han dumpa deg så bryr han seg sikkert ikke. Who cares om de blir uvenner, det får pulevennen din ta på sin kappe, er å langt fra ditt ansvar som det kommer. Møt ham igjen om du liker han, men er de veldig close er sjansen for at han også er drittsekk relativt stor. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke tenkt noe over det. Han dumpet deg og dere var jo sammen kun en kort periode. Kjipt å gå glipp av noe som kunne vært bra med han nye, pga en eks som ikke var grei mot deg engang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Lisa

Hvis han dumpa deg så bryr han seg sikkert ikke. Who cares om de blir uvenner, det får pulevennen din ta på sin kappe, er å langt fra ditt ansvar som det kommer. Møt ham igjen om du liker han, men er de veldig close er sjansen for at han også er drittsekk relativt stor. :)

Det er allikevel å ikke følge reglene å date eksen til kameraten. Dete gjelder både for kvinner og menn. Mean legger ikke an på en venns eks uten å sette vennskap på spill. Her er ofte både kvinner og menn veldig stolte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja for meg kommer sånt litt an på hvor lenge forholdet til deg og eksen varte. Var det kun ett kort forhold, ville jeg sagt kjør på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er jo litt teit og drive gjenvinning og resirkuleringer på eksens kamerater da? Det ligger litt motivasjon bak dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når dere bare var sammen en kort periode, og han dumpa deg brutalt, så har han ikke noen grunn til å bli fornærma på kameraten. Men som du sikkert skjønner, er det ikke du som skal ta initiativ til noen videre kontakt, men si gjerne ja om kameraten spør om dere skal treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i en noe lik situasjon. Bare at jeg "avstandsdatet" en fyr i ganske lang tid. Så hverandre ikke veldig ofte pga stor avstand, ofte måneder mellom hver gang. Jeg ville gjerne legge mer i det, og gå inn for å treffes oftere. Være bare oss to. Han ville bare se hva som evt. skjedde...

Følte i grunnen han lekte litt med meg, for visste jeg var svært forelsket. Pluss han er ti år eldre enn meg. Han så nok for seg det var urealistisk på bakgrunn av både avstand og livssituasjon og muligens flere "feil" med meg som person, jeg vet ikke. Han kunne stadig ikke fortelle meg det jeg ville høre, og visste ikke hvor han stod. Etter nesten TO ÅR visste han ennå ikke... men avviste meg aldri helt, han ville gjerne se meg igjen senere altså, for all del (idiot).

Jeg traff andre i mellomtiden også, og dumpet mange flotte gutter underveis for å kunne se han her igjen.

MEN *trommevirvel*..... nå sist sa jeg at jeg ikke kunne vente på han mer, jeg sa ikke hvorfor - men i mellomtiden har jeg holdt på med en kompis av han (i et halvt år ++). Dette opplegget med han som bor langt unna har vært ganske så "skjult" (jeg vet, tvilsomt). Så vår felles venn visste ikke noe. Og vet vel fremdeles ikke noe....

Tenkte i starten det var dumt å takke ja til å treffe han som nå er kjæresten min. Men WHAT THE HELL - hadde han andre brydd seg i utgangspunktet, så hadde han lagt beslag på meg for lenge siden. Så jeg kjørte på, og angrer ikke et sekund.

Så da ble treigasen kvitt maset mitt - kompisen hans fikk seg en veeeldig flott jente (ja, jeg er FIN, og ARTIG, og SJARMERENDE, og FLINK, og han er en IDIOT som ikke slo til) ;) - og jeg fikk meg kjæreste OG kom meg ut av den håpløse "bli-holdt-på-gress-situasjonen" En såkalt VINN-VINN-VINN-situasjon. Meget happy!! ;)

Kjør på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...