LYSVING Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Er det ikke galt når man må legge inn silikon i feks puppene leppene rompa kinnene o.s.v for å få en bedre selvfølelse? Kjenner jeg blir provosert når man kan stolt vise frem sine fyllte falske pupper og ikke sine "misdannede." Så man også faktisk blir mer oppfordret til å velge silikon framfor å være stolt av de man ble utdelt. Endret 9. juni 2012 av LYSVING 1
LYSVING Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 9. juni 2012 HVem oppfant kvinne idealet med store pupper? Han må ha vært smart ettersom de tjener så sinnsykt mye på det.
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 HVem oppfant kvinne idealet med store pupper? Han må ha vært smart ettersom de tjener så sinnsykt mye på det. Det er kvinner som indirekte presser hverandre til å la seg utnytte av en kynisk plastkirugi-industri. En hyller fæle plastpupper over en lav sko mens en ignorerer, eller skjeller ut, menn som prøver å få kvinner til å forstå at vi MENN liker ordentlige pupper best. 2
LYSVING Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2012 (endret) . Endret 10. juni 2012 av LYSVING
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Jeg tror store pupper er evolusjonært ettertraktet pga. mer plass til melk il barnet.
LYSVING Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Ok? så du mener at silikon fyller opp melketalgproduskjonen? Endret 9. juni 2012 av LYSVING 1
Gjest villrev Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Er enig, jeg synes det også er veldig provoserende at noen mener at kvinner med flate pupper nesten er nødt til å ta silikon for å føle seg kvinnelig og se ut som en kvinne. Og at de fremstiller kvinner med flate pupper som kjønnsløse og mandige og lite feminine. Endret 9. juni 2012 av villrev 5
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 Jeg tror store pupper er evolusjonært ettertraktet pga. mer plass til melk il barnet. Her er du nok på viddene 1
Gjest HunterLady Skrevet 9. juni 2012 #11 Skrevet 9. juni 2012 Ok? så du mener at silikon fyller opp melketalgproduskjonen? Hvordan klarte du å få dette ut av det han skrev? Store pupper er ikke det samme som silikonpupper. Han svarte bare på hvorfor han tror store bryster er ettertraktet, og jeg er enig i at jeg tror de er ettertraktet av evolusjonære årsaker.
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #12 Skrevet 9. juni 2012 Hvordan klarte du å få dette ut av det han skrev? Store pupper er ikke det samme som silikonpupper. Han svarte bare på hvorfor han tror store bryster er ettertraktet, og jeg er enig i at jeg tror de er ettertraktet av evolusjonære årsaker. Riktig, men det har ikke noe med melkeproduksjone å gjøre. Det har med at menn liker pupper, og pupper InYourFace er mer synlige. Dog, menn generelt liker pupper generelet. Mao, størrelsen og formen på hva en og samme mann tenner på kan være mer forskjellig en Sahara og Nordpolen.
LYSVING Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #13 Skrevet 9. juni 2012 Evolusjnære årsaker my as. Har stor pikk en evolusjonisk teori også? 1
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #14 Skrevet 9. juni 2012 Evolusjnære årsaker my as. Har stor pikk en evolusjonisk teori også? Da kvinner tenner lettere på og nyter en feit pikk betraktelig mye mer enn en mindre en så ja. 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. juni 2012 #16 Skrevet 9. juni 2012 (endret) BM da, huleboermennene tenkte jo ikke direkte på sore pupper = mer melk. Det ble bare slik at menn som ble tiltrukket av damer med store pupper, fikk flere barnebarn. Lysving: Nei, men det gjør at menn blir tiltrukket av sore pupper, som jo silikonpupper (som regel) er. Vet ikke om noen evolusjonær teori angående stor pikk dessverre. Kanskje det er kvinnenes hevn? Dessuten sier vel de flese kvinner at størrelse ikke har noe å si. Endret 9. juni 2012 av Herr Heftig
LYSVING Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #17 Skrevet 9. juni 2012 Vi er skapt for at vi ikke skal like det samme vel, for å få ført gener videre. Skal vi alle gå rundt med stor pupper, når det faktisk finnes menn som også tenner på mindre?
Gjest villrev Skrevet 9. juni 2012 #18 Skrevet 9. juni 2012 BM da, huleboermennene tenkte jo ikke direkte på sore pupper = mer melk. Det ble bare slik at menn som ble tiltrukket av damer med store pupper, fikk flere barnebarn. hæ? så fikk ikke de mennene som ble tiltrukket av damer med små pupper like mange barnebarn? 1
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #19 Skrevet 9. juni 2012 BM da, huleboermennene tenkte jo ikke direkte på sore pupper = mer melk. Det ble bare slik at menn som ble tiltrukket av damer med store pupper, fikk flere barnebarn. Lysving: Nei, men det gjør at menn blir tiltrukket av sore pupper, som jo silikonpupper (som regel) er. MEn menn blir jo ikek tiltrukket av plastpupper, tvert imot. Det er jo form og ikke minst konsistens som får menn til å styre unna så godt de kan.
LYSVING Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #20 Skrevet 9. juni 2012 Ikke alle menn blir tiltrukket av store pupper, men de mennene som tenner på mindre tørr kanskje ikke å si det for høyt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå