Salamandra Skrevet 1. oktober 2004 #741 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nooomin... :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #742 Del Skrevet 2. oktober 2004 Har vært på Liertoppen i dag på litt shopping Var innom mamma en liten tur etterpå. I dag har Lukas sagt takk to ganger.. Har gått lang tur med små guttene og mannen har laget nydelig lørdagskos med enda bedre rødvin til. Flaska er tom nå..men vi har da flere... I morgen skal jeg lage en eplepai. Må finne en god oppskrift da.. Mannen savner og jeg vil ha mere viiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #743 Del Skrevet 4. oktober 2004 Neste fredag skal vi jammen til svigers... i hele 9 dager....kunne tenke meg å ikke gjort det jeg, men nå har vi da bestilt flybiletter. Moroa kom på 7648 kroner for oss tre!! :o De betaler 4000 så vi må jo ikke ut med hele beløpet. Men mannen mister jo over en ukes jobbing og inntekter derfra. (De har jo ikke råd til å komme hit, men betale for oss, hvor er logikken i det.. ) Kjenner jeg blir sur av å tenke på dem. Det de sa etter det som hendte for noen uker siden..at det var det beste som kunne hende.... Det beste.... :o Om de tar det opp igjen skal jeg jammen fortelle dem om min "beste" hendelse.. :evil: Alle utenom dem har beklaga og sagt det var trist..såklart..Men de klarer nok en gang å prestere å si det absolutt verste jeg kunne høre der og da.. - ja, ja- gleder meg til å treffe svenske gode venner i hvertfall!! :klem2: Lukas ligger ute og sover. Vi to er så forkjøla...Han klager ikke,det gjør jeg . Snørra hans renner hele tiden. Men nå ser det ut til at han sover godt, ute. Bestilte akkurat frisør time, neste torsdag. Må jo holde det lyse lyst..og en klipp skader ikke. Føler meg litt freshere da :-D Har jo endel penger fra bursdag som jeg skal bruke på klær, skal kikke litt denne uka og neste..men det spørs om bukser kan kjøpes enda.. Eplepai igår ble knall- god! Fant en oppskrift her inne. I dag skal jeg også bake, men det regner og jeg trenger kakao..vente litt da.. Fikk en sms i sted, var så spent, tenkte det var Lillen håper håper håper det er hennes tur nå!!!! Det var ikke henne da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter #744 Del Skrevet 4. oktober 2004 Vi var foresten spreke i går. I det verste regneværet dro vi på oss regnetøy og regntrekk på vogna, pakka Lukas godt nedi og traske avgårde mot skogen..Gikk tur i over to timer, og det var herlig!! Ludde løp og løp og koste seg, og det gjorde vi alle tre. Pause i oppholdvær med varm kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dawn Skrevet 4. oktober 2004 #745 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei Kipa! Jeg står herved frem som snikleser i starten av snikingen min. Har lest litt bakover for å få med meg hva svigers mente, og jeg satt og måpte. For en grusom ting å si! :cry: Du er veldig heldig som har en god mann, en god sønn og en god hund! Og så håper jeg at du klarer å kose deg på ferien og får slengt litt dritt tilbake til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #746 Del Skrevet 5. oktober 2004 LILLEN er gravid!! det er jo bare såå flott!! Den lille sms'n gjorde dagen min. Jeg ble helt fjern da jeg fikk den- hadde nesten lyst til å gråte litt..men stod i kassekø på Kiwi og måtte finne bleiekortet i en fei... Har vært og kjørt med Lukas i baksetet. Det går bedre og bedre, men jeg har god tid... Lagde sjokoladekake i går, som ble utrolig god og luftig med en sååå god glasur. Så vi koste oss med alle skalkene før vi fryste ned det andre.. Mannen datt ned fra et tak i går, og forstua foten, jeg blir så satt ut når det skjer noe. For jeg er sånn tenk om du hadde knekt nakken..men det gjorde jeg jo ikke...men tenk om... Nå vel, han fikk i hvertfall streng beskjed av meg om å ligge pal i sofaen i går. Jeg varta han opp men jammen dro han ikke avgårde på jobb i sted... Mannfolk! takk for hilsen fra en snik- leser. Nå skal jeg ikke gjøre noe..kanskje gå en tur i det fine været bare etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. oktober 2004 #747 Del Skrevet 5. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #748 Del Skrevet 5. oktober 2004 En klem :-D Tusen takk! Lukas sover ute nå. Jeg har vaska mannen sine arbeidsklær og hengt de opp ute, håper det er nok med den sola som komme for å tørke dm..Æsj..luksusproblem.. Lukas inne i en sånn lære seg periode, her går det unna. Det som er gøy nå er s- lyden det går i det hele tiden når han ikke blåser..ssssssss :hjerter2: Når vi sier kan du klappe, så klapper han som bare det! Det er så morsomt alt som skjer nå. Merker at han begynne å bli stor, snart barnehagegutt..vel 4 måneder til da, men alikevel..I går satt han alene på gulvet med lekekassa si og lekte lenge og koste seg. Dro opp en etter en leke og undersøkte dem alle til minste detalj. Han er blitt så flink til å sitte også! Sier vi hvor er mamma peker han på meg, og hvor er Ludde kikker han på Ludde. Men pappa han er litt overalt tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 5. oktober 2004 #749 Del Skrevet 5. oktober 2004 Härligt att ni ska till svigers - synd bara att de inte ids åka och besöka er och nya huset. Jag längtar till jul och nästa besäk hos MIN svägerska m. familj + svärmor och svärfar... härligt härligt... Jag längtar också tills dess de kan komma på besök i vårt nya hus (var det nu är). Malvin klappar också, det är nytt för denna vecka. Jag önskar jag kunde text och melodi på klappe klappe söte (eller är det klappe kake söte) som svärmor brukar sjunga. Kan du den? Annars är det kul att vinka, att leta efter lampan, och lägga huvudet på sned - väntar på att pappa och mamma ska sjunga nananana.-.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 5. oktober 2004 #750 Del Skrevet 5. oktober 2004 Mannen til Bizzy og mannen til Hermione har nettopp vært i bilulykker. Mannen din datt ned fra taket. Godt det er noen som passe på at det har godt bra med alle tre. Koselig å lese om Lukasen som er så flink atte... :hjerter2: Jeg også er så glad på lillens vegner. God tur til svigers - selv omjeg synes de heller burde tatt turen til dere. Blir så sinna når jeg leser hva de kan finne på å lire av seg. :evil: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 5. oktober 2004 #751 Del Skrevet 5. oktober 2004 Det er så koselig å lese om Lukas. Høres kjempesøt ut! Jeg gleder meg bare ennå mer til å få barn selv. Håper det gå litt bedre med foten til mannen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #752 Del Skrevet 5. oktober 2004 Lukas er kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. oktober 2004 #753 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jepp, jeg skriver under! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #754 Del Skrevet 7. oktober 2004 Lukas er fortsatt velidg forkjøla, snørrer og er tett.. :cry: me han klager heller ikke særlig mye nå. Litt mer, for han må jo bli lei en gang han også. merker det på kvelden at han er mer sutrete..han bruker jo aldri være det så vi blir litt satt ut. Men bare han får kos og nrrhet går det bra. Legger seg til vanlig tid, eller vi har begynt med halv åtte isteden og det funker veldig bra. Er trøtt da han! Og våkner halv åtte igjen Nå sover han litt også..en liten dubb før grøt og så skal vi inn til byen, skal bare hente noe på posten og stikke innom jobben til mamma en tur. I går på babysang var det mange sutrete små..og mye bråk, alle gikk før enn de bruker å gjøre, vi går alltid sist vi da.. er så hyggelig der :oops: Da vi kom hjem fikk vi besøk av N som jeg jobber med. Vi hadde det veldig koselig, spiste sjokoladekake og skravla. Gleder meg til å samarbeide med henne igjen!! Fikk igjen 5500 på skatten idag. Hurra! Ringte til mannen å sa nå kan vi kjøpe fryser..trenger en liten en til å ha i boden..og da mente han at det skulle spares i steden, ble sur jeg da..for jeg har sett en fryser som koster såpass at jeg hadde fått råd til et par sko også... Vi får se.. Må dusje før lille venn våkner og vil ha grøten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #755 Del Skrevet 7. oktober 2004 Har gått lang tur i regnet Har støvsugd og vasket alle gulver Har vasket bad & vaskerom har vasket og ryddet kontor Fredag blir en herlig dag!! - Planer...INGEN Nå er det sofakos!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 7. oktober 2004 #756 Del Skrevet 7. oktober 2004 Nu fick jag ju dåligt samvete... både en härlig tur och välstädat hem... Jag borde ha både tränat, diskat och torkat golven men har inte gjort nåt. Sjöng lite för Malvin, försökte mata honom men han var bara trött och gnällig... och jag trött... borde gå i säng... mannen frågade precis vad JAG ville göra i morgon kväll? Han vet att jag är trött (och har tantebesök) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #757 Del Skrevet 8. oktober 2004 Man skal ikke ha dårlig samvittighet for at huset flyter når man er sammen med barnet sitt og prioriterer det...men jeg kjenner til det.. Men de tingene jeg gjorde i går, det gjorde jeg etter Lukas var lagt, for jeg hadde faktisk overskudd til det..og det må man utnytte. Så på bonderomantikk i går, synes det er et morsomt konsept. Jeg bare vet at hadde dette ikke vært bønder, men vanlige single hadde jeg nok skrevet et brev ja. Såklart om JEG var singel da... :oops: Men heldigvis er jeg ikke det ....Jeg er lykkelig gift og mamma Lukas tok akkurat det siste knirket før han sovnet i vogna. jeg skal dusje..Sovet lenge i dag vi. La oss igjen etter å ha vært våkna ved halv åtte... :oops: deilig! Han er fortsatt snørrete og sikkert litt sliten av det. :trøste: Mannen skal på byen i dag, jeg vil ha kinamat levert på døra i kveld, går det an her da... :klø: Må sjekke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 8. oktober 2004 #758 Del Skrevet 8. oktober 2004 Takk for hilsen i bokji mi, Kipa.. Ha en koselig kveld du også, med eller uten kinamat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 8. oktober 2004 #759 Del Skrevet 8. oktober 2004 Nej, dåligt samvete ska man inte ha över rörigt hus när tiden går till världens bästa barn! Men det är synd att se hur fort det går... ett skinande rent hem på måndagkväll... inte ett spår av det på torsdagskvällen. Disk, flott på spisen, matkladd på golvet, papper på skrivbordet, grus i hallen, smutsigt handfat på badet... Jag tog hand om köket i morse - och genast känns det bättre! Hoppas Lukas snuva försvinner snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 8. oktober 2004 #760 Del Skrevet 8. oktober 2004 Håper du får en koselig kveld, og en god helg! Så håper jeg også at lille Lukas blir bedre snart :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg