Gå til innhold

Fortelle sambo at jeg har sovet med en annen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei.

Var på sommertur med jobben fra fredag til lørdag. Ble endel drikke over ganske mange timer (begynte i lunchen på fredag). Jeg drikker meg aldri sanseløst full, men når man holder på i 12 t kan det bli litt mye...

Vet ikke helt hvordan situasjonen oppstod men klarte å dra med meg en av homsene (vi har mange) opp på rommet på nachspiel. Vi pratet masse sammen og endte opp med å spoone hele natten. Var ikke noe upassende eller seksuelt med det. Bare godt å sove inn til en deilig mannekropp... Er så usikker på om jeg bør fortelle sambo det eller ikke... Tror ikke han vil bry seg, men om han gjør det så er jeg redd han ikke vil forstå at det finnes menn som absolut ikke tiltrekkes av kvinner...

Sambo er langt nede psykisk og vi har ca 0 fysisk kontakt fortiden, var bare underærnert på hudkontakt... Hva skal jeg gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke si det! Du har ikke gjort noe galt og det er informasjon som kan gjøre samboeren din mer lei seg enn han allerede er.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loverdose

Han er langt nede psykisk. Da er det klart at du ikke gjør det verre med å fortelle om denne hendelsen.

Ettersom mannen du sov med var homofil, spiller det egentlig ikke så stor rolle - i tillegg var det ikke utroskap, slik jeg ser det. Likevel så hadde nok jeg blitt en smule sint og sjalu om jeg fant ut at min kjære hadde sovet sammen med en lesbe og koset seg med henne.. Men så er jeg dødelig sjalu av meg, hva kjæresten din er vet jeg ikke. Vent iallefall med å fortelle om det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte først at du burde si det. Men ettersom han er ganske langt nede, så hadde jeg latt være. Det skjedde jo ingenting annet enn litt kosing med en du uansett ikke er "helt typen" til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er langt nede psykisk. Da er det klart at du ikke gjør det verre med å fortelle om denne hendelsen.

Ettersom mannen du sov med var homofil, spiller det egentlig ikke så stor rolle - i tillegg var det ikke utroskap, slik jeg ser det. Likevel så hadde nok jeg blitt en smule sint og sjalu om jeg fant ut at min kjære hadde sovet sammen med en lesbe og koset seg med henne.. Men så er jeg dødelig sjalu av meg, hva kjæresten din er vet jeg ikke. Vent iallefall med å fortelle om det. ;)

henger meg på denne:) Mulig det er litt dobbeltmoral, men jeg hadde også reagert om det hadde vært en lesbe, etetrsom en del menn har fantasier om lesber, så hadde jeg sikkert tenkt litt... Men kommer jo litt an på om jeg hadde kjent henne eller ikke, om hun hadde vært en skikkelig guttejentelesbe, hadde jeg nok ikke tenkt over det, men om hun hadde vært en deiligjentete lesbe hadde det nok stukket litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at å sove med en homofil mann kanskje kan sammenlignes med å ha sovet med en heterofil dame (siden de begge er personer som ikke tenner seksuelt på deg). Ville du ha fortalt om du sov sammen med en dame, fortell mannen din om dette, ville du ikke fortalt det så gjør du det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? Ikke lå du med han, og ikke er han interessert i jenter engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

"Vi pratet masse sammen og endte opp med å spoone hele natten. --- Bare godt å sove inn til en deilig mannekropp..."

Har du hørt om å bedra noen emosjonelt? Slå opp "emotional affair" og "infidelity".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er poenget med å si det da. Herregud. Av og til så bør en skjønne nok til å bare holde kjeft. Det eneste du oppnår med å fortelle det er å skade forholdet ditt. Du SOV med noen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om å gjøre en liten hendelse til noe stort, større enn det er.

Du delte seng med en som ikke tenner på kvinner, og du vil fortelle dette til din samboer som du vet sliter tungt for tiden? Hvorfor det? For å lette din samvittighet?

Taushet er gull, er et ordtak, og det passer bra i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg mener at man bør si det. Ikke nødvendig å smøre på med alle detaljer, men siden jeg hadde ønsket å vite det selv, hadde jeg også fortalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde noe tilsvarende for mange år siden, og jeg fortalte det til min daværende kjæreste.

Han er vanligvis ikke sjalu av seg, men dette reagerte han kraftig på, og mente at min homofile venn bare faket homofil å få meg til sengs...endte med at jeg måtte kutte kontakten med min homofile venn for å bevare forholdet, noe jeg forøvrig fremdeles angrer på at jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Ja, Tine - for det er faktisk noe som kalles emosjonelt bedrag. Dessuten er det slik at mange hetero menn ikke har noe til overs for homofile menn. I noen tilfeller kan emosjonelt bedrag svi mye verre enn et bedrag med fysisk intim kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Ettersom fyren er homofil, så hadde ikke dette plaget meg dersom jeg var typen din.

Det som riktignok hadde plaget meg hadde vært dersom du holdt det hemmelig og jeg hadde funnet det ut igjennom andre.

Endret av Maruwan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...