Gå til innhold

fikk kjeft for å sole meg toppløs på min egen terasse!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg solet meg i dag, på terassen min, vi har en 2 meter høy hekk rundt terassen min og en liten åpning med port..

jeg bor nederst i blokka så de i overetasjene kan se ned på meg hvis de strekker seg ut og ser ned.

lå med solbriller og kjente sola steike så hørte jeg en dame si "hei, kle på deg kvinne"

er det ulovlig? jeg hadde jo bikinitruse på meg :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ho har ingenting med at du soler deg toppløs hjemme på egen terrasse.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var hun i en annen tråd her som har en 13-åring som driver og tar bilder av deg? :fnise:

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn er det blitt ja.

Ikke regn med at vi noen sinne får fred på jord iværtfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi fullstendig f... i hva hun sa. Hjemme hos deg selv gjør du som du vil. Så lenge hun faktisk aktivt må oppsøke en situasjon hvor hun ser deg, kan du sole deg naken, onanere, ja til og ned ha sex på terrassen din uten at hun har noe med det.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang soler du deg naken så kan nabodama sitte der å koke :lur:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg solet meg i dag, på terassen min, vi har en 2 meter høy hekk rundt terassen min og en liten åpning med port..

jeg bor nederst i blokka så de i overetasjene kan se ned på meg hvis de strekker seg ut og ser ned.

lå med solbriller og kjente sola steike så hørte jeg en dame si "hei, kle på deg kvinne"

er det ulovlig? jeg hadde jo bikinitruse på meg :S

Det den personen sa må du ikke bry deg om. Herregud, blir helt gåen av alle som skal kritisere absolutt alt andre gjør!

Jeg soler meg toppløs selv på min egen veranda :) Skulle noen naboer her kritisere meg for det en gang, så skal de få høre! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, hun ble vel sur for at gubben var litt vel interessert i utsikten da tenker jeg.

Mye enklere å angripe "hora" i underetasjen enn å ta konflikten med han. Som hun antakelig er dømt til å tape uansett, gitt den sure tonen hun greide å servere.

La henne steke, du :)

Endret av Flair
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner henne faktisk. Hvis du synes for den andre i blokken, kan det være ubehagelig for dem å ha en halvnaken kvinne rett utenfor vinduet. Ta på deg en liten stroppløs BH eller noe, er ikke mange som kommer til å se det lille skillet du får av den uansett.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vettu hva. Jeg soler meg også toppløs, og om noen virkelig VIL se meg, så har de muligheten til det. Jeg har derimot aldri fått kjeft de 5 årene jeg har gjort det. Gjør hva du vil og drit i nabodamen.

Men ts, hva sa du til henne, om du i det hele tatt sa noe? Ble du liggende eller?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er forskjellen mellom å sole seg toppløs på stranda eller sole seg toppløs på terrassen liksom? folk soler seg jo toppløse på stranda rett som det er, og det er mye mer offentlig en på terassen, som man kun kan se dersom man bor over, og titter ned.

Slike naboer finnes nok over alt. de som elsker å sniktitte, og forhåndsdømme. Selv satt jeg og typen på terassen og prøvde vannpipa vi hadde tatt med fra egypt. Vi har egentlig ikke så mye innsyn, men et eldre par, strakk seg langt utever terassen dems, for å se hva vi holdt på med. De byttet på med å titte...lenge... de trodde sikkert vi røyka hasj eller noe:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner henne faktisk. Hvis du synes for den andre i blokken, kan det være ubehagelig for dem å ha en halvnaken kvinne rett utenfor vinduet. Ta på deg en liten stroppløs BH eller noe, er ikke mange som kommer til å se det lille skillet du får av den uansett.

Tåler du virkelig ikke å se en pupp?

Slike uttalelser får meg til å gråte. Her lever vi i en verden med flere problemer enn jeg orker å nevne i dette innlegget og det viktige for deg er altså om noen tilfeldigvis skulle se en pupp...

Endret av Kim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nabo som griller mat toppløs, hun luker toppløs , hun leker med ungene toppløs og jeg kjenner at jeg har fått nok. Det er helt ok å ligge på sin egen veranda uten bh men når man dingler rundt slik som min nabo gjør så blir det for mye. Pupp er ok det men det går an å være litt diskret om man bor tett.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Har en nabo som griller mat toppløs, hun luker toppløs , hun leker med ungene toppløs og jeg kjenner at jeg har fått nok. Det er helt ok å ligge på sin egen veranda uten bh men når man dingler rundt slik som min nabo gjør så blir det for mye. Pupp er ok det men det går an å være litt diskret om man bor tett.

At pupper er så ekstremt visuelt tiltrekkende på kvinner synes jeg er veldig rart. Det virker i en del tilfeller som om alminnelige damepupper vokser til enorme størrelser og dekker nesten hele synsfeltet for enkelte.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste du innlegget til ts i det hele tatt? :kjefte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er forskjellen mellom å sole seg toppløs på stranda eller sole seg toppløs på terrassen liksom? folk soler seg jo toppløse på stranda rett som det er, og det er mye mer offentlig en på terassen, som man kun kan se dersom man bor over, og titter ned.

Slike naboer finnes nok over alt. de som elsker å sniktitte, og forhåndsdømme. Selv satt jeg og typen på terassen og prøvde vannpipa vi hadde tatt med fra egypt. Vi har egentlig ikke så mye innsyn, men et eldre par, strakk seg langt utever terassen dems, for å se hva vi holdt på med. De byttet på med å titte...lenge... de trodde sikkert vi røyka hasj eller noe:P

Må ha vært den eksotiske duften av vannpipa ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Jeg skjønner henne faktisk. Hvis du synes for den andre i blokken, kan det være ubehagelig for dem å ha en halvnaken kvinne rett utenfor vinduet.

Det er ingen som tvinger noen andre til å se på.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei TS, det er ikke ulovlig på egen eiendom. Der kan du gjere hva du vil.

Selv hadde jeg heller ikke gitt gode tanker om min nabo soler seg naken i sin egen bakgård, men det får være min egen sak som jeg holder for meg selv, for enn så lenge har ho lov og rett på sin side.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...