Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvor tykk er det normalt at penis er?

Min er 16cm rundt. Er det normalt, lite eller stort?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rimelig stort, etter det jeg har fått meg med om størrelser.

• Liker 1
Skrevet

Leste et sted at gjennomsnittstykkelsen inne ved roten ligger på 10-13 cm omkrets.

Orker ikke finne link

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tviler på at 10 cm er vanlig hos en voksen mann. Det høres ekstremt lite ut.

• Liker 5
Skrevet

Jeg tviler på at 10 cm er vanlig hos en voksen mann. Det høres ekstremt lite ut.

Hvorfor tviler du? Kanskje det HØRES lite ut, men ta frem målebånd så tror du kanskje på det.

Men nå leste jeg 10 TIL 13 da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tviler du? Kanskje det HØRES lite ut, men ta frem målebånd så tror du kanskje på det.

Men nå leste jeg 10 TIL 13 da.

Jeg prøvde med målebånd og det er virkelig smått, så du har kanskje lest feil :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg prøvde med målebånd og det er virkelig smått, så du har kanskje lest feil :)

You leave me no choice, but to find the source :)

Og jeg fant den :D

http://www.klara-klok.no/wips/1227620725/caseId/1431796404

Om dette stemmer vet jeg ikke, men mener å ha lest andre steder at snittet på omkretsen ligger på 11-12.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

You leave me no choice, but to find the source :)

Og jeg fant den :D

http://www.klara-klok.no/wips/1227620725/caseId/1431796404

Om dette stemmer vet jeg ikke, men mener å ha lest andre steder at snittet på omkretsen ligger på 11-12.

En gjennomsnittlig erigert penis er 14-16 centimeter lang og har en omkrets på 12-13 centimeter.

http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.2602346

Før noen spør, her er resultatene fra en undersøkelse om hva kvinner foretrekker: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article339683.ece

• Liker 3
Skrevet (endret)

En gjennomsnittlig erigert penis er 14-16 centimeter lang og har en omkrets på 12-13 centimeter.

http://nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.2602346

Før noen spør, her er resultatene fra en undersøkelse om hva kvinner foretrekker: http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article339683.ece

Da stemte jo forsåvidt 10-13 cm, men jeg synes det står litt forskjellig overalt, så det er ikke lett å vite hvem av oss som har rett.

10-13 blir vel kanskje normalen på tykkelsen, mens snittet da ligger på 12,5 cm, akkurat som penislengden ligger på rundt 14-16cm i snitt, mens normalen er fra 9-18 (tar det utifra hukommelsen, ingen vits å ta av hvis jeg husker litt feil)

Det stod ingenting om det i linken du sendte, men regner med at de 12-13 cm er målt med penisroten.(?)

Edit: skrivefeil

Endret av Siggen!
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen voksne menn her som har, eller noen menn eller kvinner som har opplevd en voksen mann med så liten omkrets som 10 cm? Jeg kan liksom ikke helt forestille meg det :sjenert: Jeg tok en spørrerunde og ingen av venninnene mine hadde sett det heller :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Er det noen voksne menn her som har, eller noen menn eller kvinner som har opplevd en voksen mann med så liten omkrets som 10 cm? Jeg kan liksom ikke helt forestille meg det :sjenert: Jeg tok en spørrerunde og ingen av venninnene mine hadde sett det heller :sjenert:

Er formålet ditt å fornærme dem som tilfeldigvis har 10 cm i omkrets? (nei, jeg føler meg ikke truffet)

Har alle venninnene dine målt alle peniser de har kommet utfor?

Hvorfor skulle ikke folk ha 10 cm i omkrets når f.eks høyden til mennesker varierer sånn? Flere menn som er 1.60 og flere som er 1.90. 30 cm forskjell!

Noen cm forskjell dere nede er da ikke uvanlig?

Stå hvertfall fram som din egentlige bruker i stedet for å poste som en feig anonym.

AnonymBruker
Skrevet

Er formålet ditt å fornærme dem som tilfeldigvis har 10 cm i omkrets? (nei, jeg føler meg ikke truffet)

Nei, jeg er nysgjerrig og er ikke interessert i menn, så jeg finner ikke ut av det på egenhånd heller.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er nysgjerrig og er ikke interessert i menn, så jeg finner ikke ut av det på egenhånd heller.

Er jo ikke så lett å se for seg en penis med tilsvarende omkrets som om man måler opp et målebånd til 10 cm. En penis kan være bøyd, man ser den fra forskjellig vinkel osv. så den kan godt se en del større ut hvis den er 10 cm i omkrets, og da tror man jo også at man aldri har sett en med 10 cm omkrets.

• Liker 1
Skrevet

Da foreslår jeg heller at du leser litt på nettet i stedet for å slenge ut kommentarer som faktisk kan såre noen sjeler som er veldig usikre på seg selv mtp. størrelsen/tykkelsen ;)

AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke så lett å se for seg en penis med tilsvarende omkrets som om man måler opp et målebånd til 10 cm. En penis kan være bøyd, man ser den fra forskjellig vinkel osv. så den kan godt se en del større ut hvis den er 10 cm i omkrets, og da tror man jo også at man aldri har sett en med 10 cm omkrets.

Skjønner. Det høres logisk ut.

Da foreslår jeg heller at du leser litt på nettet i stedet for å slenge ut kommentarer som faktisk kan såre noen sjeler som er veldig usikre på seg selv mtp. størrelsen/tykkelsen ;)

Ja, beklager det. Jeg leita etter bilder og video, men det var visst mye lettere å finne de som er større enn gjennomsnittet ;)

Skrevet (endret)

Ja, beklager det. Jeg leita etter bilder og video, men det var visst mye lettere å finne de som er større enn gjennomsnittet ;)

Er ikke meg du skal beklage til, men tenk deg om neste gang du ;)

Og ikke tørr du poste uten anonym.

Endret av Siggen!
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke meg du skal beklage til, men tenk deg om neste gang du ;)

Og ikke tørr du poste uten anonym.

Nei, det er lov å poste som anonym her. Dessuten tviler jeg på at de som ble fornærma av at jeg ikke tenkte meg om hadde blitt mindre fornærma av et ukjent brukernavn.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei, det er lov å poste som anonym her. Dessuten tviler jeg på at de som ble fornærma av at jeg ikke tenkte meg om hadde blitt mindre fornærma av et ukjent brukernavn.

Desverre ja.

Du vet jo at det ikke er det som er poenget, men er jo en grunn til at du velger å poste som anonym.

Men velger å stoppe der. Noen tenker seg om før de poster, andre ikke. Da kommer vi nok en gang over på at folk er forskjellige.

Endret av Siggen!
Gjest EasyRider
Skrevet

Jeg måler ikke selv om jeg mot formodning skulle få en klage en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...