Gå til innhold

hva hvis han er lavere enn deg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Knut Ukken

Jeg har stor kuk så damer i alle høyder blir fort hortisontale og da deler jeg høydeforskjellen på 2. 10 cm høyere er bare 5 cm i hver ende mens kuken min er like lang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke i utgangspunktet feil å spørre andre om dette ??

Det er din date, din vurdering av ham som teller. Hvilke verdier og kvaliteter han har må da for all del bety mer enn skarve 5 cm ??

Et menneske består av mer enn det fysiske ytre, det er noe inni der også....

Det har ikke alle genene til kvinnene fått med seg :opplyser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kjære TS, dette er et problem dersom du gjør det til et problem.

Jeg tolker hovedinnlegget ditt som du synes det er et problem, og trenger bekreftelse/støtte på at det ikke er et problem.

Du sier han har mange gode kvaliteter, det er supert :)

Gjør de 5 cm ham usikker ? Føler han seg 'mindreverdig' fordi han er bittelitt lavere enn deg ?

Hvis ikke, så ville jeg gått i meg selv og prøvd å finne ut hvorfor jeg synes dette er vanskelig.

Personlig har jeg nok litt vansker med å se at det du beskriver er i nærheten av å være problematisk.

Liker du ham ? Er dere på samme mentale bølgelengde ? Tenner du på ham ? Er du stolt av å bli sett sammen med ham ?

Er svarene på dette 'ja' så finnes ikke dette 'problemet' andre steder enn inne i ditt hode.

Lykke til med tenkingen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er generellet tiltrukket av store (høye , trente menn)

Men er mannen ikke så høy, men godt trent kan han allikevell være flott å se på.

Det viktigste for meg sånn utseendemessig er at menn ser sunne ut og har de i tillegg en flott kropp spiller ikke høyden noen vesentlig rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...