Gå til innhold

Ikke rart vi mannfolk får kjeft

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvis en kvinne ser en naken mann i et vindu er han en blotter. Hvis en mann ser en naken kvinne i et vindu er han en kikker.

Hvis du jobber mye og hard har du aldri tid til henne. Hvis du ikke jobber er mye og hardt er du en udugelig latsabb. Hvis du nevner hvor flotte jentene er på jbben er det sexpress. Hvis du ikke sier noe setter du ikke pris på kvinner.

Hvis du blir forfremmet foran en kvinne kalles det favorisering. Hvis en kvinne blir framstilt foran deg kalles det likestilling.

Hvis du gråter er du en pussling. Hvis du ikke gjør det er du ufølsom

Hvis du tar en beslutning på egen hånd, er du en sjåvinist. Hvis hun gjør det er hun en selvstendig kvinne.

Hvis du liker og holde deg i form er du forfengelig.

Hvis du ikke gjør det er du en slaks. Hvis du kjøper blomster til henne er du ute etter noe.

Hvis du ikke gjør det er du ikke i stand til å vise omanke.

Hvis hun har vodndt i hodet så er hun trøtt. Hvis du derimot har det så elsker du henne ikke lenger

Hvis du er stolt av din egen suksess er du en overlegen blei. Hvis du ikke er det så er du uten ryggmarg og ambisjoner

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klipp og lim er en kunst du virkelig behersker, det skal du ha ros for!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiolett

Her trekker du frem ytterpunkter. Jeg ser ikke på menn som holder seg i form som forfengelige, DET tror jeg ikke det er mange som gjør. Bare hvis det tar helt av. Jeg ser ikke på menn som ikke er så opptatt av trening som slasker. Bare hvis de i tillegg spiser usunt, drar seg på sofaen dagen lang og har dårlig hygiene.

Glemmer vi den gyldne middelvei her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...