Gjest uAnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #21 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg henger meg på BabyBlue, striping puffer virkelig opp håret fordi det blir mere trått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotekopp1989 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #22 Del Skrevet 10. juni 2012 Tusen takk for masse gode tips! Hårpudderet bruker jeg, men er enig i at det er vanskelig å vaske ut Stripe håret kommer jeg ikke til å gjøre.. ser ikke for meg at det kommer til å bli noe fint.. Men har fått masse gode tips som jeg skal forsøke! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2022 #23 Del Skrevet 13. desember 2022 Men går det an å få håret tråere på en annen måte enn å bare bruke produkter som glir ut igjen? For de produktene "forsvinner" jo og ut av håret når det vaskes 😞 Anonymkode: 1b775...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #24 Del Skrevet 22. januar 2023 Er det noen måte man kan endre håret på? Så det ikke blir glatt mer? Tenker ikke på produkter men annet man kan gjøre for at det aldri skal bli glatt igjen. Anonymkode: 1b775...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 26. januar 2023 #25 Del Skrevet 26. januar 2023 Føn inn volumskum på toppen av hodet. Sett opp håret i en knute mens det fortsatt er litt fuktig så det former seg mer i bølger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå