Mann 42 Skrevet 9. juni 2012 #41 Skrevet 9. juni 2012 Bare de som ser ut som menn. Jeg syns ikke hun ser ut som en mann. 1
sunshiny Skrevet 9. juni 2012 #42 Skrevet 9. juni 2012 Eller så vinner hun fordi jeg har rett og du tar feil. :gjeiper: ho blei diskvalifisert!!!!!!!!!!
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #43 Skrevet 9. juni 2012 Ja, er denne skjønnheten en drømmedame? Nei, for mye plastikk. 2
Gjest BM2 Skrevet 9. juni 2012 #45 Skrevet 9. juni 2012 Hun er født mann. det er transe. Det forklarer jo all den fæle plasten... 1
Yme Skrevet 9. juni 2012 #46 Skrevet 9. juni 2012 Jeg syns ikke hun ser ut som en mann. Hu ser ikke ut som en mann, sånn i forhold til menn som ikke har prøvd å bli damer, men i forhold til damer, ser hu ut som en mann. Jeg syns det er veldig lett å se, så jeg syns det er merkelig at du ikke gjør det, til og med når du veit at det egentlig er en fyr... Hvordan skal du kunne overleve en zombie-apokalypse, med det dårlige synet der? ho blei diskvalifisert!!!!!!!!!! Betyr det at jeg hadde rett, og hu hadde feil? (jeg spanderer iskrem om du sier ja) 1
kråkefjas Skrevet 9. juni 2012 #47 Skrevet 9. juni 2012 Yme du er stort sett en tulling, men her har du helt rett. Han ser ikke ut.
Yme Skrevet 9. juni 2012 #48 Skrevet 9. juni 2012 Yme du er stort sett en tulling, men her har du helt rett. Han ser ikke ut. Føkk Kaizers!
Mann 42 Skrevet 10. juni 2012 #49 Skrevet 10. juni 2012 Hu ser ikke ut som en mann, sånn i forhold til menn som ikke har prøvd å bli damer, men i forhold til damer, ser hu ut som en mann. Jeg syns det er veldig lett å se, så jeg syns det er merkelig at du ikke gjør det, til og med når du veit at det egentlig er en fyr... Hvordan skal du kunne overleve en zombie-apokalypse, med det dårlige synet der? Betyr det at jeg hadde rett, og hu hadde feil? (jeg spanderer iskrem om du sier ja) Njæ, jeg kan jo se at beinbuen over øynene er der, og det er et sekundært kjønnskjennetegn som menn har og kvinner mangler. Men jeg syns fortsatt ikke at hun ser ut som en mann. Hverken sånn eller slik. Hvis hun ellers var OK, så ville ikke jeg hatt noen problemer med at hun har et y-kromosom. Ubetydelig detalj.
Yme Skrevet 11. juni 2012 #50 Skrevet 11. juni 2012 Njæ, jeg kan jo se at beinbuen over øynene er der, og det er et sekundært kjønnskjennetegn som menn har og kvinner mangler. Men jeg syns fortsatt ikke at hun ser ut som en mann. Hverken sånn eller slik. Hvis hun ellers var OK, så ville ikke jeg hatt noen problemer med at hun har et y-kromosom. Ubetydelig detalj. Uansett hvor nydelig og flott dette mennesket hadde vært, hadde jeg ikke greid å se på det sånn der... Det er en veldig god instilling å ha, det du nevner der, men jeg hadde ikke greid å overse at det faktisk egentlig er en mann :gjeiper: Forøvrig finnes det ekte damer med y-kromosom
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå