AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Jeg var på Gardermoen for noen uker siden og det sto to-tre veldig pene jenter foran meg, når de kom gjennom sikkerhetskontrollen begynte det å pipe og det gjorde det også når jeg gikk gjennom (mann). Jeg ble sendt tilbake og måtte ordne opp selv. Jentene derimot ble tafset ordentlig bra på av disse vekterne der de strøk damene på rompe, lår og pupper. Det så ganske deilig ut og bare kunne ta for seg sånn. Fuck damer er deilige altså.De har jo ganske gode frynsegoder om de bare kan plukke ut de diggeste damene å tafse de på alle de deilige stedene. Jeg synes ikke de fortjener mer lønn når de har de så godt, hva synes du?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Flyplassvekterne har verdens minst nyttige jobb. Det er grundig dokumentert at denne virksomheten ikke har noen betydning for flysikkerheten. Er det virkelig noen som tror at innehavere av barberskum eller tannkrem er farlige terrorister? Det burde bli slutt på denne meningsløse plagingen av flypassasjerer. Jeg har også lagt merke til at «kontrollene» er målrettet i den forstand at det alltid piper på pene attraktive kvinner som deretter blir befølt grundig. 4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 En mannlig vekter skal ikke tafse på en dame og motsatt. Dersom det piper for en dame, skal en kvinnelig kontrollør scanne og ta raskt over kroppen for å se at det ikke er noe skummelt. En mann kan ikke kroppsvisitere en kvinne og motsatt! 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 man kan bli kriosvisitert av mann vis man er kvinne. jeg har sagt at jeg synes det er greit da går det bra. altså.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 man kan bli kriosvisitert av mann vis man er kvinne. jeg har sagt at jeg synes det er greit da går det bra. altså. kropps*
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Flåsete startinnlegg til tross, det stemmer virkelig at sjekken i sikkerhetskontrollen har blitt mye mer nærgående. Jeg synes det er frykelit ubehagelig, faktisk. Hadde noen tatt på meg slik i noen annen sammenheng, hadde de jo fått seg en kilevink. Den gamle kontrollen med håndholdt metalldetektor var grei, men fremmedes hender under puppene i en lang køs åsyn kan jeg spare min begeistring for. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 En mannlig vekter skal ikke tafse på en dame og motsatt. Dersom det piper for en dame, skal en kvinnelig kontrollør scanne og ta raskt over kroppen for å se at det ikke er noe skummelt. En mann kan ikke kroppsvisitere en kvinne og motsatt! Feil! En mannlig vekter kan kroppsvisitere en kvinne, og motsatt. Men som reisende kan man kreve å bli kroppsvisitert av det samme kjønn. 1
Silfen Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har aldri opplevd å blitt sjekket av andre enn kvinner, verken i Norge eller andre steder. Og ja, jeg piper. Alltid. Jeg begynner å tro jeg har noen medfødte metallkomponenter.
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 Er det virkelig slik at bare attraktive kvinner blir sjekket, i så fall er jeg særdeles lite attraktiv, for på meg piper det aldri! Men det er klart, jeg har svært sjelden på meg noe som kunne tenkes å pipe heller. Når jeg skal ut og fly tar jeg nemlig av meg alle potensielle pipegrunner. Samtidig som jeg ser at en god del prøver å komme gjennom med en haug av smykker og diverse.
belle_ Skrevet 9. juni 2012 #11 Skrevet 9. juni 2012 Haha, det skjedde faktisk med meg da jeg skulle ut å fly på torsdag fra Gardemoen. Han fyren spurte om det var greit han gjorde sjekken eller om jeg ville ha en kvinnelig vakt. Så det var jo greit å kunne velge! Men jeg har ikke noe i mot at han sjekket meg.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #12 Skrevet 9. juni 2012 Men det er klart, jeg har svært sjelden på meg noe som kunne tenkes å pipe heller. Når jeg skal ut og fly tar jeg nemlig av meg alle potensielle pipegrunner. Samtidig som jeg ser at en god del prøver å komme gjennom med en haug av smykker og diverse. Jeg tar også av alle "pipegrunner", men iblant (dvs ganske ofte) blir man tatt ut til tilfeldig kontroll. Da er det ingen vei utenom grafsingen. Jeg har blitt sjekket av både kvinner og menn, men foretrekker faktisk menn. Det virker som de ikke tør være like nærgående som kvinnene. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #13 Skrevet 9. juni 2012 I tillegg til gjenstander som får utstyret til å pipe, så tas en del reisende ut til "tilfeldig kontroll". Jeg reiser mye med fly og er blitt tiltagende overbevist om at det ikke er tilfeldig hvem som tas ut, men at dette påvirkes av hvem vekterne har lyst til å tafse på. 1
Silfen Skrevet 9. juni 2012 #14 Skrevet 9. juni 2012 Til og med på nattklubb i mine yngre dager ble vi sjekket av kvinner og menn ble sjekket av menn. Merkelig at de på steder som flyplasser ikke har samme vettet. 1
Gjest Elissima Skrevet 9. juni 2012 #15 Skrevet 9. juni 2012 Helt enig, det tafses på flyplassene! Men jeg er vant til det så bryr meg ikke. Piper hver gang selv om jeg tar av meg alt som skal av. En ting jeg lurer på.. hva hvis noen har en piercing der dere veit? Kan jo ikke bare ta ut den eller? Ikke at jeg har det, men jeg tenkte sånn praktisk.. Må være litt flaut å dra ned buksa og bare.. se her er piercingen..
kråkefjas Skrevet 9. juni 2012 #16 Skrevet 9. juni 2012 En ting jeg lurer på.. hva hvis noen har en piercing der dere veit? Kan jo ikke bare ta ut den eller? Ikke at jeg har det, men jeg tenkte sånn praktisk.. Må være litt flaut å dra ned buksa og bare.. se her er piercingen.. Det må en viss mengde metall til før de skal slå ut. Så med mindre du har en oksering i skrevet så går det nok greit.
Gjest Trio Skrevet 9. juni 2012 #17 Skrevet 9. juni 2012 Til og med på nattklubb i mine yngre dager ble vi sjekket av kvinner og menn ble sjekket av menn. Merkelig at de på steder som flyplasser ikke har samme vettet. Jeg har alltid blitt spurt i Norge om det er greit at en mann sjekker meg, nå synes ikke jeg det er noe problem, men greit for de som føler seg ukomfortabel med det. I England derimot visste jeg såvidt hva som skjedde før en mann grafset nærmest nedi undertøyet mitt.
boyboy Skrevet 10. juni 2012 #18 Skrevet 10. juni 2012 Kan jeg som mann velge å bli sjekket ned av en dame ? Liker ikke at menn tar på meg.
FantasDick Skrevet 10. juni 2012 #19 Skrevet 10. juni 2012 Jeg piper og må kroppsvisiteres, hver gang. Siste gang var for en uke siden, da vi reiste til Hellas. Ble visitert av en kvinnelig kontrollør - jeg tror faktisk ikke jeg noen gang har blitt visitert av en mannlig kontrollør. Jeg har aldri opplevd visiteringen som grafsing/tafsing - de kjenner over hele kroppen, også pupper og rumpe.
Alice123 Skrevet 10. juni 2012 #20 Skrevet 10. juni 2012 Jeg for min del tror at å være slik sikkerhetskontrollvekter kan være en veldig kjip jobb. Tenk på alle de menneskene du ikke vil ta på, men må? Tenk på alle de passasjerene som er sure og sinte fordi de må stå i den kjipe køen og lar det gå ut over deg? Tenk på alle de som tror de blir konsekvent valgt ut til tilfeldig sjekk fordi de er så "deilige"? Og, er det vanilig at menn finner nytelse i å "lure" damer til å kunne ta på dem? Man har jo ikke noe valg i sikkerhetskontrollen. Enten blier man befølt, eller så får man ikke flydd. Jeg kunne ikke følt noen nytelse i det. Det må være litt som med gynokolig. OK, du får sett noen fine damer nedentil (i et ekstremt usexy miljø), men gud bedre hvor mye grusomt du ser også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå