Gå til innhold

Alkohol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hvordan skal jeg vite hva han gjør på byen da? Jeg klarer ikke å stole på han når han er på byen alene drita...

Hvis du ikke klarer å stole på han, burde du avslutte forholdet. Tillitt er en grunnstein i ethvert forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske enig med Maruwan jeg altså.

Jeg er jente - og i blandt drar jeg ut, og noen (få) ganger drikker jeg til og med for mye. Jeg ser for meg hvor lite gøy det hadde vært med kjeft og skjennepreken da altså.. OG av den grunn så kjefter jeg aldri på min halvdel hvis han har drukket for mye og driti seg ut.

Ja, typen din var utro for 4(!!) år siden. Er du ferdig med dette eller ikke? Det kan ikke brukes som argument i mot han hvis han la seg flat og unnsyldte(som du sa) og du tigav det! Da er ikke dette noe emne lenger.

Og at han LOVER å ikke drikke seg full.. altså, shoot me, men man kan drite seg ut og ta litt mer av enn man har tenkt.

Jeg hadde skjønt det hvis han drakk i hverdagen. Men i hverdagen er han med DEG. Hvis han så vil bruke en kveld i uken på å drikke seg banan-full med en gjeng med gutter, så herregud.. nei, jeg hadde ikke brydd meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enig med Maruwan jeg altså.

Jeg er jente - og i blandt drar jeg ut, og noen (få) ganger drikker jeg til og med for mye. Jeg ser for meg hvor lite gøy det hadde vært med kjeft og skjennepreken da altså.. OG av den grunn så kjefter jeg aldri på min halvdel hvis han har drukket for mye og driti seg ut.

Ja, typen din var utro for 4(!!) år siden. Er du ferdig med dette eller ikke? Det kan ikke brukes som argument i mot han hvis han la seg flat og unnsyldte(som du sa) og du tigav det! Da er ikke dette noe emne lenger.

Og at han LOVER å ikke drikke seg full.. altså, shoot me, men man kan drite seg ut og ta litt mer av enn man har tenkt.

Jeg hadde skjønt det hvis han drakk i hverdagen. Men i hverdagen er han med DEG. Hvis han så vil bruke en kveld i uken på å drikke seg banan-full med en gjeng med gutter, så herregud.. nei, jeg hadde ikke brydd meg!

men hallo, jeg er ikke ts, men hvis kjæresten lover hver eneste gang han går ut å ikke drikke seg full, men gjør dette hver eneste gang...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hallo, jeg er ikke ts, men hvis kjæresten lover hver eneste gang han går ut å ikke drikke seg full, men gjør dette hver eneste gang...???

Ja, da er det jo kjedelig. Men hvorfor i alle dager må han love det? Han er 22 år, de har ingen barn osv.. Jeg ser bare ikke helt problemet.

JA, det er kjedelig at han ikke gjorde som han sa, men jeg skjønner fortsatt ikke hva ramaskriket er for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...