Gjest Ingrid Skrevet 10. juni 2012 #1 Del Skrevet 10. juni 2012 Hei alle sammen. Jeg er en "kvinne" på 18 år. Driver endel med nettprat og snakker veldig mye med gutter/menn etc over nettet. For øyeblikket snakker jeg med en på 20 år. I vår alder snakker vi så klart veldig mye seksuelt og slikt. Vi sier vi skal ha sex når vi møtes. Har ikke noe imot å ha sex med han om jeg finner han tiltrekkende. Det jeg er redd for er at han kun vil være fuckfriends. Jeg er en slik person som VELDIG OFTE faller for gutter, uten å derimot måtte ønske det. Når vi snakker er han veldig fram og tilbake. Først snakker han om at jeg skal tilfredsstille han og slikt, før han kommer med søte komplimenter og sier at jeg skal få ligge i armkroken hans mens vi ser på film og lignende. Samtidig sier han at han er glad i meg, og at jeg er hans og slikt. Vet jeg ikke kan ta alt dette seriøst i og med at det skjer over nettet (foreløbig iallfall). Samtidig er det vel ikke vanlig å si slike ting til personer du ønsker å være fuckfriends med? Eller? Er det ikke slik at man skal være veldig rett fram og ærlig om hva en ønsker seg om det er fuckfriend(?) Også bor vi ganske mange timer unna hverandre. Han gidder vel ikke dra fram og tilbake bare for en fuckfriend?? Jeg skal prøve å finne en smart løsning å spørre hva han ønsker veldig snart, men tar bare litt tid når jeg ikke har selvtillit nok til å spørre rett ut. Hva tenker dere, og hva er deres opplevelser når det gjelder slike ting. Gjerne del råd og erfaringer om dere er villig. Helst konstruktive råd! På forhånd takk for gode svar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #2 Del Skrevet 10. juni 2012 Har dere ikke møttes før, og han sier at han er glad i deg å sånn, så kan det godt være at han ser på deg som en potensiell fuckfriend. I hvertfall slik jeg har opplevd det flere ganger, men kan faktisk være at han er veldig intrissert i deg og vil lære å kjenne deg bedre. Du kan jo skrive til ham at du ikke er på utkikk etter en pulevenn, men et langvarig forhold, - og spørre ham om hva han ønsker seg. Så kan du jo også spørre ham hva han tenker om avstanden mellom dere, er dere begge villige til å pendle ? Har akkurat kommet ut av en slik situasjon selv. Blei kjent over facebook, reiste i 2 timer flere ganger i uken for å treffe ham.. Fant ut at han var avhengig av narkotika.. å der gikk vel egentlig grensen. Men mye lykke til . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Del Skrevet 10. juni 2012 Aldri lett å ikke få følelser for en fuckfriend, synes nå jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg har hatt fuckfriends. Mange, haha. De fleste startet med null følelser, men mange av dem innrømmet også at innimellom all sexen fikk de følelser. Så det er sjans! Mener jeg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #5 Del Skrevet 11. juni 2012 HAHAHAA!! Jeg ler meg ihjel. Du faller lett ja, haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Del Skrevet 11. juni 2012 jeg har null følelser for alle de fuckfriendsa jeg har vært innom.har aldri hatt det heller. og jeg blir ALLTID skeptisk til mennesker som sier jeg er glad i deg over nettet. det er skikkelig 14is å bli glad i folk som man har kjent i 5 min eller kun over nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 11. juni 2012 #7 Del Skrevet 11. juni 2012 Hva med å treffe hverandre i det virkelige liv før du gjør noen konklusjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå