Gå til innhold

Er det mulig at et par kan være sammen for alltid?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen min og jeg skal definitivt være sammen livet ut; vi kunne ikke tenke oss livet uten hverandre :rodmer: Sommerfuglene og nyforelskelsen gikk over for flere år siden, men vi elsker hverandre og "hører sammen". Vi har opplevd mye sammen, har mange gode minner og har "grodd fast i hverandre". Det er flest hverdager, og om man bare kan innse det, og at gresset ikke er grønnere på den andre siden, så er mye gjort :) Jeg tenker ofte på hvor stolt jeg er over å ha ham som min ektemann; snill og empatisk, høy og blond, veltrent og sexy, høy utdannelse og god lønn, snill, og det aller beste - han er en veldig god pappa for barnet vårt :rodmer:

Vi traff hverandre når han var 32 og jeg 26 og vi datet mye før det begge to, så det hjelper jo også at vi begge har rast fra oss ifht det motsatte kjønn :fnise:

Forholdene varte ofte livet ut før i tiden, men husk at der var kvinnen økonomisk avhengig av mannen, og hadde ingen muligheter til å kunne bryte ut av forholdet. Mannen var avhengig av kvinnen til å lage mat, passe barna og holde orden i huset. Så det kan neppe sammenlignes med dagens forhold her i Skandinavia, hvor partene som regel (ikke alltid) er selvstendige nok til å kunne klare seg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...