Gjest Nuppdupp Skrevet 7. juni 2012 #41 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Lykke til i jakten på den rette Endret 7. juni 2012 av Nuppdupp
Gjest Purelove Skrevet 7. juni 2012 #42 Skrevet 7. juni 2012 Sikkert bra for å ha noen å ha det moro sammen med i sommer, men ikke noe å satse på for et mer langvaring forhold. Signerer denne. Hadde ikke svart en med denne teksten, blir litt for "morsom". Det med personlig hygiene får meg til å grøsse. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #43 Skrevet 7. juni 2012 Signerer denne. Hadde ikke svart en med denne teksten, blir litt for "morsom". Det med personlig hygiene får meg til å grøsse. Lykke til. All røykinga er ikke noe pluss ift en langvarig relasjon heller. Morsomt en stund, men man blir lei etter hvert. Foretrekker å holde meg til nyktre folk i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #44 Skrevet 7. juni 2012 Jeg er kanskje litt sær, men jeg hadde definitivt tatt kontakt om jeg var ute etter et forhold. Jeg syns det var veldig bra skrevet, TS. Noen vil kanskje si at du prøver for hardt, eller at du blir for morsom, men jeg liker den slags brutale og satt på spissen type ærlighet. Jeg hadde i utgangspunktet en over gjennomsnittlig elendig dag, men fikk meg et lite smil om munnen. Lykke til på din ferd i livet og kjærlighet og jobb og alt det der.
Gjest Cosette Skrevet 7. juni 2012 #45 Skrevet 7. juni 2012 Rent hypotetisk: Når du sier du hadde måttet treffe meg, mener du da at du ser for deg at dette er en person som du potensielt sett kunne levd med, eller er det mer som en slags kuriositet hvor du satser på at det jeg har skreve bare er tull og at du kommer til å bli positivt overrasket? Har forresten fått en del henvendelser nå, men for det meste er det folk som bare virker nysjerrige. Er liksom ikke på jakt etter noen som er nysjerrig, hvis du skjønner hva jeg mener. Vil treffe noen som har litt erfaring, vet hva det går i og aller helst kjenner seg igjen. Hun ene spurte f.eks. "røyker du hasj?" (noe jeg trodde var temmelig åpenbart hvis en har lest profilen), så da svarte jeg ja og at jeg ikke tror vi passer sammen. Nei, jeg tolker deg som at du mener det du sier, men det er vel ikke akkurat daglig jointpuffing og mangel på ambisjoner som tiltrekker, det er heller det at du virker å ha en kul personlighet, man kan ha interessante og ærlige samtaler med deg, og da takler man (kanskje) det andre, kanskje blir man så begeistret for personligheten din at de andre tingene du nevner blir sjarmerende heller enn problematisk. Taktikken din er å legge alle feil og mangler på bordet og håpe at noen tenker at de kan leve med dette, og det er forsåvidt greit, men det er risky også. Det er noe som heter å ta ett steg av gangen. Etterhvert som man blir glad i noen, øker toleransen for hva som godtas av mindre delikate sider. Det kan sammenlignes med å skifte bleier: på fremmede unger er det bare ekkelt, men når du skifter på din egen er det helt OK, kanskje tilogmed litt koselig. Men for damene som leser nettprofilen din er du en fremmed, de har ikke bygget opp denne toleransen ennå. De kjenner ikke engang på kjemien og elektrisiteten mellom dere slik man har muligheten til IRL. Nå mener jeg ikke at du burde ha en slik perfekt profil, på ingen måte, det er fint å vise evne til selvinnsikt, men det er risky å legge såpass mye på bordet med en gang. Det som ville blitt akseptert ved gradvis introduksjon kan skremme bort hvis påtvunget for fort. (For øvrig tror jeg ikke du er helt ærlig når du sier du ikke har noen særlige ambisjoner. Alle har vi noe vi drømmer om, noe vi lengter etter, noe vi ønsker å oppnå. Kan du ikke skrive litt om det, da? Tør du være like ærlig her, om din indre kjerne, eller er det lettere å være brutalt ærlig om slikt som egentlig ikke berører det dypere i deg?) 1
Nevian Skrevet 7. juni 2012 #46 Skrevet 7. juni 2012 At du fremdeles er singel har neppe noe å gjøre med utseendet ditt. Avataren din er deg, ikke sant? Du er en pen mann, Nevian. Takker og bukker! :happy: Aner ikke hvorfor jeg er singel jeg. Antakelig fordi jeg ikke er en såkalt bad guy. Slikt faller sjelden i smak.
Gjest Tidssone Skrevet 7. juni 2012 #47 Skrevet 7. juni 2012 Takker og bukker! :happy: Aner ikke hvorfor jeg er singel jeg. Antakelig fordi jeg ikke er en såkalt bad guy. Slikt faller sjelden i smak. Hva er din definisjon på bad guy? Og Maruwan; profilteksten din er helt ok. Tidvis morsom, definitivt annerledes enn de andre sine, men har du ingenting positivt å si om deg selv?
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 7. juni 2012 #48 Skrevet 7. juni 2012 Var det ikke en eller annen regel om at man ikke skulle ha 3 konsonanter etter hverandre? Si(nnss)ykt. Forenkling av dobbelkonsonant? Jeg ser 4 konsonanter! Kanskje noen språkfolk kan lære meg. Det har jeg aldri fått med meg, og jeg er i overkant interessert i slike "småting". Hvor har du fått det fra? Sinnssykt.
Gjest .-L-. Skrevet 7. juni 2012 #49 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Det har jeg aldri fått med meg, og jeg er i overkant interessert i slike "småting". Hvor har du fått det fra? Sinnssykt. Jeg fant ut av det :gjeiper: Det finnes noen unntak fra regelen om forenkling av dobbelkonsonant. For eksempel, i unntak så legger man på ordet tak, så derfor skal mann beholde to nn'er Sinnssykt er lov fordi det er lov å beholde dobbelkonsonanten når det første "ordet" i ordet ender på ender på 's --> Genetiv s :gjeiper: Trollkjerring er et annet eksempel. Sinns-sykt. dog man får ikke lov til å skrive sinnt. Siden det ikke slutter på s. Endret 7. juni 2012 av .-L-.
Caramela Skrevet 7. juni 2012 #50 Skrevet 7. juni 2012 Jeg hadde ikke tatt kontakt. Ja, jeg finner profilteksten morsom. Men det er for mye av det gode. Hygienepunktet blir bare feil. Og at vedkommende i det hele tatt røyker hasj byr meg midt i mot. Men som du ser, Maruwan. Det er flere damer som ville svart. Lykke til! 1
Nevian Skrevet 7. juni 2012 #51 Skrevet 7. juni 2012 Hva er din definisjon på bad guy? Jeg er ikke uenig med noen andre her inne som kalte en bad boy for en sånn cowboy-aktig mann med skjeggstubber, solbarsket hud, rullings i munnviken og som med hes stemme sier "Well, schnuppa mi, du kommer til å ende i køya med meg før kvelden er omme. Jeg vet du vil."
Giant Robot Skrevet 8. juni 2012 #52 Skrevet 8. juni 2012 Jeg er ikke kvinne, men tror kanskje du vil få problemer med at du virker for komfortabel med dine egne feil? Det hadde kanskje vært enklere å svelge om du i det minste viste et snev av ønske om selvforbedring. Forøvrig; Men nå er jeg altså tilbake, singelere og mer despo enn noensinne, så her er det bare å passe godt på døtrene deres. Denne pausen har virkelig ikke vært bra for meg. Siden sist har jeg forfalt både mentalt og fysisk, er mer selvdestruktiv og kverulant enn noensinne før. Det høres nok veldig kjipt ut, men du vil sikkert ha mer suksess om du får utbedret disse problemene dine før du hiver deg ut på kjøtt sjekkemarkedet.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #53 Skrevet 8. juni 2012 Hva om det eneste du må forandre er å dusje hver dag..? hadde du gjort det da?
Gjest Maruwan Skrevet 8. juni 2012 #54 Skrevet 8. juni 2012 Nei, jeg tolker deg som at du mener det du sier, men det er vel ikke akkurat daglig jointpuffing og mangel på ambisjoner som tiltrekker, det er heller det at du virker å ha en kul personlighet, man kan ha interessante og ærlige samtaler med deg, og da takler man (kanskje) det andre, kanskje blir man så begeistret for personligheten din at de andre tingene du nevner blir sjarmerende heller enn problematisk. Taktikken din er å legge alle feil og mangler på bordet og håpe at noen tenker at de kan leve med dette, og det er forsåvidt greit, men det er risky også. Det er noe som heter å ta ett steg av gangen. Etterhvert som man blir glad i noen, øker toleransen for hva som godtas av mindre delikate sider. Det kan sammenlignes med å skifte bleier: på fremmede unger er det bare ekkelt, men når du skifter på din egen er det helt OK, kanskje tilogmed litt koselig. Men for damene som leser nettprofilen din er du en fremmed, de har ikke bygget opp denne toleransen ennå. De kjenner ikke engang på kjemien og elektrisiteten mellom dere slik man har muligheten til IRL. Nå mener jeg ikke at du burde ha en slik perfekt profil, på ingen måte, det er fint å vise evne til selvinnsikt, men det er risky å legge såpass mye på bordet med en gang. Det som ville blitt akseptert ved gradvis introduksjon kan skremme bort hvis påtvunget for fort. (For øvrig tror jeg ikke du er helt ærlig når du sier du ikke har noen særlige ambisjoner. Alle har vi noe vi drømmer om, noe vi lengter etter, noe vi ønsker å oppnå. Kan du ikke skrive litt om det, da? Tør du være like ærlig her, om din indre kjerne, eller er det lettere å være brutalt ærlig om slikt som egentlig ikke berører det dypere i deg?) Takk for gode tilbakemeldinger. Ja, "taktikken" er litt sånn som du har beskrevet (selv om jeg ikke har sett på det som noen taktikk). Tenker at jeg heller har lyst til å overraske positivt enn å skuffe noen. For jeg har jo så klart masse positive sider også. Er f.eks. ikke den som legger meg opp i hva en evt. kjæreste driver med, og blir ikke sur når folk deler intime ting som en kanskje helst ikke skal dele med noen. Er egentlig ganske ok å ha med å gjøre. Men når profilen først blei i kåseri-fom, så passa det liksom ikke inn å ta med sånne ting. Positivitet er sjelden morsomt, ihvertfall ikke når den er direkte. Men har jo fått med at jeg ikke dømmer noen og at jeg ikke er på jakt etter noen perfekt (og det er vel positivt?). Noen ambisjoner har jeg også, men de er ikke så store. Har så klart lyst å selge flere plater med bandet og få større og bedre festivaljobber, men det er ikke snakk om å "bli stor" eller noe sånn. Egentlig gjør jeg jo akkurat det jeg liker å gjøre, som er musikk. Og ellers liker jeg å drive dank, noe jeg også gjør en god del av. Og så har jeg lyst på en master, men det er egentlig mest for forfengelighetens skyld, ikke så mye for min egen skyld. For egentlig hater jeg jo at samfunnet har blitt sånn at med mindre en har papirer å vise til, så har en ikke peiling (på tross av at en kanskje har holdt på med noe i 25 år). Du er forresten en sånn person jeg kunne tenke meg å treffe. Du er ikke helt lik meg, men det er lett å respektere det du sier fordi du er både logisk og forståelsesfull. Med andre kan du sikkert utfordre en del ting som jeg tar for gitt, noe som er greit å ha med seg i lengden. Men profilen forblir sånn som den er altså, bare så det er sagt :-) Ser definitivt at det der med personlig hygiene med fordel kunne sløyfes, men jeg var så grisefornøyd med den ene setningen der som står helt for seg selv. Klarer ikke å slette den, uansett hvor mye folk måtte reagere.
Gjest Maruwan Skrevet 8. juni 2012 #55 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Jeg er ikke kvinne, men tror kanskje du vil få problemer med at du virker for komfortabel med dine egne feil? Det hadde kanskje vært enklere å svelge om du i det minste viste et snev av ønske om selvforbedring. Forøvrig; Det høres nok veldig kjipt ut, men du vil sikkert ha mer suksess om du får utbedret disse problemene dine før du hiver deg ut på kjøtt sjekkemarkedet. Nei da, du er ikke kjip. Men jeg har ikke noen spesielle ambisjoner om selvforbedring utover det å bli flinkere til å få ting gjort og ha det mer ordentlig rundt meg. Selve livsstilen er jeg ikke interessert i forandre på. Kommer nok til å være en stoner så lenge jeg lever og har ikke noe dårlig samvittighet for det. Hva om det eneste du må forandre er å dusje hver dag..? hadde du gjort det da? Jeg dusjer alltid og har på reine klær før jeg skal treffe folk (noe som stort sett betyr hver dag), men dersom jeg skal være aleine i flere dager og bare chille hjemme så dropper jeg det uten problemer. Det stiller seg så klart litt annerledes når en bor sammen med noen. Endret 8. juni 2012 av Maruwan
Gjest test123 Skrevet 8. juni 2012 #56 Skrevet 8. juni 2012 Sukk, det triste er jo at han nesten beskriver meg. Har faktisk lagt ut en lignende kontaktannonse.
Gjest Maruwan Skrevet 8. juni 2012 #57 Skrevet 8. juni 2012 Sukk, det triste er jo at han nesten beskriver meg. Har faktisk lagt ut en lignende kontaktannonse. Som en vis person sa her tidligere: Finnes flust av stoner-damer også, til og med i lille Norge. De bare gjemmer seg bort, akkurat sånn som vi gjør.
Gjest test123 Skrevet 8. juni 2012 #58 Skrevet 8. juni 2012 Som en vis person sa her tidligere: Finnes flust av stoner-damer også, til og med i lille Norge. De bare gjemmer seg bort, akkurat sånn som vi gjør. Men forskjellen mellomd eg og meg er at jeg ønsker noe bedre. For jeg er jo egentlig både intelligent og snill, det er bare at ting har gått litt skeis og så har det ballet på seg.
Gjest Maruwan Skrevet 8. juni 2012 #59 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Men forskjellen mellomd eg og meg er at jeg ønsker noe bedre. For jeg er jo egentlig både intelligent og snill, det er bare at ting har gått litt skeis og så har det ballet på seg. Hva mener du med "ønsker noe bedre"? Betyr det at du ønsker å bli bedre selv eller betyr det at du ønsker å treffe noen som er bedre enn deg? P.S. Jeg er også snill og sånn passe intelligent :-) Endret 8. juni 2012 av Maruwan
Gjest test123 Skrevet 8. juni 2012 #60 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Hva mener du med "ønsker noe bedre"? Betyr det at du ønsker å bli bedre selv eller betyr det at du ønsker å treffe noen som er bedre enn deg? P.S. Jeg er også snill og sånn passe intelligent :-) Jeg ønsker meg venner og kjæreste som er bedre:-) Skulle jo selvsagt vært bedre selv også, men så er det det å gjøre noe med det da. Og er man helt nede i kjelleren så er det ikke så lett å motivere seg. I tillegg spiller jo ikke akkurat tiden på lag med en. Endret 8. juni 2012 av test123
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå