CoffeeCup Skrevet 11. juni 2012 #21 Skrevet 11. juni 2012 Hvem i alle dager er det som tar frem målebåndet da? På andre enn seg selv da kanskje... Selv ikke på kjæresten min gjennom mange år, har jeg gjort det! Kan virkelig ikke se noe poeng i det i det hele tatt. Jaja hver sine interesser...
wadd Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #22 Skrevet 11. juni 2012 føler at det er helt naturlig å måle penis. jenter har det litt enklere når de alt har BH med størrelse som forteller dem hvor landet ligger.
wadd Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #24 Skrevet 11. juni 2012 Pics? tror det må legges under en egen tråd som heter noe som f.eks: bilder å onanere til av andre på forumet
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #25 Skrevet 11. juni 2012 føler at det er helt naturlig å måle penis. jenter har det litt enklere når de alt har BH med størrelse som forteller dem hvor landet ligger. Enklere? Har du noen gang prøvd å måle dybde og diameter på en vagina, min gode mann? 1
wadd Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #26 Skrevet 11. juni 2012 Enklere? Har du noen gang prøvd å måle dybde og diameter på en vagina, min gode mann? Det er jo det vi gjør når vi måler penis...og så tilbyr oss å måle vagina
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #27 Skrevet 11. juni 2012 Det er jo det vi gjør når vi måler penis...og så tilbyr oss å måle vagina Den må du lenger ut på landet med. En klarer ikke måle en 20 cm vid og sju cm bred vagina med en mindre penis For eksempel.
wadd Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #28 Skrevet 11. juni 2012 Den må du lenger ut på landet med. En klarer ikke måle en 20 cm vid og sju cm bred vagina med en mindre penis For eksempel. Derfor starter man med fingern
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå