Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #21 Del Skrevet 9. juni 2012 "5 jukk uten forspill" - sier vel litt om situasjonen du leter menn i og noe om alkoholkonsumet kanskje? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #22 Del Skrevet 9. juni 2012 har kommet til det punktet at jeg ikke orker ha en mann i livet mitt mer. Jeg tror det er best at jeg er alene. Har egentlig mistet troen på kjærlighet, den finnes bare i eventyr . Jeg er ei normal slank pen jente, men uansett så må menn drive med alle andre i tillegg til meg.. i alle forhold jeg har vært. sex annonser, sex chat. Det blir aldri br nok.. føler meg aldri fin nok. selvtillit på bånn. Og da er det klart man har d best alene, så slipper man dette. Samboer med en mann er bare et styr , krangling, rot etc.. barn skal jeg selvfølgelig ha, men uten mann. tar meg nok en tur til danamrk så slipper jeg å ha kontakt med en fjott resten av livet, det gidder jeg ikke.. noen flere ? Det er helt greit og forståelig at du ikke tror på forhold basert på kjærlighet. Der er vi mange! Men å la det gå utover en fremtidig unge er rasshøloppførsel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #23 Del Skrevet 9. juni 2012 Helt enig, jeg vurderer også å bli lesbisk, problemet er bare hvordan starte prosessen med å skifte legning? Faktisk, når jeg tenker meg om, så virker sex med jenter mye mer forlokkende enn sex med menn for øyeblikket, og forhåpentligvis til evig tid også. For ikke å snakke om hvor deilig det ville vært å BO sammen med en kvinne!! ALDRI MER sure sokker i sofaen, brukte underbukser på soveromsgulvet, noen som "glemmer" å ta ut av oppvaskmaskinen eller noen som maser om sex hver eneste kveld Jeg joiner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #24 Del Skrevet 9. juni 2012 HAHAHAHAHA! ... jo, for alle vet jo hvor godt kvinner går å bo sammen ... :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #25 Del Skrevet 9. juni 2012 For ikke å snakke om hvor deilig det ville vært å BO sammen med en kvinne!! ALDRI MER sure sokker i sofaen, brukte underbukser på soveromsgulvet, noen som "glemmer" å ta ut av oppvaskmaskinen eller noen som maser om sex hver eneste kveld Jeg joiner!! In your dreams 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #26 Del Skrevet 9. juni 2012 Skjønner deg godt jeg. Er altfor mange menn som ikke klarer å holde tissen sin i ro og må sperme innom alle musehull de finner. Patetisk. Hadde blitt lesbisk jeg og om det ikke var for at jeg ikke likte tunfisk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fil Skrevet 9. juni 2012 #27 Del Skrevet 9. juni 2012 For ikke å snakke om hvor deilig det ville vært å BO sammen med en kvinne!! ALDRI MER sure sokker i sofaen, brukte underbukser på soveromsgulvet, noen som "glemmer" å ta ut av oppvaskmaskinen eller noen som maser om sex hver eneste kveld Jeg joiner!! Enig! Og så skal det bli deilig å slippe knull, tøm og røm (sove som en død hval etter akten). Litt kosing i ny og ne krever jeg, men ingen kompliserte greier som å få noe INN hver bidige kveld. Og jeg er ryddefreak, så rent og stillig hjem blir det garantert Og det beste av alt, man trenger ikke en mann for å få barn. Og nå vet jeg at flere kommer til å fyre seg voldsomt opp av siste setningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #28 Del Skrevet 9. juni 2012 Enig! Og så skal det bli deilig å slippe knull, tøm og røm (sove som en død hval etter akten). Litt kosing i ny og ne krever jeg, men ingen kompliserte greier som å få noe INN hver bidige kveld. Og jeg er ryddefreak, så rent og stillig hjem blir det garantert Og det beste av alt, man trenger ikke en mann for å få barn. Og nå vet jeg at flere kommer til å fyre seg voldsomt opp av siste setningen Tja... Egentlig ikke. Det er ikke noe nytt av kvinner er eksepsjonelt egoistiske Pluss at kvinner flest mest ønsker seg trofebarn. Hva er ikke da bedre en et trofe en har 100% for seg selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 9. juni 2012 #29 Del Skrevet 9. juni 2012 Skjønner deg godt jeg. Er altfor mange menn som ikke klarer å holde tissen sin i ro og må sperme innom alle musehull de finner. Patetisk. Da er det vel like fullt patetisk at disse kvinnene tar i mot så mange menn. Det går akkurat på det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tancos Skrevet 9. juni 2012 #30 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg håper dere finner kjærligheten som lesper. Ingen menn vil ha et forhold til vimsekjerringer og sex og singelliv wannabes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #31 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg håper dere finner kjærligheten som lesper. Ingen menn vil ha et forhold til vimsekjerringer og sex og singelliv wannabes. Mener du lesber eller folk thom lethper når de thnakker? Jeg hadde fint kunne blitt lesbisk jeg, hadde det ikke vært for tunfisksmaken som sagt.. ække så glad i tunfisk. Det som er greia er når man gang på gang blir skoffa og lurt så er det ikke rart vi gir opp menner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gira97 Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #32 Del Skrevet 9. juni 2012 menn, de tenker kun med pikken sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meh Skrevet 9. juni 2012 #33 Del Skrevet 9. juni 2012 menn, de tenker kun med pikken sin. Så generaliserende som du er så virker det som du ikke tenker med noe som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #34 Del Skrevet 9. juni 2012 menn, de tenker kun med pikken sin. Veit du, jeg har mange flotte venninner, og nær sagt alle sier de bare møter flotte menn. Så har jeg noen bitchy venninner, og de sier de bare møter drittsekker. Sier seg selv at man kanskje bør ta en titt på seg selv, eller revurdere hvem man henger med om alt er så forferdelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #35 Del Skrevet 9. juni 2012 Veit du, jeg har mange flotte venninner, og nær sagt alle sier de bare møter flotte menn. Så har jeg noen bitchy venninner, og de sier de bare møter drittsekker. Sier seg selv at man kanskje bør ta en titt på seg selv, eller revurdere hvem man henger med om alt er så forferdelig. Har man et dårlig syn på menn, er det nettopp disse dårlige mennene man kommer til å møte. Man får det man fokuserer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2012 #36 Del Skrevet 9. juni 2012 Sure, aggressive damer - det er sikkert en hit! Husker en dame en kveld som var direkte voldsom og satt på topp, mens hun holdt hendene mine fast. Men da jeg gjorde en jijitsu-sweep så hun kom underst og jeg holdt henne fast så ble hun from som et lam og la seg riktig så godt til rette med bena i været. Hører jo med at hun var kanskje rundt 77-80kg og rundt 180 høy, kraftig sterk og hadde hatt flest damer - jeg var bare den andre mannen hun hun hadde vært med. Så det fins vel en måte for de fleste der ute. Synd å skuffe mhp biologi siden menn har både X og Y kromosomer som man med kjent teknologi i dag kan bruke til å lage mannlige og kvinnelige kjønnsceller med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #37 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg tenkte det samme som du, etter at jeg fant ut at typen var utro i år, vi er fortsatt sammen. Fant bare menn som ikke var bra for meg før det også. Og har vært inne på en av de spermdonor sidene på nettet... Jeg skulle nok lett finne meg en type senere om jeg ville, men vet ikke om det er verdt bryet når man skal ha så mye uflaks! Når man blir 30, da er det slutt på å lete etter noen far til barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 9. juni 2012 #38 Del Skrevet 9. juni 2012 Makan som menn skulle hisse på seg her da. Kom heller med litt konstruktiv kritikk, enn å slenge drit. Kom med noen gode råd til å finne drømmemann. Bak det TS skriver ligger det tydeligvis litt sårede følelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ekte mann Skrevet 10. juni 2012 #39 Del Skrevet 10. juni 2012 Lesbisk er noe du er, ikke noe du blir fordi du skal hevne deg på menn. Du har vært lesbe hele tiden og du har plaget menn. Fint at du slipper å plage oss mer. Endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 10. juni 2012 #40 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Elsker alle disse "alle menn suger, alle menn er drittsekker, alle menn er utro". Edit: Ser at en annen her nevner noe med at vi mannfolk heller bør komme med noe konstruktive hjelp til å komme seg unna slike forhold. Dere får heller ta en nytt tid på de gutta dere har satt i "vennefella". De har nok en bedre moral men er vel kanskje litt kjedelig ifh til de gutta dere pleier å date. Men, du får da en som elsker deg og ikke kommer til å være utro (ikke sååå stor sjangse ihvertfall). Eller hva vet jeg. menn, de tenker kun med pikken sin. Alle jenter tenker kun på størrelsen av lommeboken til mannebeinet sitt. Endret 10. juni 2012 av -Leon- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå