Gå til innhold

Han sier vi ikke er sammen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres helt klart ut som at han vil være singel og ha mulighetene åpne på gutteturen. Det synes jeg i seg selv ikke er fryktelig dårlig gjort, for det ER gøy å være singel på sånne turer. Det jeg synes er råttent er at om dette er hensikten hans, så kunne han ha sagt det til deg rett ut. Ærlighet er alfa omega. Har selv datet en kar en stund, og vi har hatt det kjempefint, men han er heldigvis såpass ærlig at han har sagt rett ut at han vil være singel og fri i sommer, og det er fullt forståelig. Så vet man også litt mer "hvor man har den andre parten".

Er man ikke klar for forhold, så er man ikke klar, ingen som kan endre på det. Det kommer av seg selv.

Syns ikke du skal kutte ham ut, men dere kan kanskje roe ned litt, frem til dere er "på samme sted"?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres helt klart ut som at han vil være singel og ha mulighetene åpne på gutteturen. Det synes jeg i seg selv ikke er fryktelig dårlig gjort, for det ER gøy å være singel på sånne turer. Det jeg synes er råttent er at om dette er hensikten hans, så kunne han ha sagt det til deg rett ut. Ærlighet er alfa omega. Har selv datet en kar en stund, og vi har hatt det kjempefint, men han er heldigvis såpass ærlig at han har sagt rett ut at han vil være singel og fri i sommer, og det er fullt forståelig. Så vet man også litt mer "hvor man har den andre parten".

Er man ikke klar for forhold, så er man ikke klar, ingen som kan endre på det. Det kommer av seg selv.

Syns ikke du skal kutte ham ut, men dere kan kanskje roe ned litt, frem til dere er "på samme sted"?

Enig her. Synes det er dårlig å gi ts håp, og si det ER dem, selv om det tydligvis ikke er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fascinerende hvordan mange kvinner alltid tolker ting i verste mening, og rotter seg sammen for å få disse meningene forsterket.

Er man en litt forsiktig mann er man tydeligvis dømt til å tape. Ingen kommer til å gidde å holde kontakten med deg, og har man ikke de følelsene dama håpet på så er man drittsekk. Uansett hva man gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

TS her. Jeg har møtt alle vennene, og familien

Men hva er problemet da? Det er jo ganske offentlig? Er det facebook statusen du venter på??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna.S

Hun fikk sin sjanse. Når hun begynte å anklage meg for alt mulig var det ikke gøy lenger, og jeg er ikke typen som blir sint eller får behov for å forsvare meg heller. Jeg blir bare trist, og vil helst vekk fra hele situasjonen. Tilbake sto hun og sikkert tenkte at den som tier samtykker, men jeg tenkte vel som så at kanskje var det like greit at hun hun trodde det så hun kunne komme seg videre ganske kjapt.

Hun fikk sin sjanse og du fikk din. Dere var ikke rett for hverandre uansett og da er det jo bare bra at hun krevde noe av deg som hun trenger for å få vite at du ikke kan gi det til henne.

Så kan hun lete etter noen som gir henne det hun trenger og du kan finne noen som er tålmodige til du blir klar :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det høres ut som om forholdet er offisielt jeg. Dere er enige om monogami, du har møtt venner og familie..

Alle vet at det er dere to. Skjønner det kan være frustrerende at han ikke kaller deg for kjæresten sin og vice versa men om du er forelsket i ham ville jeg bitt i meg litt tålmodighet.

Ikke at du skal vente på det i all evighet, men du får kjenne på det selv om du syns han er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig.. Hvorfor finner du deg i dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det er vel fordi han vil være "singel" på gutteturen......

Det samme tenkte jeg.

Nemlig.

Et godt råd til TS: Vær litt singel du også når han er på guttetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han har jo faktisk noe å tape han også- DEG. Det er viktig å tenke på. Det er ikke bare du som kan miste ham. Gi deg selv mer verdi :-). Ikke gjør noe så dumt som å begynne og flørte med andre. Gjør de tingene du har lyst til og kos deg. Det er tross alt ikke så lenge til han er tilbake :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Lisa

Nemlig.

Et godt råd til TS: Vær litt singel du også når han er på guttetur.

Det samme tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ham litt jeg... i begge mine forhold var guttene klare for å bli kjærester omtrent fra dag 1 men jeg var litt mer tilbakeholden. Det var ikke at jeg ikke likte dem eller at jeg ville hooke opp med andre, det var bare det at å sette seg ned og gi merkelappen kjærester på hverandre føltes skummelt og bindende for meg. Kjærster for meg gir mer forpliktelser enn å bare være monogam..:) I nåværende forhold tok det ca. 2 måneder med dating (der vi bare var med hverandre) før jeg syntes vi kunne kalle oss kjærester, og 3 måneder til før vi oppdaterte Facebook (siden noen synes det er viktig).

Ser mange tror han vil være singel på guttetur, det virker jo ikke sånn dersom han har sagt noe annet til deg og vennene han drar med vet at han er med deg? Jeg ville nok vært litt nervøs men vet ikke om du har grunn til fullstendig panikk heller:P Hvis du er redd for dette ville jeg snakket ordentlig med ham om at du er nervøs for turen sånn at dere kan ha klare regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mona Lisa

Hva mener dere her?

Du vet "holde mulighetene åpne" på byen f.eks. så får han fyren kjenne hvordan det føles. Tenkte på manipulasjon/ hevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ham litt jeg... i begge mine forhold var guttene klare for å bli kjærester omtrent fra dag 1 men jeg var litt mer tilbakeholden. Det var ikke at jeg ikke likte dem eller at jeg ville hooke opp med andre, det var bare det at å sette seg ned og gi merkelappen kjærester på hverandre føltes skummelt og bindende for meg. Kjærster for meg gir mer forpliktelser enn å bare være monogam..:) I nåværende forhold tok det ca. 2 måneder med dating (der vi bare var med hverandre) før jeg syntes vi kunne kalle oss kjærester, og 3 måneder til før vi oppdaterte Facebook (siden noen synes det er viktig).

Ser mange tror han vil være singel på guttetur, det virker jo ikke sånn dersom han har sagt noe annet til deg og vennene han drar med vet at han er med deg? Jeg ville nok vært litt nervøs men vet ikke om du har grunn til fullstendig panikk heller:P Hvis du er redd for dette ville jeg snakket ordentlig med ham om at du er nervøs for turen sånn at dere kan ha klare regler.

Er vel litt sent for ts å snakke med ham nå når han allerede har reist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt meg en ukes tenkepause. Kos deg med deg selv og dine venner, og tenk på om du egentlig trenger ham. Skriv for- og imotliste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest hallaisen

Han jeg er sammen med nå og jeg datet i 6 mnd før vi offisielt ble sammen. I løpet av denne perioden var han på guttetur, og jeg vet med sikkerhet at han hadde sex med andre kvinner i løpet av denne tiden. Før han dro sa han til meg at jeg måtte "gjøre akkurat det jeg ville", og dette gjorde han selv også, tydeligvis;)

Jeg gjorde jo ikke noe mens han var borte, enkelt og greit fordi det ville jeg ikke ha gjort hvis jeg aldri hadde møtt han heller. Jeg driver ikke å ligger med ukjente mennesker bare for å ha sex, og har aldri hatt sex uten å ha vært i et forhold/at det har vært kjærlighet i bildet. Han har et annet syn på ting, og det måtte jeg nesten bare respektere.

Så.. Noen mnd. etter at han kom hjem fra guttetur hadde han tydeligvis rast fra seg, vi ble sammen, flyttet sammen og nå snakker vi om å stifte familie, gifte oss og kjøpe nytt hus. Jeg er glad for at det tok så lang tid før vi ble sammen... Han hadde vært singel lenge og levd "det gode liv", og jeg forstår at det kan ta litt tid å skifte fra dette til å være i et forhold. Vi hadde jo derimot en klar "avtale" på at vi IKKE var sammen, og at vi sto fritt til å gjøre hva vi ville.

I deres tilfelle blir det litt annerledes, men jeg ville ha latt være å mase hvis jeg var deg. Det minner mer om hvordan det var mellom meg og kjæresten de to mnd. før vi ble sammen.. Da var vi jo "sammen", bare at ingen hadde sagt noe om det. Vi ville bare ha hverandre, traff hverandre hele tiden osv.. Nei, la han få tid. Det tror jeg du kommer til å tjene på. Dessuten: Han har jo sagt at det er utroskap å gjøre noe med andre, så da må du nesten bare stole på han og vente til han blir helt klar til å bli din offisielt.

Fortsatt mange som ikke vet at vi er sammen etter over et år nå, fordi vi ikke er i et forhold på facebook ;) Det betyr jo ikke at han ER singel, selv om andre mennesker ikke ser det "på han" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Han jeg er sammen med nå og jeg datet i 6 mnd før vi offisielt ble sammen. I løpet av denne perioden var han på guttetur, og jeg vet med sikkerhet at han hadde sex med andre kvinner i løpet av denne tiden. Før han dro sa han til meg at jeg måtte "gjøre akkurat det jeg ville", og dette gjorde han selv også, tydeligvis;)

Jeg gjorde jo ikke noe mens han var borte, enkelt og greit fordi det ville jeg ikke ha gjort hvis jeg aldri hadde møtt han heller. Jeg driver ikke å ligger med ukjente mennesker bare for å ha sex, og har aldri hatt sex uten å ha vært i et forhold/at det har vært kjærlighet i bildet. Han har et annet syn på ting, og det måtte jeg nesten bare respektere.

Så.. Noen mnd. etter at han kom hjem fra guttetur hadde han tydeligvis rast fra seg, vi ble sammen, flyttet sammen og nå snakker vi om å stifte familie, gifte oss og kjøpe nytt hus. Jeg er glad for at det tok så lang tid før vi ble sammen... Han hadde vært singel lenge og levd "det gode liv", og jeg forstår at det kan ta litt tid å skifte fra dette til å være i et forhold. Vi hadde jo derimot en klar "avtale" på at vi IKKE var sammen, og at vi sto fritt til å gjøre hva vi ville.

I deres tilfelle blir det litt annerledes, men jeg ville ha latt være å mase hvis jeg var deg. Det minner mer om hvordan det var mellom meg og kjæresten de to mnd. før vi ble sammen.. Da var vi jo "sammen", bare at ingen hadde sagt noe om det. Vi ville bare ha hverandre, traff hverandre hele tiden osv.. Nei, la han få tid. Det tror jeg du kommer til å tjene på. Dessuten: Han har jo sagt at det er utroskap å gjøre noe med andre, så da må du nesten bare stole på han og vente til han blir helt klar til å bli din offisielt.

Fortsatt mange som ikke vet at vi er sammen etter over et år nå, fordi vi ikke er i et forhold på facebook ;) Det betyr jo ikke at han ER singel, selv om andre mennesker ikke ser det "på han" :)

Du satt bare der og ventet på ham...

Seriøst kvinne, eier du ikke stolthet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du satt bare der og ventet på ham...

Seriøst kvinne, eier du ikke stolthet?

Signerer!

TS: ikke gjør denne tabben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Jeg sendte ham en sms der jeg skreiv hva jeg følte, siden han merket at det var noe galt. Da fikk jeg tilbake at han skjønte at jeg trenger tryggheten, og at han var utrolig glad i meg, og at han ville sende meg sms for at jeg skulle vite at han tenkte på meg (det blir sms pga han ikke kan snakke der han er). Hvorfor ror han seg unna?! Jeg ville vite hvorfor han ikke blir sammen med meg, men det har han ikke noe svar på.. Og å sende meg "pusemeldinger" gjør det ikke bedre for meg.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...