AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Regner med det er en mann, siden du spør Silfen? 5
Gjest Kyklopen Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Ja, er denne skjønnheten en drømmedame? jeg vet ikke, jeg kjenner hu ikke. hvorfor lurer du på det? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 I would hit her! Hun er langt fra drømmedama, men klart tagbar.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Puppene så litt fake ut. Bortsett fra det var hun pen. Fin mage. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Hun kan vel være drømmedame selv om hun er transseksuell. Vakker dame. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #12 Skrevet 9. juni 2012 En alt for tynn kvinne med silikonkladder i puppene er helt uinteressant for meg. 3
Gjest Eluveitie Skrevet 9. juni 2012 #13 Skrevet 9. juni 2012 Er det Miss Canada som egentlig var mann, men som ble kvinne også fikk hun ikke delta i Miss World fordi hun tidligere var mann osv? Uansett, det var et sjokk for meg, jeg trodde alle Missene var naturlige og ikke opererte jeg
kills Skrevet 9. juni 2012 #14 Skrevet 9. juni 2012 Synes hun var rålekker jeg, kjønnsoperert eller ikke. 1
Silfen Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #15 Skrevet 9. juni 2012 Hun er iallfall et strålende eksempel på at mange faktisk ER født i feil kropp. For så vakre som en del TS-er er, så er det vel ingen tvil om at de har blitt til det kjønnet de egentlig skulle vært hele veien. 1
Yme Skrevet 9. juni 2012 #16 Skrevet 9. juni 2012 Ja, er denne skjønnheten en drømmedame? Syns hu ser ut som en mann i ansiktet, også ser puppene hennes like harde ut som betong, så jeg hadde stått over.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #18 Skrevet 9. juni 2012 Mann? Ser veldig mannlig ut, ja. Klarer ikke helt peke på noe spesifikt men
Gjest notetur nomen Skrevet 9. juni 2012 #19 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Ja, er denne skjønnheten en drømmedame? Hvordan kan jeg vite om hun er en drømmedame ved bare å se på bildet hennes? Drømedamer har flere kvaliteter enn utseendet. Men som svar på spørsmålet ditt "Would you hit this?": Ja, hvis jeg var singel og hun ville, utvilsomt. Edit: Men er det en mann med opreret vagina, så stiller det seg annerledes, av en eller annen underbevisst grunn. Jeg mener, jeg skjønner intelektuelt sett at nå er det en kvinne, men ikke med følelsene, for å si det sånn. Så det vil føles feil. Hun blir da kvinne i teorien, men ikke i praksis, selv om hun jo skal være det. Om det ble forståelig. Endret 9. juni 2012 av notetur nomen
Yme Skrevet 9. juni 2012 #20 Skrevet 9. juni 2012 Mann? Uten tvil... Jeg skjønner ikke helt hvor adamseplet har blitt av, men jeg er fortsatt 100% sikker på at det der opprinnelig er en mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå