Gjest Ålo Skrevet 10. juni 2012 #21 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg lurer på om Søgni er fra Søgne jeg da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knut Ukken Skrevet 10. juni 2012 #22 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg har stor kuk så damer i alle høyder blir fort hortisontale og da deler jeg høydeforskjellen på 2. 10 cm høyere er bare 5 cm i hver ende mens kuken min er like lang :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 10. juni 2012 #23 Del Skrevet 10. juni 2012 Er det ikke i utgangspunktet feil å spørre andre om dette ?? Det er din date, din vurdering av ham som teller. Hvilke verdier og kvaliteter han har må da for all del bety mer enn skarve 5 cm ?? Et menneske består av mer enn det fysiske ytre, det er noe inni der også.... Det har ikke alle genene til kvinnene fått med seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 10. juni 2012 #24 Del Skrevet 10. juni 2012 Kjære TS, dette er et problem dersom du gjør det til et problem. Jeg tolker hovedinnlegget ditt som du synes det er et problem, og trenger bekreftelse/støtte på at det ikke er et problem. Du sier han har mange gode kvaliteter, det er supert Gjør de 5 cm ham usikker ? Føler han seg 'mindreverdig' fordi han er bittelitt lavere enn deg ? Hvis ikke, så ville jeg gått i meg selv og prøvd å finne ut hvorfor jeg synes dette er vanskelig. Personlig har jeg nok litt vansker med å se at det du beskriver er i nærheten av å være problematisk. Liker du ham ? Er dere på samme mentale bølgelengde ? Tenner du på ham ? Er du stolt av å bli sett sammen med ham ? Er svarene på dette 'ja' så finnes ikke dette 'problemet' andre steder enn inne i ditt hode. Lykke til med tenkingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 10. juni 2012 #25 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg er generellet tiltrukket av store (høye , trente menn) Men er mannen ikke så høy, men godt trent kan han allikevell være flott å se på. Det viktigste for meg sånn utseendemessig er at menn ser sunne ut og har de i tillegg en flott kropp spiller ikke høyden noen vesentlig rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå