Gå til innhold

Bisexuel


Roma68

Anbefalte innlegg

Hei ! :kaffekopp:

Jeg er en bisexuel dame/kvinne eller jente... alt ettersom du ser det ;o) på 43år.

Skal si det ikke er lett å " finne" noen andre bisexuelle jenter.... jeg er lykkelig gift og har fått lov av min mann å styre på som jeg vil KUN med jenter, han blander seg overhode ikke inn.. " det der er din greie" sier han.

Er det noen som kan anbefale noen nettsteder? nattklubber osv... i Bergen.

Jeg er av den odentlige og feminine jenten så det skal ikke være noe tull.

Vennlig hilsen en forvirret sjel :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med gaysir? jeg har blitt kontaktet av damer som er rundt din alder på helt vanlige sider og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men jeg har en profil der, gud så mye kontakt jeg får fra mannfolk der da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med gaysir? jeg har blitt kontaktet av damer som er rundt din alder på helt vanlige sider og :)

Hva mener du med helt vanlige sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! :kaffekopp:

Jeg er en bisexuel dame/kvinne eller jente... alt ettersom du ser det ;o) på 43år.

Skal si det ikke er lett å " finne" noen andre bisexuelle jenter.... jeg er lykkelig gift og har fått lov av min mann å styre på som jeg vil KUN med jenter, han blander seg overhode ikke inn.. " det der er din greie" sier han.

Er det noen som kan anbefale noen nettsteder? nattklubber osv... i Bergen.

Jeg er av den odentlige og feminine jenten så det skal ikke være noe tull.

Vennlig hilsen en forvirret sjel :sjenert:

Er det ikke litt sent å begynne på den galeien når man omtrent har nådd overgangsalderen? Ganske spess må jeg si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke litt sent å begynne på den galeien når man omtrent har nådd overgangsalderen? Ganske spess må jeg si....

Hva har overgangsalderen med saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spesifiser på profilen din på gaysir hva du er ute etter, og ta kontakt med folk selv og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Cupido.no

Der er det omtrent ingen som er ute etter vanlig hetero-sex med menn. Det går nesten bare i BDSM, "par søker par", "par søker kvinne" og "kvinne søker kvinne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har overgangsalderen med saken å gjøre?

he he he... Ja den var grei! hva vet hun om jeg har akkurat begynt på den "galeien" ... overgangsalderen?? nei, der er ikke jeg enda... tidig! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cupido.no

Der er det omtrent ingen som er ute etter vanlig hetero-sex med menn. Det går nesten bare i BDSM, "par søker par", "par søker kvinne" og "kvinne søker kvinne".

ok... Takk, da prøver jeg der... jeg trodde det het bisexuel med x jeg... ja ja, man lærer alltid noe nytt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok... Takk, da prøver jeg der... jeg trodde det het bisexuel med x jeg... ja ja, man lærer alltid noe nytt :o)

Det skrives til og med med to l-er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke litt sent å begynne på den galeien når man omtrent har nådd overgangsalderen? Ganske spess må jeg si....

P.S. ... føler på meg at du er ung... flott det.

Men i den alderen jeg er i nå, så nytes sex på en helt annen måte en på din alder, vi har lært litt etterhvert :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

ok... Takk, da prøver jeg der... jeg trodde det het bisexuel med x jeg... ja ja, man lærer alltid noe nytt :o)

Lykke til. Det er et bra sted. Du kan skrive akkurat hva du vil, legge ut den kontaktinformasjon du måtte ønske og det er flust med preferanser du kan legge inn så folk kan søke deg opp. Du kan også ha gratis profil der uten at nettstedet er komplett ubrukelig av den grunn. VIP-medlemsskap er også forholdsvis billig (150 i måneden eller noe sånn) og gir deg noen nyttige tillegsfunksjoner (som f.eks. privat fotoalbum hvor innsyn må godkjennes av deg først).

Jeg tar den siden der foran sider som Møteplassen any day, på tross av at det er overflod av single menn der og jeg overhodet ikke får napp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...