Gå til innhold

Han sier vi ikke er sammen..

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS her.

Jeg sendte ham en sms der jeg skreiv hva jeg følte, siden han merket at det var noe galt. Da fikk jeg tilbake at han skjønte at jeg trenger tryggheten, og at han var utrolig glad i meg, og at han ville sende meg sms for at jeg skulle vite at han tenkte på meg (det blir sms pga han ikke kan snakke der han er). Hvorfor ror han seg unna?! Jeg ville vite hvorfor han ikke blir sammen med meg, men det har han ikke noe svar på.. Og å sende meg "pusemeldinger" gjør det ikke bedre for meg.. :(

Huff.. Trekk deg bort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja han må ihvertfall ha en grunn , og noe bedre enn å ligge rundt som mannen til hun andre som skrev tidligere. jeg synes også at du skulle trekke deg litt unna nå, la han savne deg. Han får jo både i pose og sekk sånn som dere holder på nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja han må ihvertfall ha en grunn , og noe bedre enn å ligge rundt som mannen til hun andre som skrev tidligere. jeg synes også at du skulle trekke deg litt unna nå, la han savne deg. Han får jo både i pose og sekk sånn som dere holder på nå.

Vet ikke helt om det er smart av ts å trekke seg unna mens han er bortreist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Det må være vondt for deg. Og nå er det vel egentlig opp til han, er det ikke?

Husker jeg var i samme situasjon som deg for mange år siden. Var en gutt jeg likte og han var veldig flørtete som din fyr. Men han begynte bare snakke om noe annet hvis jeg kom inn på følelser og sånt. Sånne menn er ikke verdt det! Å gå rundt og vente, på en gutt som er så virrete er ikke bra. Man VET når man er forelsket i noen. Enten er man, eller så er man ikke.

Håper det ordner seg, hadde jeg vært deg hadde jeg trukket meg litt tilbake og vært litt kald mot han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være vondt for deg. Og nå er det vel egentlig opp til han, er det ikke?

Husker jeg var i samme situasjon som deg for mange år siden. Var en gutt jeg likte og han var veldig flørtete som din fyr. Men han begynte bare snakke om noe annet hvis jeg kom inn på følelser og sånt. Sånne menn er ikke verdt det! Å gå rundt og vente, på en gutt som er så virrete er ikke bra. Man VET når man er forelsket i noen. Enten er man, eller så er man ikke.

Håper det ordner seg, hadde jeg vært deg hadde jeg trukket meg litt tilbake og vært litt kald mot han.

Er ikke ts, men har fulgt tråden, da jeg er i ca samme situasjon.

TS sier vel at han viser følelser, at han sier det er de to, osv? Så det er vel ikke det at han ikke er forelsket, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke heelt ser problemet her. Og som en tidligere her nevnte, så er det alt for lett å skylde på at gutten bare bruker jenta om jenta ikke skjønner hva han mener.

Om han bruker deg eller ikke synes jeg man skal være forsiktige med å diskutere enda, vent i det minste til han er tilbake fra gutteturen og du får se om han plutselig kaller deg kjæresten sin eller om ting er som før.

Jeg lurer på hvordan utfallet ville blitt om det var omvendt. Hadde det da vært jenta som hadde brukt gutten eller hadde det vært greit fordi "jenter trenger tid når det gjelder sånt" (eller et annet standardsvar) ?

Når det er sagt; Jeg skjønner veldig godt at du er frustrert, ts, og jeg prøver på ingen måte å kritisere deg for det du tenker og føler. Det er ikke lett når man ikke engang får noe godt svar på ting man bekymrer seg mye for. Men prøv å fokusere på det positive. Du har møtt familien hans, vennene, og alle ser på dere som et par (regner jeg med). Og jeg tipper på at dere har det fint når dere er sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har datet en mann i 4.5 mnd nå. Igår skulle han reise bort 2 uker, på guttetur, noe som var avtalt før vi møttes. Vi er sammen hver eneste dag, vi bor nesten sammen.

Jeg har sagt jeg ønsker et offisielt forhold, jeg er lei av å bare date. Han sier vi blir kjærester snart (har sagt det i 1 mnd nå..) og at vi blir sammen når han er klar.

Før han reiste, spurte jeg om hvorfor vi ikke er kjærester. Da sa han at han følte vi er det, at han ikke kommer til å se annerledes på oss når vi blir kjærester, og at ingenting blir forandret når vi blir sammen, og at han vil være kjæresten min. Alikevel er vi ikke offisielt kjærester! Han begynte å snakke om alt han likte med meg, som om han prøvde å ro seg bort fra spørsmålet. Snakket om hvor fantastisk jeg er, og at han er veldig glad i meg.

Men hvorfor kan vi ikke bare bli offisielt sammen?! Vi gjør jo ALT sammen. Men jeg trenger den tryggheten det gir å kalle noen kjæresten min. Og det har jeg sagt hundre ganger. :(

Vi er begge 26

Synes den er for drøy. Det er mange med forpliktelse vegring, men det er DU som må sette ned foten. For meg virker det som han vil ha i pose og sekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Virkelig ikke lurt å sende en slik konfronterende mld når han er på tur.. Ikke lurt å ta det over sms... Resultat: han blir lei, og du sitter igjen frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig ikke lurt å sende en slik konfronterende mld når han er på tur.. Ikke lurt å ta det over sms... Resultat: han blir lei, og du sitter igjen frustrert.

Hva sikter du til? har ts sendt ham mld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Jeg og kjæresten min har datet siden oktober, altså 8 mnd nå. Vi er ikke i et forhold på facebook, der står jeg faktisk fortsatt oppført som singel.

Han sier han er glad i meg, og viser det også. Han skal på guttetur til Ungarn nå i sommer, i ca to uker, hvor de skal på festival og til Budapest. Han nøler ikke med å si at han har dame hvis det kommer opp, det samme gjelder for meg, men vi er ikke offisielt sammen slik at alle og enhver kan se det og vet om det. Rundt meg er det bare de som jeg har daglig kontakt med og familie som vet om det.

Jeg føler virkelig ikke at han holder mulighetene åpne for å kunne leve singellivet. For min del hadde det ikke gjort noen forskjell på forholdet vårt om vi hadde endret sivilstatus på facebook. Hvis han allikevel er litt usikker på hva han ønsker, så ville ikke sivilstatusendringen endret på noen av følelsene hans, du kunne faktisk gjort ting verre.

Jeg ville heller sett på det som et bra tegn istedenfor, han ønsker kanskje bare å bygge opp noe med deg, og bare deg, og bli helt sikker på dere før han endrer statusen sin. Det er ikke sikkert han er usikker på dere en gang, kanskje han bare ønsker å nyte det dere har nå, og ta ting litt som de kommer. For min del hadde jeg aldri klart å bli presset til å gå offentlig med det før jeg var klar, det kunne ført til alt for mye press og dermed at jeg hadde trukket meg unna. I min alder, 20 år, ønsker jeg å vite at dette er noe som kan vare en stund, og ikke bare et "fjortis" forhold som tar slutt etter noen mnd. Dermed trenger man kanskje noen ekstra mnd. Så ikke ta alt negativt, det er ikke sikkert det er det. Og kanskje han ikke er så åpen om følelsene sine, og synes det er litt vanskelig å snakke om. Det er min kjæreste, men på den måten vet jeg at når han først sier noe rundt følelsene sine, så betyr det, og ligger det virkelig noe i det. Det er ikke noe han sier av vane.

Jeg har forresten ikke møtt familien hans ennå, og bare noen venner, men han har møtt litt av min familie, men ikke spesielt mange venner. Med venner tenker jeg mest på de jeg kjente før jeg flyttet hjemmefra, bestevennene mine.

Dette gjelder kanskje bare meg også da, fordi jeg ikke har noe behov for at alle skal vite alt om meg, og i tillegg synes jeg hele kjærestetittelen kan legge altfor mye press på forholdet.

Så som sagt, ikke ta absolutt alt negativt! Er det virkelig så farlig, når han, det virker ihvertfall sånn, forteller deg at han liker deg, er glad i deg og vil være med deg? Bare gi han litt tid, kanskje han viser seg å være noe av det beste som har hendt deg. Og hvis det viser seg at han bare var en drittsekk som utnyttet deg, shit au! Kjærlighetssorg suuger, men du lærer noe av det, blir sterkere og kan slippe deg løs igjen og leve singellivet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Think!

Ett regel: Om han har ikke sakt at han elsker deg innen 6 mnd. Ditch han!

Han er ikke verdt tiden din.

Om han sier at du er ikke damas hans innen 2 mnd. da er det noe galt med ham!

Snakk med ham, det er bare barnslig. -.-

EPIC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EPIC!

"Ett regel" ??? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EPIC!

Hmm? Elske etter maks 6 måneder? Noen har det tydeligvis travelt :)

Endret av Likevekt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde IKKE funnet meg i dette! Prøv å glem ham mens han er borte ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig! kjenner jeg blir forbanna av å lese dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi han vil være "singel" på gutteturen......

My thought exactly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har datet en mann i 4.5 mnd nå. Igår skulle han reise bort 2 uker, på guttetur, noe som var avtalt før vi møttes. Vi er sammen hver eneste dag, vi bor nesten sammen.

Jeg har sagt jeg ønsker et offisielt forhold, jeg er lei av å bare date. Han sier vi blir kjærester snart (har sagt det i 1 mnd nå..) og at vi blir sammen når han er klar.

Før han reiste, spurte jeg om hvorfor vi ikke er kjærester. Da sa han at han følte vi er det, at han ikke kommer til å se annerledes på oss når vi blir kjærester, og at ingenting blir forandret når vi blir sammen, og at han vil være kjæresten min. Alikevel er vi ikke offisielt kjærester! Han begynte å snakke om alt han likte med meg, som om han prøvde å ro seg bort fra spørsmålet. Snakket om hvor fantastisk jeg er, og at han er veldig glad i meg.

Men hvorfor kan vi ikke bare bli offisielt sammen?! Vi gjør jo ALT sammen. Men jeg trenger den tryggheten det gir å kalle noen kjæresten min. Og det har jeg sagt hundre ganger. :(

Vi er begge 26

Kanskje han er den forsiktige typen som vil se hvordan forholdet utvikler seg over lengere tid før dere innvier ett forhold? 4,5 mnd kan virke veldig lenge men du kan kanskje la spørsmålet ligge en stund til? Kanskje han synes det er vemmelig at du går og venter på ett svar også? Hva med å la det komme av seg selv? Skjønner du synes det er ille å gå å vente, føler med deg. Masse lykke til ihvertfall :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg kjenner meg igjen i oppførselen hans fra mine single perioder da jeg var i 20-årene.

Jeg har alltid trivdes best i forhold, og i de periodene jeg var singel, hadde jeg menn som jeg behandlet på den måten du blir behandlet. Dette var kjekke menn som fikk meg til å føle meg bra og som jeg trivdes svært godt sammen med, men som likevel manglet det lille ekstra som må til for at man skal inngå et forpliktende forhold.

Forholdene til disse var rimelig likt forpliktende forhold, vi møtte hverandres venner, overnattet hos hverandre, leide på gaten, hadde romantiske kvelder og kosepratet med hverandre. Men jeg sa aldri at jeg elsket de, og jeg sa alltid at jeg enda ikke var klar for noe mer forpliktende.

Det lengste såkalte ikke-forholdet mitt varte i 7 måneder, og tok slutt den dagen jeg møtte en mann som ga meg sommerfugler i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Nemlig.

Et godt råd til TS: Vær litt singel du også når han er på guttetur.

Godt råd? Det må være et av de verste rådene jeg har sett i denne tråden.

Ingen av oss vet hva typen tenker, ønsker, føler eller vil. Ikke vet vi at han kommer til å være løssluppen på turen heller. Å komme med et slikt råd vil med utgangspunkt i dette kunne gjøre vondt verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ser det er flere som skriver at han bruker deg, men det er ikke sikkert. Jeg og kjæresten brukte over et år før vi var offesielt sammen. Vi var det jo hele tide, og alle visste det, vi holdt oss til hverandre, men han var redd. Han ville vite at han var sikker på at det var meg han ville satse på, han ville kjenne meg godt først, han hadde dårlig erfaring med eksen, og han ønsket i utganspunktet ingen kjæreste da han møtte meg. Men det vi ha bygget opp, og det trygge og stabile forholdet vi har nå, tror jeg har hatt godt av at ting tok så lang tid som det gjorde.

Jeg var som deg, jeg ville ha det trygt, og det ble en del krangler pga av dette. Men jeg visste hele tiden at han var den jeg ville være sammen med, og jeg lot han få den tiden han trengte, noe som viste seg å være veldig lurt :)

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...