Gå til innhold

Flere som har det slikt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Gutt20 her!

Jeg har det slikt, at når jeg er på fest å slikt, så skulle jeg nesten ønske at jeg var singel... Ikke akkurat ønske det, men når det er såpass ofte at ei jenta hopper på fanget, eller prøver seg, så er fristelsene STOR å stå imot!

Har ALDRI gjort noe galt, eneste jeg har hørt er at jeg er litt sløv på å passe på hvem som tar på meg. Når jeg feks prater med en venn eller venninne å fokuserer veldig på denne person, så har det hendt et par ganger, at ei jenta har satt seg på andre siden å tatt meg på låret uten at jeg har merket det. Å en gang fortalte kjærringa at ei jenta strøk meg på brystet,

uten at jeg kan huske det.

Eneste jeg husker av det er at hun inviterte meg til en dans, som jeg avslo.. Så stirret hun på meg, men det er alt.

Men det har seg som sagt slik, at når jeg er full å koser meg med venner, så er det nesten så at jeg VIL være singel der å da, bare før den natten liksom. Dette hender meg så og si hver gang jeg er ute på byen/fester.

Men når jeg er edru å ellers i livet, så er en kjærest alt jeg har behov før! Alt føles perfekt ut. Det å ha ei jenta der å kose med, ha sex med å se filmer i helgene når man ikke drikker.

Flere som har det slik ?

Håper det ikke er alt før vanskelig forklart*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det å ha ei jenta der å kose med, ha sex med å se filmer i helgene når man ikke drikker.

Er det ikke viktig for deg at du er sammen med DEN jenta som betyr ALT for deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en som kommer til å tråkke i salaten en kveld du er litt for full, dama di ikke er tilstede og en jente har litt for stor lyst på deg.

Har selv vært utro i fylla og har derfor kuttet ned på alkoholen. Drikker sjeldnere og drikker mindre når jeg først er ute.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...