Kipa Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #781 Del Skrevet 12. oktober 2004 Lukas sitter på pappa sitt fang og ler så det rister.. Jeg har bakt....igjen :oops: skal gå tur med Ludde, far og barn skal kose seg sammen, mor skal få litt trim og frisk luft.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 12. oktober 2004 #782 Del Skrevet 12. oktober 2004 Lukas sitter på pappa sitt fang og ler så det rister.. Jinx smiiiiiiiiiler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #783 Del Skrevet 13. oktober 2004 :evil: fik jo beskjed om at jeg kunne blø i 6 uker...men før helgen ble det nesten ingeting og i helgen stoppet det opp. Yes tenkte jeg, nå er det over i hvertfall. Phø, nå blør jeg mer igjen, hva er dette for noe tull da. Sikkert ikke noe farlig og ikke unormalt men faen så irriterende. Vil komme igang igjen jeg...Savner å være kjæreste!! ( for det orker jeg ikke nå, føler meg helt blæh... :-x ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter #784 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vi skal ta bussen inn til byen en tur. Skulle møte M men som vanlig avlyser hun i siste liten..vondt her og der. Jeg prøver å ha forståelse for det, er jo psykisk..men blir litt lei. Hadde gleda meg til en lunsj med venninne skavling i dag jeg da.. Vi får nyte byturen alene vi to da.Men jeg gidder ikke spise ute da..Gjør bare unna ærendene mine og så hjem. har lyst på et par nye sko, eller kanskej støvler nå..hmm, vet ikke. Skal kikke og kanskje jeg forelsker meg i noen - og da kan jeg kjøpe dem. praktisk! Skal også hente to stk porselensblomste rpå tina's blomster. Har nemlig bestilt det...de er så fine! Skal på posten, på legesenteret og hente resept- innom apotek og levere.. og litt annet småtteri. I går fikk vi projector..o' LYKKE- for mannen, guttedrømmen- en av de mange gikk i oppfyllelse. Må innrømme at det var litt kult å se på Friends på storskjerm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 13. oktober 2004 #785 Del Skrevet 13. oktober 2004 :klem2: Härligt med glada barn! Jag smiler jag också! Längtar efter min lille glade kille... Njut av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 13. oktober 2004 #786 Del Skrevet 13. oktober 2004 Wow! Det tror jeg må være guttedrømmen min også! :enig_animasjon: Håper du slutter å blø NU, og at du forelsker deg i noen nye støvler Deilig følelse det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 13. oktober 2004 #787 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei... Savner dere her inne også. Har tenkt masse på en ting. Du snakket noe om det sløret... Brudesløret altså... Var det langt? Det var så vanskelig å se på bildet av dere. For jeg synes det hadde vært litt kos å låne... Kanskje vi kunne treffes en gang? Og da kan du ta det med, så kan vi se på det? For jeg skal jo til Oslo/Drammen snart... Med bil og greier. Og mann og Erik... Hadde vært kjempekoselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #788 Del Skrevet 14. oktober 2004 Lukas tenner begynte å bli slemme allerede ved ni...i går...og så har det holdt på i natt. Hvorfor skal det være så jævlig vondt å få tenner :evil: Stakkas, helt utslitt, sov til halv elleve fra halv åtte nå på morgenen. Godt humør nå! - men det er vel igang igjen i natt... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2004 #789 Del Skrevet 14. oktober 2004 ER DU HELT HERLIG ELLER? :hjerter2: *smask* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. oktober 2004 #790 Del Skrevet 14. oktober 2004 Slitsomt med de tennene.. Jeg gir mine smertestillende når det står på som verst.. Stakkars herlige Lukasen Ble sikkert kjempe stilig med projector Det vil jeg også ha !!!!! Herlige Kipa !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter #791 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg vurderer smertestillende neste gang ja!! Takk for tips, Jinx. Nå pakker vi...vanskelig å prøve å pakke lurt.. Tror jeg har klart det. Deler koffert med Lukas jeg, dvs våre klær deler..og det hadde aldri gått før,men nå er saken den at fortsatt bare tre bukser passer meg..og de har jeg med. Og en haug med gensere. Fant støvle ri dag, me ike min str..så KULE! Får se i sweden... hej då, kommer innom i blant. De har i hvertfall modem.. Det var så lite Lillen, du fortjente det, og jeg klarte ikke å la vær.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 14. oktober 2004 #792 Del Skrevet 14. oktober 2004 God tur Kipa! Jag börjar förstå att vi har det bra med Malvin vad det gäller tänder - här i huset är inte det några problem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2004 #793 Del Skrevet 14. oktober 2004 God tur, Kipa! Håper oppholdet blir myemye bedre enn forventet! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter #794 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hipp hurra for Lukas som er 9 måneder idag og har svnesk navndag!! Det burde jo väre dobbel feiring det...Skal på storshopping med svigermor i morgen..så da drypper det vel litt på gullet.. Hun er foresten söt og blid!! Svigerfar derimot..drar jeg snar til. Så spydig og bedrevitende, og å fy a' meg jeg har sovet til 9 disse dagene oi oi oi.. Flyturen gikk som en dröm. Lukas sov fra Oslo til Stockholm og videre derfra sjarmerte han flyvertinnene :hjerter2: Han er bare blid og grei her. Ikke forkjöla lenger, men det er nok litt vondt i munnen enda..men ikke på langt när så mye. Har shoppet bitte litt, nye stövler, men ikke de helt utrolige jeg så i Drammen da..turkise semska höye stövle rmed brodereier og ennbamse på. SÅ kule..det ble svarte höye semska på meg med noe band på..Kule nok. Ny shopping i morgen, I luleå...er faktisk mange bra butikker der.. mannen + pappa'n skal på hockey match i kvled, damene og Lukas er hjemme. Har besökt noen venner og det skal det bli mer av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. oktober 2004 #795 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har du sovet helt til 9? :o Jeg tror nesten jeg hadde kastet deg ut med en gang, hadde jeg vært svigerfaren din... Ærlig talt: Jeg skal aldri dra på besøk til han... Jeg kommer til å få bank! Tenk deg alt det de svarte støvlene passer til, som ikke de turkise hadde passet til! :-) For de svarte passer vel egentlig til alt!! Håper du koste deg på shopping, til tross for den sorgfylte sms-n jeg fikk om at du hadde sett drømmestøvlene igjen... Fatt mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter #796 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har sörget fra meg.. mne da jeg så at de fines i svarte de også... :-x Vi var jo i den byen på lördag og så etter...ja, ja.. Har altså värt i Luleå i dag Lukas har fått tromme av pappa'n sin. Så fornöyd med den. Og av farmor en body fra P&P og jeg kjöpte meg truser, og noe til meg og Lillen..tenkte på henne da jeg så de og da måtte jeg kjöpe.. ( ikke noe kinky altså ..).. Lite shopping, men mye kos. På cafe og trillet rundt med vogn. Spist deilig, men sen middag, s- far sur for at den ble sen. Ha- ha! Han er pyton på den måten at han vet best om alt, tilogmed barnepsykologi..og der vil jeg si at jeg vet mer, men men..bedreviter og egoist...Og så spydig han kan väre. Men her er jenta som kan bite fra seg..og det har han skjönt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 19. oktober 2004 #797 Del Skrevet 19. oktober 2004 Heja Kipa bit i från till Svigerfar! och tänk på att det inte är så ofta ni träffas och att det kanske är tur... Härligt med shopping. Jag vill också shoppa. Vara på semester med man och barn, gå runt i ny stad och titta, fika på kafé mm... Det låter så mysigt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. oktober 2004 #798 Del Skrevet 20. oktober 2004 Er svigermor bedre enn svigerfar da...? *håper* Eller er de like ille...? Håper du koser deg og får litt ferie også. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter #799 Del Skrevet 20. oktober 2004 Joda, jeg koser meg også. Vi har mye tid sammen, besöker gode venner. Leker og koser oss med Lukas og nyter litt familieliv I dag sa Lukas pa- pa!!! Og etter det pappa pappapappa... I dag har vi spist lunsj med M og K og ble bedt dit i kveld på "fika". Vi har värt hos Lukas sine oldeforeldre..som jeg ikke vet hva heter her. Furstina..Hva blir mannen sin mormor & morfar for Lukas? Mormors mor eller farmors mor eller hva.. De er 91 og 89 år og skröplige, men mormoren til mannen er alikevel klar i hodet og nyter tid med Lukas. Var der på lördag også, og skal dit på lördag som kommer. Det er snö i luften og grått ute i dag, vi har ikke gått noen tur..i morgen skal farmor få trille tur med Lukas til en venninne, hun er nemlig så söt og snill om dagen at det fortjener hun. Lukas har kjöpt henne en gave også, servietter og lys. jeg er ikke helt i form..blör utrolig mye..mer enn ved noen mens mer enn etter födsel, altså ikke som med engang men ettervhert da..I dag har jeg värt litt nede..svimmel og slapp. Det kan blö i 6 uker, men det burde jo avta..Mannen kjöpte noe jern drikke til meg og er så streng...og det finnes visstnok hormontabletter å ta for å stoppe dette tullet..tror jeg skal ringe legen i morgen..mister jo veldig mye da..er en måned siden nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 20. oktober 2004 #800 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vi har värt hos Lukas sine oldeforeldre..som jeg ikke vet hva heter her. Furstina..Hva blir mannen sin mormor & morfar for Lukas? Mormors mor eller farmors mor eller hva.. Man säger gammel före... gammelfarmor, gammelmormor, gammelfarfar, , gammelmorfar... Lite ologiskt och förvirrande eftersom det sällan framgår VEMS farmor gammelfarmor är... är det mammas farmor eller pappas farmor... eller är det farmors mor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg