AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #1 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg er slev en jente på 19 år og for en stund siden ble jeg venn med gutt som er like gammel som meg. Han virker som verdens mest fantastiske fyr, både jeg og alle hans andre venninner har hat noen crush på ham. Han normalt høy, over nitti kilo og har dén six-packen akompagnert av et veldig bra utseende forøvrig. Men utssende er jo ikke alt. Denne vennen vår drikker ikke selv, så han kan alltid kjøre oss til fest og hjem igjen (han er der selv også). For øvrig er han verdens hyggeligste fyr, men samtidig veldig maskulin. Jentene pleier nærmest å kaste seg etter han, men så kommer det rare. Han har aldri hatt kjæreste eller ONS og har tilstått å være ukysset. Vi har prøvd å spørre ham om hvorfor ikke, men han svarer bare at han ikke gidder. Så jeg lurer egentlig bare på. Hva faen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lighter Skrevet 10. juni 2012 #2 Del Skrevet 10. juni 2012 Han er ikke rar, men klok. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #3 Del Skrevet 10. juni 2012 1. hvorfor bryr du deg? 2. fyren har åpenbart en høy standard og det bør være et kvalitetstrekk, ikke noe å spørre "hva faen?" om 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femme_pilot Skrevet 10. juni 2012 #4 Del Skrevet 10. juni 2012 Han trenger ikke være rar. Han har bare andre verdier enn deg,og prioriterer på en annen måte enn deg. Vi er alle forskjellige :gjeiper: 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #5 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er vel ikke til å stikke under en stol at de første kyss og ONSene ofte skjer i beruset tilstand, og drikker så reduserer vel det sjansen for at han har mistet hodet og knulla ei dame bak nærmeste låvedør. Syns det virker koselig jeg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 10. juni 2012 #6 Del Skrevet 10. juni 2012 Med tanke på at det er uvanlig å være som han i disse dager, forstår jeg at du blir nysjerrig, men samtidig er det viktig å huske på at han er ikke 'rar' i en negativ forstand for det om. Om han har tatt dette valget av egen vilje eller mangel på sådann vet vi jo ikke, men i alle fall bør man respektere det uten å virke for påtrengende i sin nysjerrighet. Om han virkelig er sann i det han sier, synes jeg det står mye respekt av at han velger å leve slik og attpåtil stå for det, i et samfunn hvor det er å gå i mot strømmen. Da er han både meget maskulin på utsiden(som du påstår), samt meget fast på innsiden og. Forøvrig forstod jeg kanskje ikke helt hensikten med tråden. Ønsker du våre synspunktpå situasjonen du nevner, eller vårt syn på slik 'avholdshet' generelt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #7 Del Skrevet 10. juni 2012 Hva er problemet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #8 Del Skrevet 10. juni 2012 ser ikke no galt med det.fornuftig. kan være han liker gutter da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 10. juni 2012 #9 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg er slev en jente på 19 år og for en stund siden ble jeg venn med gutt som er like gammel som meg. Han virker som verdens mest fantastiske fyr, både jeg og alle hans andre venninner har hat noen crush på ham. Han normalt høy, over nitti kilo og har dén six-packen akompagnert av et veldig bra utseende forøvrig. Men utssende er jo ikke alt. Denne vennen vår drikker ikke selv, så han kan alltid kjøre oss til fest og hjem igjen (han er der selv også). For øvrig er han verdens hyggeligste fyr, men samtidig veldig maskulin. Jentene pleier nærmest å kaste seg etter han, men så kommer det rare. Han har aldri hatt kjæreste eller ONS og har tilstått å være ukysset. Vi har prøvd å spørre ham om hvorfor ikke, men han svarer bare at han ikke gidder. Så jeg lurer egentlig bare på. Hva faen? It's not your business! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 10. juni 2012 #10 Del Skrevet 10. juni 2012 Sånn var kjæresten min også; fornuftig, men samtidig rålekker, og kunne vel fått dem han ville ha. Han har bare ikke ønsket noe sånt "halveis" forhold, har ikke orket å bruke tid på det, vet at det kommer til rett tid. Så er ikke noe gale i det, viser vel bare at han tenker seg litt om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #11 Del Skrevet 10. juni 2012 Herregud høre jo ut som drømmetypen jo! Trenger ikke å være rar fordi han har andre verdier enn de fleste tenåringer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. juni 2012 #12 Del Skrevet 10. juni 2012 Sånn var kjæresten min også; fornuftig, men samtidig rålekker, og kunne vel fått dem han ville ha. Han har bare ikke ønsket noe sånt "halveis" forhold, har ikke orket å bruke tid på det, vet at det kommer til rett tid. Så er ikke noe gale i det, viser vel bare at han tenker seg litt om. Jeg må bare spørre. Fins det flere slike hunker som er fornuftige og fortsatt single på min alder? Og hvor er de? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #13 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er vel ikke til å stikke under en stol at de første kyss og ONSene ofte skjer i beruset tilstand, og drikker så reduserer vel det sjansen for at han har mistet hodet og knulla ei dame bak nærmeste låvedør. Syns det virker koselig jeg. Der skulle stå: og NÅR HAN IKKKE drikker så. Glemte visst en del ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. juni 2012 #14 Del Skrevet 10. juni 2012 Han trenger vel ikke være rar fordi om han ikke griper en hver mulighet han får? Kanskje han bare er selektiv, kanskje han ikke er interessert i noe forhold akkurat nå, kanskje han er homo, kanskje han synes det er turn off at jentene hiver seg over han? Hvem vet. Så veldig rart er det egentlig ikke. Jeg synes det er et sunnhetstegn at han ikke tar hva som helst, og er litt kritisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest test123 Skrevet 10. juni 2012 #15 Del Skrevet 10. juni 2012 Man er vel ikke rar om man ikke drikker. Og om man ikke drikker så er det ikke rart om han ikke trives like godt på festene som dere. Hvordan er han i sosiale sammenhenger når ingen andre drikker? Siden han er godt trent og 19 år så trener han kanskje til noe? En idrett eller kanskje opptak i forsvaret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. juni 2012 #16 Del Skrevet 10. juni 2012 A man of my dreams 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anora Skrevet 10. juni 2012 #17 Del Skrevet 10. juni 2012 Kanskje han er homo? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2012 #18 Del Skrevet 10. juni 2012 Garantert homofil - sett mange sånne tilfeller før, og har et søskenbarn som utseendemessig ligner en stor Ricky Martin, men er lik ham på andre områder også ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MONA Skrevet 10. juni 2012 #19 Del Skrevet 10. juni 2012 er han norsk? det kan være han er muslim ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2012 #20 Del Skrevet 10. juni 2012 Mikropenis eller ille herpes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå