Gå til innhold

Har en venn som er veldig rar.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare fordi man ikke lever etter de forventende "standarder" som er satt, så er man "rar"?

Ingen er "rare" fordi de velger å gå en litt annen vei enn det som er forventet av samfunnet.

Selv kan jeg f.eks ikke tenke meg å få barn, og får til stadighet høre at "bare vent til du blir eldre...", og dersom jeg fortsatt står ved min beslutning om å ikke få barn om en ti år, da blir jeg vel per definisjon "rar"?

Endret av Aussie
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Aussie, treffer du riktig kar så kan det nok hende du får andre følelser også. Sett det flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så hvis vi forstår deg rett, er du mest interessert i mannfolk som smaker størknet fittesaft når du suger ham? Og hvis du ikke får kjeften full av kjønnsykdomsbakterier og virus, så tenner du bare liksom ikke helt? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aussie, treffer du riktig kar så kan det nok hende du får andre følelser også. Sett det flere ganger.

Jeg liker barn, men kan virkelig ikke se for meg ha egne barn. Virkelig ikke.

Endret av Aussie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Aussie, ville du tatt abort ved graviditet med en flott fyr du ville ha for alltid da?

Som du skjønner - aldri si aldri ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aussie, ville du tatt abort ved graviditet med en flott fyr du ville ha for alltid da?

Som du skjønner - aldri si aldri ...

Prøver du å frelse meg? :ler:

Er jo en grunn til at prevensjon finnes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Uf, nei, jeg mente ikke rar på en negativ måte, og "hva faen" skrev jeg vel egentlig bare fordi jeg ikke klarte å formulere noe skikkelig spørsmål.

Til de som kriver homofil så er jo det selvfølgelig mulig, men ei felles venninne av oss sverger på at hun kjente en booner da de dansa.

Nei, jeg liker ikke menn smaker fittesaft, men det hjelper er jo bedre enn å ikke få smake i det hele tatt, ikke at jeg er interesert nå lenger. Vi er bare venner.

Jeg trengte vel egentlig bare å lufte nysgjerrigheten min et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Aussie, har møtt flere damer opp i 30-årene som sier de aldri vil ha barn, men som endrer mening etter en tid sammen - så det er ikke akkurat noe nytt. Det skal liksom litt innlevelse og personlig forståelse til, så er de fleste "åpne" for det. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sånn kompis, men han er kysset da, og drikker. Men han slår aldri til når det gjelder jenter og litt mer enn bare et par fyllekyss. Vi er veldig nære, og er egentlig veldig sikker på at han bare er sjenert... enda han prater lett med folk. Merket det når jeg ble bedre kjent med han :) Og haha, er ganske vittig å møte jenter som vil jeg skal spleise dem eller å høre at de er misunnelige på meg fordi de tror vi er kjærester :fnise: Han er jo mer som en bror for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aussie, har møtt flere damer opp i 30-årene som sier de aldri vil ha barn, men som endrer mening etter en tid sammen - så det er ikke akkurat noe nytt. Det skal liksom litt innlevelse og personlig forståelse til, så er de fleste "åpne" for det. ;-)

Heh...jeg er nok ikke "oppe i 30-årene" :gjeiper:

Jeg er i 20-årene, og jeg tror det er derfor folk reagerer med slike type utsagn som nevnt ovenfor meg. Det er opplest og vedtatt at kvinner i 20-årene som kommer med slike utsagn som jeg har kommet med, ikke vet hva de (og jeg) snakker om.

Jeg mener at selv om jeg er ung, så kan jeg likevel være ganske klar på hva som er mine fremtidsønsker, og barn er dessverre ikke en del av det.

Endret av Aussie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Heh...jeg er nok ikke "oppe i 30-årene" :gjeiper:

Jeg er i 20-årene, og jeg tror det er derfor folk reagerer med slike type utsagn som nevnt ovenfor meg. Det er opplest og vedtatt at kvinner i 20-årene som kommer med slike utsagn som jeg har kommet med, ikke vet hva de (og jeg) snakker om.

Jeg mener at selv om jeg er ung, så kan jeg likevel være ganske klar på hva som er mine framtidsønsker, og dessverre er ikke barn en del av det.

Steriliser deg, så vet alle at det seriøse foretninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Steriliser deg, så vet alle at det seriøse foretninger.

Uaktuelt, jeg skal absolutt ikke sterilisere meg, og hva mener du med "seriøse forretninger"?

Endret av Aussie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende at han er aseksuell, hvis han ikke har interesse for kjæreste eller sex.

Eller så kan han være usikker (jeg er jente på omtrent samme alder, jomfru og har aldri hatt kjæreste, pga at jeg er ganske innadvendt og tviler mye på meg selv. Er ikke like perfekt som han virker til å være, men er heller ikke bælstøgg ;) ) men hvis han eller er sosial og glad behøver ikke det å være tilfelle.

Eller så har han rett og slett høye standarder, og vil ikke ha sex bare for å ha hatt det. Noe som i mine øyne er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Uaktuelt, jeg skal absolutt ikke sterilisere meg, og hva mener du med "seriøse forretninger"?

Seriøse foretninger = serious business

Siden du ikke vil ha barn så må sterilisering være en god form for prevansjon, 0% feilmargin og sikkert lønnsomt i lengden + mye mindre stress enn p-piller og annet.

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seriøse foretninger = serious business

Siden du ikke vil ha barn så må sterilisering være en god form for prevansjon, 0% feilmargin og sikkert lønnsomt i lengden + mye mindre stress enn p-piller og annet.

Tolket ditt utsagn som noe annet, men OK, jeg har ikke lyst til å tukle med kroppen min, så jeg velger heller å ta "styret".

Men nå er vi utenfor det som er trådens tema, så jeg tror vi skal pensle oss inn på riktig spor igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Aussie, etter min erfaring er det enda enklere å overbevise jenter i 20-årene om å ønske barn likevel. De sent i 30-årene er vanskeligere, men ennå ikke møtt noen "umulige". Mæter de en god nok partner så "skjer det ting i hodet og hjertet". Slik er det nå bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aussie, etter min erfaring er det enda enklere å overbevise jenter i 20-årene om å ønske barn likevel. De sent i 30-årene er vanskeligere, men ennå ikke møtt noen "umulige". Mæter de en god nok partner så "skjer det ting i hodet og hjertet". Slik er det nå bare.

Og det finnes kvinner (og menn) som har sagt at de aldri skal ha barn, og holdt fast ved dette til de ikke lenger var i stand til å få barn. Slik er det bare. Da såh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Menn kan stort sett få barn så lenge de bare vil, og ikke klipper bort greiene. Du svarer heller ikke om du ville tatt abort hvis du ble gravid med drømmemannen ... ;-)

Han karen nevnt i starten har nok en veldig god grunn til at han fokuserer på eget utseende, men ikke blander seg fysisk med jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...