Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2012 #1 Del Skrevet 11. juni 2012 Typen min og jeg har vært sammen i bare et par måneder og allerede nå er jeg begynt å bli litt usikker og egentlig ganske forvirret. Han har tidligere hatt to lengre forhold. Et på et halvt år og et på et år. I sengen sa han en gang at "exdama mi kom alltid før meg, jeg rakk ikke engang å bli ferdig før hun kom" og dagen etter sa han mens vi lå i sengen og han "teaset" meg "exdama mi hatet da jeg teaset henne sånn som dette". Jeg tok det opp med han dagen etter der igjen og da unnskyldte han seg og sa at han virkelig ikke hadde tenkt før han hadde snakket og at det var utrolig dumt sagt av han. Hun som han var sammen med i et år ble det slutt med for over et år siden og hun har hatt type siden august. Jeg lånte pc'en hans mens han var på jobb i forrige uke og da så jeg at det lå 4-5 bilder av hun der. Det var bilder som var lagret for et år siden, men der var også bilder som var lagret for tre måneder siden. Jeg skjønner ikke helt greia her jeg altså! Jeg blir kjempeusikker og redd for at han ikke er over exen. Jeg konfronterte han forsiktig og spurte hvorfor han fortsatt hadde bilder av henne på pc'en sin og da fikk jeg svaret "jeg har så mye gammelt og rart liggende på harddisken min, men om det plager deg kan jeg slette det". Såklart plager det meg, men jeg ville ikke si det rett ut heller. Vil ikke virke kontrollerende. Håpet heller på at han tok hintet selv og forstod at det ikke var passende å ha de der, men de ligger der enda... Hvordan bør jeg reagere på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mauk Skrevet 11. juni 2012 #2 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Personlig ville jeg gjemt bort mine bilder eller evt. slettet dem; Men du burde la det passere. Dere ble sammen for et par måneder siden, det eldste bildet ble lagret for tre måneder siden; ergo er det helt OK. Når det kommer til det han har sagt i sengen så mangler han bare manerer og sosiale antenner. Slikt sier man bare ikke, uansett om man skulle komme til å tenke på det. Du må sette en strek her dersom det ikke stopper, for du fortjener "blanke ark", du skal IKKE bli sammenlignet med eksen; i hvert fall ikke slik at du hører det (men at det skjer f.eks i vennegjengen hans er helt normalt, og ikke noe du skal tenke på, og heller ikke noe du kan kreve han i å stoppe med.). Still fornuftige krav, eller finn deg en mer moden kjæreste. Endret 11. juni 2012 av mauk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gossip_girl Skrevet 11. juni 2012 #3 Del Skrevet 11. juni 2012 Vanskelig å si om han er over eksen, men ksjønner helt klart at dte er ukomfortabelt at han sammenlikner deg slik med eksen. Det ville jeg forklart at jeg ikke ville føre noe om. Hva skal du med å vite at hun kommer fort liksom? dersom dere har vært sammen i 2 mnd, om jeg skjønte rett, og de nyeste lagrede bildene var 3 mnd gamle, så hadde nok ikke jeg tenkt mere på det. Er lett å glemme at slikt finnes på pcen, og ettersom han tilbød seg å slette dem med en gang, virker det som en godt tegn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 11. juni 2012 #4 Del Skrevet 11. juni 2012 Dersom det er et mål å holde på ham, tror jeg det lureste du kan gjøre er å ikke pese ham for det. Det er ikke alltid så enkelt som at man enten er over noen eller så er en ikke det. Mange kompliserte følelser som kan henge igjen etter et brudd og en har kanskje også dårlig samvittighet for i det hele tatt å føle noe sånt. Da er det lettere å bli glad i noen som ikke gjør noe stort nummer ut av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2012 #5 Del Skrevet 11. juni 2012 herregud. Jeg hadde klikket..spesielt om han hadde sagt; hun kom før meg bla bla" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Del Skrevet 11. juni 2012 Han burde ikke si sånne ting i senga! Bildene ville jeg prøvd å glemme, evt kan han jo slette dem eller legge dem over på noe mindre tilgjengelig. Jeg har bilder av min eks på pc-en, han på sin, de fleste er riktignok flere år gamle, og alle er anstendige. Kommer ikke til å slette dem for en ny flamme/kjæreste, men trenger ikke ha dem liggende i dagen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 11. juni 2012 #7 Del Skrevet 11. juni 2012 Han forteller om xens sexpreferanser mens dere har sex?? Trenger vel ikke bety at han ikke er over xen, men ganske creepy at han tenker på henne mens dere har sex!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #8 Del Skrevet 11. juni 2012 Han forteller om xens sexpreferanser mens dere har sex?? Trenger vel ikke bety at han ikke er over xen, men ganske creepy at han tenker på henne mens dere har sex!!!! Hadde min sagt noe sånt, hadde jeg mista lysta på sex, for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nissejenta Skrevet 11. juni 2012 #9 Del Skrevet 11. juni 2012 Hadde min sagt noe sånt, hadde jeg mista lysta på sex, for å si det sånn Samme her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå