Gå til innhold

Hoppe når han sier hopp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har spurt lenge om jeg og daten min kan bli offisielt sammen, siden vi har datet i 5 mnd nå. Han har holdt igjen, og jeg spurte sist for 3 dager siden, før han skulle til hjembyen sin i 2 uker på ferie. Da sa han at vi kunne ikke bli sammen enda. Fikk en sms av ham nå, der han skreiv at vi ble sammen når han kommer hjem. Synes han har behandlet meg sykt dårlig ang dette, vil være singel de 2 ukene liksom, og sa at vi måtte bli enige, at jeg ikke hopper bare fordi han sier hopp.

Nå er han dritsur, og vil legge hele greia på is. Han svarer ikke på tlf. Hvorfor skal jeg si at det er greit han bestemmer alt? Jeg har spurt så mange ganger, og hvorfor skal han styre det?

Kjenner at kvelden er ødelagt nå. Faens mannfolk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Man planlegger vel ikke å bli sammen 2 uker på forhånd. Høres rart ut. Synes ikke han gir deg respekten du fortjener :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sa du nei til å bli sammen med ham?!?! Det var jo det du ville...

Fordi han har sagt nei i 1 mnd nå, og nå sier han at "okei, vi kan bli sammen etter at jeg har vært singel i 2 uker på hjemstedet mitt mens du sitter hjemme og venter"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ok, ja da visste du jo allerede for en mnd siden(minst) at han var en hoppe når du sier hopp-gutt. I og med at du sendte en ny mld til han nå var det vel fordi du vil bli sammen med han hinsides all fornuft. Han svarer ja, og du sier nei. Jaja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi han har sagt nei i 1 mnd nå, og nå sier han at "okei, vi kan bli sammen etter at jeg har vært singel i 2 uker på hjemstedet mitt mens du sitter hjemme og venter"

Mener han med dette at han kan ha andre kvinner de neste 2 ukene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så bra å mase for mye om å bli sammen heller... Kanskje han sa det for å få litt fred mens han er hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Det er vel ikke så bra å mase for mye om å bli sammen heller... Kanskje han sa det for å få litt fred mens han er hjemme?

Fred til hva?

Om du synes dette skurrer, TS, så synes jeg du skal følge magefølelsen din. Det er jo ikke sånn at det kun er opp til han om dere skal være sammen eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...