aline Skrevet 29. september 2004 #21 Del Skrevet 29. september 2004 endel av "invandrer frisørene" her på grønland ihvertfall, er jo i utgangspunktet Herrefrisører, klart en Herrefrisør er bedre på herreklipp en en frisørsalong som enten har vært damefrisør tidligere eller som er begge deler. jeg er ikke frisør, og vet ikke hva som er "vanskligst", men det er vel sikkert forskjell på dameklipp og herreklipp, og gjør man da mest av den ene typen, så er man vel lettere flinkest på det man gjør mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. september 2004 #22 Del Skrevet 29. september 2004 de fleste dyktige/proffe frisører kan han vel også gå tilbake til dersom han er missfornøyd når han kommer hjem. SPESIELLT om han ser at håret er skeivt her og der, da er det bare å gå tilbake å rette opp problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 30. september 2004 #23 Del Skrevet 30. september 2004 Jeg har klipt meg mye hos lærlinger, gratis eller til halv eller lavere pris. Men så skjedde det... :o Sist jeg gikk til lærling (hos hairport), ødela de håret mitt... Jeg hadde kommunefarget hår med striper og ville ha det i en jevn farge. Jeg fikk orange hår!!! :o :o Det var rimelig tragisk for meg som hater den fargen i utgangspunktet. Det endte iallefall med at 6-7 ulike frisører jobbet med håret mitt, hun ene visste ikke engang hva slags farge hun hadde i det da jeg spurte! :-? De farget det til sammen tre ganger og en glansvask den dagen. Jeg satt i frisørstolen i 8 timer uten å bli tilbydt noe mer enn kaffe, saft eller vann!!! Det var grusomt!!! til slutt hadde jeg kjempevondt i hodet og sår hodebunn, og butikken stengte så jeg måtte gå. :evil: Jeg gråt mine modige tårer da jeg så mitt litt mørkere hår som var veeeeldig gyllent (eller orange i mine øyne) :-( Dagen etter ringte jeg og klagde og butikksjefen var ganske frekk i telefonen! Jeg snakket med en annen skikkelig proff frisør som ble sjokkert over hele behandlingen og jobben. Håret var ujevnt farget og livløst. Etterhvert myket butikksjefen på hairport litt opp og sa at jeg kunne komme tilbake så kunne de se hva de kunne gjøre med det. Det endte opp med tre nye farginger, mørkt hår, og en liten flaske med gratis hårkur. Selv om jeg liker å ha mørkt hår er det veldig ødelagt selv om jeg kura det kjempemasse lenge. Det tar ikke til seg skikkelig farge. Det sklir ut etter 2-3 uker og den gyldne fargen kommer tilbake... :-x Ufattelig at frisører kan slippe unna så lett!!! :evil: Det var nemlig ikke lærlingen som tok avgjørelsene rundt fargingen. Hun gikk til og med hjem 3 timer før meg.... Jeg har også ei venninne som hadde spart i håret i mange år, og fikk halvert lengden da en fisør (ikke lærling) skulle stusse tuppene litt.. De nektet at de hadde gjort noe feil og kranglet med henne foran de andre kundene. Jenta var selvfølgelig kjempelei seg. Ikke fikk hun pengene tilbake engang... Det burde finnes strenger regler som de må forholde seg til synes jeg... Nå vet jeg nesten ikke om jeg tør flere lærlinger.. iallefall ikke på Hairport! :-x Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå