Gå til innhold

jeg vil ikke være en av de som lurer en gutt... nå har jeg blitt en av dem...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hadde besøk av en gutt for 2 dager siden. Vi er gode venner, men det virker som om vi kan blir mer. Jeg vil ikke noe mer enn å kun være venn med han, men jeg tror kanskje han vil være noe mer med meg. Uansett, da han var på beøsk lå vi å så på film. Vi hadde kun 1 sofa og derfor lå begge i denne sofaen. Han hold rundt meg og koste med meg( bare pjuska/dilla på meg). Vi gjorde ingenting annet enn kun det. Ingen kyssing, ingenting sånne virkelige kjæreste greier. Da han hadde gått hjem følte jeg meg skikkelig slem og råtten. Det virker som om jeg lurer han ved at vi ligger og koser når vi ser film. Føler at jeg legger opp til noe mer enn kun å være venn. Men jeg merket at jeg savner den nærheten fra et menneske veldig mye. Ved at en gutt koser med meg, holder rundt meg osv føler jeg meg likt av noen. Det har vært så mye styr i familien i det siste, forholdet mellom mamma og pappa går mot en skillsmisse og ingen andre enn kun vi innenfor husets vegger vet det. Når han gutten hold rundt meg følte jeg meg så likt og jeg trenger den oppmerksomheten for jeg får ikke så mye positiv oppmerksomhet hjemme lengre.

Likevel føler jegmeg så sykt slem som på en måte "lurer" han. For det er vel ikke normalt at en jente og gutt som kun er venner koser på den måten? Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre nå. Må få sagt til han at vi kun er venner, men jeg vet ikke hvordan. Er det noen som kan si noe eller komme med tips?

(dere trenger ikke si jeg er dum som koser med han og lurer han for det VET jeg veldig godt, det er netopp derfor jeg føler meg så råtten og slem. Jeg vil ikke være en av de jentene som lurer gutter til å tro det er noe mer, når det ikke er det fra min side. Men bare den følelsen at noen er glad i deg, er virkelig en følelse jeg trenger akkuratt nå!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kunne "lurt" han på langt verre måter enn å la han pjuske deg i håret, så bare si det som det er; at du syns at det er hyggelig å være sammen med han, men at det dessverre bare blir i vennskapelig forstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ligge å holde rundt hverandre på en vennskapelig måte. Alt trenger ikke å være sexrelatert vel? Men snakk med han om dette og hva du føler, det er like greit å få lagt kortene på bordet og ta en liten prat :klemmer: Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

si det til han at du ikke har følelser for han som mer enn en venn. Men at du håper at dette ikke vil endre ting?:)

Gutterliker også å kose litt, uten at det trenger åvære noe mer i det vettu;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det så komplisert, gjør det klart for han hvor du står.

Jeg har gjennom alle år "kost" med kompisene mine når vi har hengt, om det er å ligge inntil hverandre, pjuske hår, massasje ol. Det har aldri vært et problem, nettopp for at vi kun var venner- og det var begge klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan jo bare si at du synes det er så flott å ha en venn som han. Det blir kanskje litt i teiteste laget og buse ut med at du KUN ønsker vennskap. Poengter bare godt at du liker vennskapet (og muligens si at det skal bli lenge til du får deg kjæreste e. l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke bare få deg en kjæreste da, istedenfor å leke med følelsene til folk?

Eneste grunnen til at vi fingrer med hårmanken deres når vi er ung, er for å pjuske med andre ting seinere.

Det behøver ikke å bety at han er forelsket i deg. Hvis ikke du er kjæresteemne, noe som er trolig ettersom han ikke har forsøkt noe hanky panky tidligere, så øyner han nok sjansen for litt høyhoppings.

Kan du ikke finne deg ei pjuskevenninne da, og ikke drive å kastrere unggutter? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

dersom dere ikke kysser eller gjør noe mer burde han kanskje skjønne at dere kun er venner?

Men det kan jo også være at han tror du vil vente med sånne ting, til dere er blitt bedre kjent?

Enten er han kun ute etter deg som venn, eller så liker han deg skikkelig og venter med det seksuelle i respekt av deg.

Det er i hvretfall sånn jeg ser saken fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hvis dere henger mye sammen og aldri kysser eller noe emr, burde vel det si han at dere kun er venner.

Men du burde si det til han på en fin måte, men husk å si det slik at han virkelig skjønner hva du meine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvorfor kan du ikke bare få deg en kjæreste da, istedenfor å leke med følelsene til folk?

Eneste grunnen til at vi fingrer med hårmanken deres når vi er ung, er for å pjuske med andre ting seinere.

Det behøver ikke å bety at han er forelsket i deg. Hvis ikke du er kjæresteemne, noe som er trolig ettersom han ikke har forsøkt noe hanky panky tidligere, så øyner han nok sjansen for litt høyhoppings.

Kan du ikke finne deg ei pjuskevenninne da, og ikke drive å kastrere unggutter? :gjeiper:

ok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

gaad, enda en av de jentene. Har mange kompiser og vet ikke hvor mange ganger jeg har måttet trøste de pga en som deg... Leave him alone!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest butterfly

Si det til han før du knuser han og han hater deg resten av livet... ?

Er normalt å like kos, kan jo være han også liker kos selvom han ikke liker deg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...