AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg føler meg så fryktelig dum at jeg bare må få det ut noe sted!!! Jeg har vært på grilling idag og drukket litt, og blir da veldig i tankemodus. Jeg sendte en melding til en gutt jeg holder på meg. Fikk ikke svar etter to timer så jeg sendte en til. Fikk ikke svar da heller, så jeg synes det var kjempe lurt å ringe han. FIRE GANGER! Etter hverandre. Den siste gangen jeg ringte skulle jeg be om unnskyldning for å ha ringt. Når man først skal være gal liksom.. Det falt meg liksom ikke inn at han kanskje ikke svarer fordi han er opptatt og at det i tillegg er ganske sent. Jeg tenkte at han overser meg, men han fortalte meg jo for noen dager siden hvor glad han er i meg og at han vil bare være med meg!! Glad jeg har drukket og ikke kan kjøre, for da hadde jeg vel brutt meg inn i huset hans for å slette anropene og meldingene Blir ikke overrasket om han aldri vil se meg igjen.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Del Skrevet 7. juni 2012 Send en melding i morgen tidlig og si at mobilen har lagt i lomma og du har klart å ringe han ved en feiltagelse. Men hvorfor gjør du sånne dumme ting? Så utrolig barnslig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edvarda Skrevet 7. juni 2012 #3 Del Skrevet 7. juni 2012 Det høres ut som det er på tide med en laaaang forklarende mail, etterfulgt av en to-tre til med ting du kommer på etterpå 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Del Skrevet 7. juni 2012 Send en melding i morgen tidlig og si at mobilen har lagt i lomma og du har klart å ringe han ved en feiltagelse. Men hvorfor gjør du sånne dumme ting? Så utrolig barnslig. Jeg tror fire ganger er litt for mye for lommeringing.. Jeg har aldri oppført meg slikt før, det er derfor jeg er så flau nå! Jeg vet det er barnslig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #5 Del Skrevet 7. juni 2012 Det høres ut som det er på tide med en laaaang forklarende mail, etterfulgt av en to-tre til med ting du kommer på etterpå haha, glad jeg ikke gikk så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. juni 2012 #6 Del Skrevet 7. juni 2012 Du får oppdatere tråden med hva han sier til dette da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Del Skrevet 7. juni 2012 Du føler deg like dum som du er. Hold deg unna trafikken hvertfall... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Del Skrevet 7. juni 2012 Finn på en unnskyldning neste gang du treffer han om at du hadde noe veldig viktig å fortelle/spørre om, men at det ikke var så viktig allikevell i ettertid. Og om han insisterer på å få vite hva du ville spørre om, så bare finn på et eller annet spørsmål du liksom ville ha svaret på. Og si at du hadde drukket litt og kanskje ble litt ekstra ivrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 7. juni 2012 #9 Del Skrevet 7. juni 2012 Jeg tror de fleste menn syntes det hele bare er morsomt. Du får være ærlig i morgen, eller komme med en bra unnskyldning. Uansett, lykke til! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hakunamatata Skrevet 7. juni 2012 #10 Del Skrevet 7. juni 2012 Du føler deg like dum som du er. Hold deg unna trafikken hvertfall... Ser ikke hvorfor man er dum fordi man oppfører seg litt dumt en gang i blant? :gjeiper: Så sant dette ikke har skjedd før så ser jeg ikke hvorfor han skal "løpe og gjemme seg" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aldribest Skrevet 7. juni 2012 #11 Del Skrevet 7. juni 2012 Oi, vet ikke hvordan du skal ta tak i det der egentlig Men du kunne jo sett om han svarte i morgen, sendte en melding om at han sov eller noe kanskje. Også kunne du forklart hvordan det var, de fleste blir litt følelsesladd når de har drukket, sånn er det bare! Men om det virker som han tar det pent, så kan du jo bare fortelle han at du var påvirket og tenkte på han, og fant aldri ut at nok var nok er vell ikke så mye vits i å si at du hadde tlf i lommen siden du hadde sendt melding og. Da virker det nesten som om du skjuler noe.. Men lykke til med det! Husk og oppdater oss med hva som skjer da.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2012 #12 Del Skrevet 7. juni 2012 Vent til i morgen, og så skriver du en melding der du sier noe sånt som "Uff, beklager at jeg ringte deg ned i går kveld... Jeg fikk litt mye å drikke, og så ble det plutselig veldig viktig å snakke med deg - uten at jeg klarer å huske hva det var jeg egentlig ville ". 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #13 Del Skrevet 7. juni 2012 Vent til i morgen, og så skriver du en melding der du sier noe sånt som "Uff, beklager at jeg ringte deg ned i går kveld... Jeg fikk litt mye å drikke, og så ble det plutselig veldig viktig å snakke med deg - uten at jeg klarer å huske hva det var jeg egentlig ville ". Jeg får vente å se hva han sier, om han sier noe i det hele tatt Jeg hadde sendt han et spørsmål på melding, og det var derfor jeg ringte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dace Skrevet 8. juni 2012 #14 Del Skrevet 8. juni 2012 Vent til i morgen, og så skriver du en melding der du sier noe sånt som "Uff, beklager at jeg ringte deg ned i går kveld... Jeg fikk litt mye å drikke, og så ble det plutselig veldig viktig å snakke med deg - uten at jeg klarer å huske hva det var jeg egentlig ville ". Synes dette høres ut som en god løsning. Ville nok ha tenkt at du var litt crazy om jeg så 2 meldinger og 4 anrop i loggen på telefonen, men med en sånn forklaring så ville jo det hele bare bli litt sjarmerende og morsomt. Helt forståelig også siden det jo ikke er uvanlig å gjøre merkelige ting i fylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2012 #15 Del Skrevet 8. juni 2012 Synes dette høres ut som en god løsning. Ville nok ha tenkt at du var litt crazy om jeg så 2 meldinger og 4 anrop i loggen på telefonen, men med en sånn forklaring så ville jo det hele bare bli litt sjarmerende og morsomt. Helt forståelig også siden det jo ikke er uvanlig å gjøre merkelige ting i fylla. Ikke trenger man å være så veldig full for å gjøre slikt heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sensasjon Skrevet 8. juni 2012 #16 Del Skrevet 8. juni 2012 Har hatt noen fyllekuler hvor dette har vært utfallet av kvelden . Enten har jeg sendt en melding dagen derpå og innrømmet all skyld med en melding ala " se her ja.. Var visst veldig på fylleringinga i går.. jaja, ta det som et kompliment" Eller så har jeg bare latt være å si noenting helt til han eventuelt har kommentert f.eks " du ringte meg i går?" eller ringer og spør om jeg lurte på noe. Da har jeg bare latt som om jeg ikke husker det..ledd litt og sagt " kødderu? haha.. jaja.. jenter på fylla burde ikke hatt med mobil ut" Det har gått bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #17 Del Skrevet 8. juni 2012 Alkohol er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #18 Del Skrevet 8. juni 2012 Alkohol er tingen! Skulle hatt det i springen! Har tenkt å sende han en!! beklagelse for igår nå.. Så får jeg se hvordan det går :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 8. juni 2012 #19 Del Skrevet 8. juni 2012 Skulle hatt det i springen! Har tenkt å sende han en!! beklagelse for igår nå.. Så får jeg se hvordan det går :gjeiper: Hihi, nesten litt spent Oppdater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruwan Skrevet 8. juni 2012 #20 Del Skrevet 8. juni 2012 Hadde muligens fått litt noia dersom jeg var ham, men sånn som du skriver det her var det egentlig bare veldig søtt. Alt koker vel ned til hvor godt han kjenner deg og hvor hypp han er på deg i utgangspunktet. Denne episoden har nok lite å si fra eller til sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå