Gå til innhold

EM 2012


SemperFi

Anbefalte innlegg

Gjest notetur nomen

Jeg tror jeg er mest overrasket over spillestilen egentlig. Den kjipe kjedelige til nøds 1-0 spillende Italia som satt som en mur og ikke gjorde noe er jo helt borte :)

Må jo nesten begynne å like de! Hmm.

De har jo spilt seg opp og fram gjennom hele EM. Det skal de ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda - men tror sist jeg så Italia spille før denne EM var jo sikkert to år siden - og selv da var ikke de blant de kampene som jeg prioriterte. Så de har virkelig kommet som frisk pust nå!

Og det er jo litt spesielt siden Italia har liksom vært hat-lag nr.1 gjennom hele oppveksten siden de er var så kjipe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, Cannavaro. Er det greit om jeg ringer deg først, neste gang jeg har planer om å sette penger på noe? :fnise:

Akkurat igår stemte det veldig bra. Knallet til med 2-1 Italia på oddsen, så jeg ble selvsagt strålende fornøyd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Akkurat igår stemte det veldig bra. Knallet til med 2-1 Italia på oddsen, så jeg ble selvsagt strålende fornøyd :jepp:

Kan tenke meg det, ja.

Og syns du har gitt gode tips gjennom hele tråden. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest notetur nomen

Joda - men tror sist jeg så Italia spille før denne EM var jo sikkert to år siden - og selv da var ikke de blant de kampene som jeg prioriterte. Så de har virkelig kommet som frisk pust nå!

Og det er jo litt spesielt siden Italia har liksom vært hat-lag nr.1 gjennom hele oppveksten siden de er var så kjipe :)

Signerer. +1 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det, ja.

Og syns du har gitt gode tips gjennom hele tråden. :Nikke:

Så Cannavaro er den lokale KG-blekkspruten som tipper resultatene? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spania og Portugal blir kjempegode hvis de slår seg sammen og stiller som syden neste gang.

Kan jo nesten slenge med Hellas og Italia også.

Trenger ikke være verken blekksprut eller Cannavaro for å tippe seier til Syden med brutale sifre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Cannavaro er den lokale KG-blekkspruten som tipper resultatene? :gjeiper:

Absolutt ikke...."one lucky strike" bare...

Tipper Hanser`n på VGTV har slått de fleste i dette EM...(mener jeg så det....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært utrolig god på

Å tippe vinnere av kampene i dette em, skulle ønske jeg fikk penger for det!

Søndagen er jeg derimot litt usikker på! Forrige gang de møttes ble det 1-1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er mest overrasket over spillestilen egentlig. Den kjipe kjedelige til nøds 1-0 spillende Italia som satt som en mur og ikke gjorde noe er jo helt borte :)

Må jo nesten begynne å like de! Hmm.

Min personlige mening er at eneste forskjellen er Mario Balotelli. Fyren er av en annen verden. 2 - 0 målet er noe av det frekkeste jeg har sett på lenge. Utover det er jeg like negativ til Italia som jeg har vært siden 1982.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til i morgen, da braker deg løs! :hoppe:

Jeg og! Har til og med byttet til tidligvakt slik at jeg faktisk får sett den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Har til og med byttet til tidligvakt slik at jeg faktisk får sett den!

Heldige deg, ingen som ville bytte med meg. Jobb starter 22-0200. :(

Men jeg får nok sett den, som regel ingenting å gjøre før 23:30 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg sprekker! Har allerede tatt på meg trøya nr. 6 kommer til å vise MAGI i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurrameghei....dette blir forbanna spennende ;)

Itali har bare spilt seg bedre og bedre i dette mesterskapet, Pirlo har vunnet hjertene til mange nye fans, Balotelli viser at han kan score tross sin arroganse, og har i tillegg mange gode arbeidsmaur i rekkene.

Spania er tilttelforsvarerne som har måttet tåle kritikk for spillestilen i dette mesterskapet.

Dette ser ut til å bli en jevn finale, slik det var i gruppespillet. Dersom Italia er flinke med presset sitt og er effektive så blir de farlige. Jeg liker ikke Spania uten en ren spiss.....men, de har fortsatt verdens beste spillere.....

Håper det blir 2-2 og at vi får ekstraomganger...så måtte den beste vinne.

Jeg er så delt i dette, følelsene er på vippepunktet....det er vel litt fordel Spania tenker jeg, men har sterke følelser for Italia også ikveld...

God underholdning vil jeg ihvertfall ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spania åpner i hvert fall friskt!

Angrepshissige og raske- ikke noe av den fryktede balltrillingen hittil (men det er vel neppe taktikken heller, i en EM-finale mot Italia).

Får vi se en Balotelli-scoring i dag, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...