Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #41 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg klarer faktisk nesten ikke å forestiller meg en G-cup :o , men det er klart at bilde av Glamourgirl med blondehatt på hodet hjalp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #42 Del Skrevet 13. februar 2004 8) Ikke sant... "something for every look...." Men Alex, hvis du bor i Oslo, så må du ta deg en tur på LaLina i Waldemar Tranes gate på St.Hans Haugen. Der har de utrolig flott utvalg ikke bare bh og truse, men bikinier, badedrakter, korsetter, bodies osv, og dyktige ekspeditører som ser på deg og sier, tja, 75 d? Min absolutte lykkebutikk, har skaffa dem masse kunder, etter å ha fått godest hjelp der! Klem Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. februar 2004 #43 Del Skrevet 13. februar 2004 .. har savnet G..en... så da fikk vi satt navn på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #44 Del Skrevet 13. februar 2004 Jepp, you know me, Me takes care of everything, EVERYTHING!!!!!!! Så, blir det romantisk aften med RRROOOOOOOARRRRRRRRRR i morgen, BIllis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. februar 2004 #45 Del Skrevet 13. februar 2004 8) Ikke sant... "something for every look...." Men Alex, hvis du bor i Oslo, så må du ta deg en tur på LaLina i Waldemar Tranes gate på St.Hans Haugen. Der har de utrolig flott utvalg ikke bare bh og truse, men bikinier, badedrakter, korsetter, bodies osv, og dyktige ekspeditører som ser på deg og sier, tja, 75 d? Min absolutte lykkebutikk, har skaffa dem masse kunder, etter å ha fått godest hjelp der! Klem Glammy Tak kfor tipset :-) Ditt skal jeg ta meg en tur, sliter skikkelig med bh shopping er det dyrt der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #46 Del Skrevet 13. februar 2004 Jepp, ganske dyrt, dessverre. Jeg svei av 3000 kroner, i sommer. Men da fikk jeg bikini, fem bh-er med truser til og ekstremt bra service. De bh-ene er like fine ennå. Regn med mellom 300 og 500 for en bh. Selv mener jeg det er verdt det, og jeg har jo ikke noe valg, Må på spesial butikker for å få undertøy. Jeg ble jo blank i øya da jeg fikk bikini, og kunne velge mellom flere farger, og bher med matchende truser. Helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. februar 2004 #47 Del Skrevet 13. februar 2004 Jepp, you know me, Me takes care of everything, EVERYTHING!!!!!!! Så, blir det romantisk aften med RRROOOOOOOARRRRRRRRRR i morgen, BIllis? tja si det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #48 Del Skrevet 13. februar 2004 Lykke til da, BIllis... Med ROARRR :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. februar 2004 #49 Del Skrevet 13. februar 2004 Lykke til da, BIllis... Med ROARRR :-) .. Takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #50 Del Skrevet 13. februar 2004 Men jeg var på date i går, jeg. Lagde mat til han, og han overnatta. Er grusomt trøtt i dag men det var verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #51 Del Skrevet 13. februar 2004 Glammy gleder seg til Valentines.... Godt å høre at det går bra med kjærligheten Greeney, har jo vært borte ei stund og ikke fått oppdatert meg helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #52 Del Skrevet 13. februar 2004 Jepp, sånn blir det med fyrer som har en helt annen døgnrytme enn meg. Jeg jobber dag, han jobber natt. Men, men. Jeg overlever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. februar 2004 #53 Del Skrevet 13. februar 2004 God helg da jenter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #54 Del Skrevet 13. februar 2004 God helg da jenter... Jo'a. Takk for det. Men det blir ikke frihelg på meg. Skal på kurs fra 09.00 - 17.00 på lørdag og søndag. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. februar 2004 #55 Del Skrevet 13. februar 2004 Jo'a. Takk for det. Men det blir ikke frihelg på meg. Skal på kurs fra 09.00 - 17.00 på lørdag og søndag. :-? .. men du får kanskje nattebesøk.. så det ikke blir så ille likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #56 Del Skrevet 13. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2004 #57 Del Skrevet 13. februar 2004 God helg girlies! Jeg blir ei stund til, men må vel jobbe litt nå, tenker jeg... urk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #58 Del Skrevet 13. februar 2004 Blir her i tre timer til jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. februar 2004 #59 Del Skrevet 13. februar 2004 Men jeg var på date i går' date= jeg. Lagde mat til han, og han overnatta. Er grusomt trøtt i dag men det var verdt det! you animal!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. februar 2004 #60 Del Skrevet 13. februar 2004 you animal!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå