Gå til innhold

Avstands forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, gutt 23 her.

Jeg har nå bodd lamme min kjære i 3 år nå. Å jeg har havnet i en vanskelig situvasjon, som gjore at jeg mistet boplassen, å deretter jobben siden jeg måtte flytte.

Å nå har vi bodd ifra hverandre i 2 uker, å jeg begynner å tvile allerede! Får en rar følelse av at dette gidder/klarer jeg ikke... Elsker jenta over alt som er, men får ikke denne rare følelsen bort. Selv så kunne jeg ALDRI tenkt å gjøre det slutt, men det å ikke ha henne her, gjør det så vanskelig. Virker ut som vi ikke er ilag siden vi ikke bor med hvernadre mere. Siden vi har gjort det siden vi ble ilag.

Hun er på fest der hun bor å lever livet videre, selv om hun savner meg sårt.. Å jeg gjør det samme.

Når jeg er på fester, så føler jeg meg nesten mer å mer singel, å det gjør alt så mye lettere å gi etter før flørtete jenter, selv om jeg langt ifra har gjort noe.

Men det er bare 2 UKER, å mer skal det bli. Kan hende det blir måneder, å kanskje jeg går inn i militæret siden jeg ikke har jobb, å da blir det et år. Selv om det er hjelreiser å slikt.

Man kan vel si jeg sliter med å holde gløden i forholdet vårs, selv om vi både har tlf sex, prater på skype å sender masse meldinger til hverandre. Vi har vel pratet 1-3 timer annen hver dag siden jeg flyttet...

Det er denne jenta jeg vil bo sammen med, leve livet ilag å alt slikt. Men det føles ut som alt bare dabber av.. Det er spesielt værst når jeg skal legge meg, da dukker alt av stygge tanker opp, å jeg tviler enda mer. Savnet er spesielt stort når jeg skal legge meg !

Men det er visse ting som gjør oss forskjellig. Jeg ELSKER sex, utforskning innen for det område, å er villig til å prøve en haug med ting. Jeg ELSKER å trene styrke å holde meg i form, ete sunt er viktig før meg.

Hun har fått sexlysten opp en del, etter vi har pratet å kranglet om dette i evigheter (vi har funnet ut av det), men det er liksom ikke nok før meg, jeg føler at jeg trenger ENDA mer senge "kos". Å treningen, det er noe hun ikke klare å komme seg på, hun elsker å kose seg med godteri på lørdager med film å alt, å det gjør jeg også, men det blir vanskeligere å holde meg unna slikt når jeg har en kjæreste som gaffler i seg godter både i uke dagene å helgene.

Føler jeg egentlig ville passet bedre sammen ei jenta som var like gla i trening som meg, å ikke minst snakke om sex. Har denne jenta hatt de lystene, så hadde hun vært perfekt før meg, selv om jeg vil si hun allerede er perfekt før meg. Det ville kanskje gjort det enda bedre før forholdet vårs om hun var intressert i de tingene like mye som meg.

Men tanken på å gå fra henne er LANGT fra hva jeg tenker å vil! Hun har kroppen med seg, selv om hun ikke er så godt trent som jeg skulle ønske, men jeg godtar henne før slik hun ser ut.. Ellers ville jeg vel ikke elsket henne ? Det merkes i sengen at hun er litt mindre sprek enn meg, men er vel en selvfølge siden jeg trener å hun ikke.

Det var alt. Måtte vel egentlig bare få alt ut, selv om dette et jævla rot! Beklager skrivefeil å alt den slags. Men håper på gode svar :) Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vel nevne at jeg stor gleder meg til å møte henne igjen! Selv om jeg finner ei jenta som har veltrent kropp å er gla i både trening og sex, så er vel det mye annet som mangler som denne jenta jeg har nå har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...