Gå til innhold

Jeg er så flau!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han bør jo ta det som et komplimang, da iværtfall JEG ringer folk jeg liker i fylla. (Styrer meg, men vet jeg alltid vil ringe de, for da klarer jeg liksom alt) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Ikke si noe. Ikke send melding. Lat som det ikke har skjedd. Om han nevner det så bare spøker du det bort, som om det var uten betydning, og at du ikke husker det omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke meningen å le altså.. Skjønner at den var flau. Sånt skjer og vi skulle nok hatt alkolås innimellom alle sammen! Du får nesten forkalre han det da, når han tar kontakt igjen- At du blir litt "teit" når du har drukket og det hadde du gjort den aktuelle dagen.. Masse lykke til, det ordner seg nok skal du se. De fleste kan jo le av dette, uten å få noe panikk av noe slag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også gjort! Opptil flere ganger. Jeg gjør det hos kompisene mine jeg da... Og så blir jeg ikke særlig flau heller. Har som oftest drukket med begge henda og finner ut at NÅ, Nå har jeg noe kjempeviktig å videreformidle en heldig person :fnise:

Ikke vær flau du... Det hender den beste :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Takk for alle svar, jeg gjorde som dere sa og sendte en(!!) beklager melding. Null skade skjedd, han synes det bare var koselig at jeg tenkte på han. Så jeg tenkte å gjenta denne prosedyren nå i kveld!! :jepp:

Hehe, neida..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha! så bra at det ordnet seg!

Vittig det siste med at du har tenkt å gjenta det i kveld! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...