Gå til innhold

Fylla har skylda..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på fest på lørdag, etter en heftig krangel med kjæresten min. Han er bortreist. Han ringte meg og kjeftet på meg på kvelden, og jeg drakk bare mer og mer.. Så kom to av kameratene hans , og jeg la ut om hvor idiot han var osv.. Angrer meg ihjel. Bør jeg fortelle dette selv, før han hører det av dem? Og hva skal jeg si?

Vi er 25, ikke 14 slik det høres ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet faktisk ikke... Jeg var i lignende situasjon for noen uker siden... Typen var drita, og kranglet heftig med en kamerat på byen, som fortsatte helt til vi kom hjem (vi bor på samme sted). Når vi så var alene hjemme etterpå, lot han frustrasjonen gå utover meg, og kastet meg over senga, og kjeftet og smelte på meg. Jeg gikk så ut, for trengte å komme meg bort fra han. Ringte da denne kameraten, og fortalte hva som hadde skjedd... angret vel med en gang jeg sa ordene, men følte meg veldig alene akuratt da, og kunne liksom ikke ringe noen venninner som lå og sov heller. Kameraten visste hva som hadde skjedd på byen, og jeg visste han var våken og i nærheten...

mulig det er bedre at du nevner det litt forsiktig for han.. Kanskje tar opp at du satt med noen kamerater av han når dere kranglet, og at de skjønte hva som hadde skjedd, og du følte det veldig sinna, og desverre kom det litt ting ut av munnen din som kanskje du ikke skulla sagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg krangla med typen engang(på fest) så dro jeg hjem til han. å klagde til brødrene hans . de sa ingenting til han de.jeg sa det selv dagen etter hvor dust han var. ingen problem. brødrene hans synes bare jeg var søt der jeg klagde ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du bør være åpen med han. Synes forøvrig det er teit å si at fylla har skylda, for det var vel du som drakk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...