Gå til innhold

Han kontakter andre jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En gutt jeg holder på med sov hos meg i helgen. Han klarte å glemme telefonen sin når han dro hjem, så da gjorde jeg det man liksom ikke skal gjøre.. :sjenert: Jeg snoka.

Han hadde tekstet mye med en annen jente (egentlig flere jenter, men mest denne jenta), og jeg fikk veldig godt inntrykk av at de har møtt hverandre mer enn en gang nå mens han har vært sammen med meg også. Det stod ingenting konkret om de har gjort noe spesielt med hverandre eller noe slikt. Men på en av meldingene skrev han (når de hadde vært sammen) at han gledet seg til å komme hjem å dusje. Hun skrev tilbake at det tror jeg på. Så skrev han 'hva mener du, jeg har da ikke hærja så mye, har vært snill gutt jeg'.... Han hadde også spurt om hun ville komme hit til byen så han kunne vise henne rundt og hadde også skrevet at han synes hun var søt.

Jeg har ikke vært sammen med han etter jeg har lest disse meldingene, kjørte i går og leverte telefonen til han fordi han var i familieselskap, så fikk ikke pratet med han heller.

Han har sagt han vil være sammen med meg. Vet ikke om dette er relevant, men han har en ganske streng familie når det kommer til å være ute sent, drikke eller ha kjærester. Han har tatt meg med hjem for å hilse på familien hans, og sa at jeg var den eneste jenta, inkludert venninner, som har vært hjemme hos han eller i det hele tatt hilst på foreldrene. Han blir 23 snart, så jeg ble ganske overrasket når han fortalte meg dette, men fikk da inntrykk av at han mener det seriøst med meg.

Jeg vet han har mange venninner og er veldig godt likt blant veldig mange både gutter og jenter. Så at han er sammen med venninner på fritiden sin bryr jeg meg ikke om, men når jeg leste de meldingene så virket det ikke som kun en venninne heller... Det var også meldinger fra andre jenter som han også tydeligvis har møtt i det siste.

Uansett. Jeg fikk jo med meg navnet til denne jenta, og har søkt henne opp på facebook. Hun bor rundt 2 timer unna med bil. Første jeg ville gjøre var å legge til denne jenta for å spørre henne om det har vært noe mellom dem, men lot være for ikke å bli helt psyko. Ettersom det er flere jenter han har vært sammen med, og jeg ikke aner om det har skjedd noe i det hele tatt, så kan det jo kun være venninner.

Men hva skal jeg gjøre nå? Jeg vil jo helst ikke innrømme at jeg snoket på telefonen hans. Men jeg burde vel ikke overse dette helt heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker også at han må da ha hatt tanker om jeg har snoket på telefonen hans.. Vil han ikke da være litt mer ivrig på kontakt de neste dagene nå? Hvis han føler seg skyldig mener jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS

Skjønner ikke helt om dere er sammen eller ikke? Hvis dere ikke er det kan du jo ikke ta dette så tungt eller reagere så sterkt på det..

For meg hørtes det ikke ut som det var mer enn vennskapelige meldinger mellom de to? Noen gutter har mange jentevenner (inkl typen min), og han snakker mye med de både IRL og over facebook/sms.

Ville bare latt det være jeg, og hvertfall ikke si at du har snoka på telefonen hans, da kan det hende han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre i det hele tatt.. (og du kommer nok til å få hets for at du gjorde dette av andre her inne på KG)

Hvis dere ikke er sammen, må du sørge for å "take it to the next level", så får du jo han (forhåpentligvis) for deg self :-)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre dere er eller har vært kjærester lenge så er det helt normalt å ha en litt flørtet tone med flere. Også når man har kjæreste. Det er bare helt uskyldig tøysing med personer man ikke er forelsket i. Har det i hvert fall sånn selv. Bare god stemning og ingenting som betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS

Skjønner ikke helt om dere er sammen eller ikke? Hvis dere ikke er det kan du jo ikke ta dette så tungt eller reagere så sterkt på det..

For meg hørtes det ikke ut som det var mer enn vennskapelige meldinger mellom de to? Noen gutter har mange jentevenner (inkl typen min), og han snakker mye med de både IRL og over facebook/sms.

Ville bare latt det være jeg, og hvertfall ikke si at du har snoka på telefonen hans, da kan det hende han ikke vil ha noe mer med deg å gjøre i det hele tatt.. (og du kommer nok til å få hets for at du gjorde dette av andre her inne på KG)

Hvis dere ikke er sammen, må du sørge for å "take it to the next level", så får du jo han (forhåpentligvis) for deg self :-)

:klemmer:

Nei, vi er ikke offisielt sammen enda. Men han sier jo han vil være sammen med meg, ta meg med ut, og vi har det veldig bra når vi er sammen. Jeg ble litt bekymret ettersom jeg vet han har vært utro mot andre og lurt jenter. Men han har jo være ærlig med meg om det og han er jo også eldre..

Tusen takk for fine ord, det betrygget meg faktisk veldig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke er offisielt sammen, og ikke dere har blitt enige om at det skal være bare dere må han vel få gjøre som han vil.

Du får vel litt som fortjent siden du snoker i privatlivet hans da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere ikke er offisielt sammen, og ikke dere har blitt enige om at det skal være bare dere må han vel få gjøre som han vil.

Du får vel litt som fortjent siden du snoker i privatlivet hans da.

Han vil i alle fall ikke at jeg skal møte andre gutter, og sier også selv han ikke ville gjort det mot meg. Vi er ikke offisielt sammen, men er likevel "sammen" i den forstand.

HVIS det var noe mellom han og en annen, hvordan kunne det være meg tjent når jeg da uansett hadde snoket ETTEr det skjedde :gjeiper: "Sorry, du fortjente et slag i trynet når du var frekk i kjeften dagen etter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre dere er eller har vært kjærester lenge så er det helt normalt å ha en litt flørtet tone med flere. Også når man har kjæreste. Det er bare helt uskyldig tøysing med personer man ikke er forelsket i. Har det i hvert fall sånn selv. Bare god stemning og ingenting som betyr noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...