Gjest notetur nomen Skrevet 5. juni 2012 #21 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har ikke noe problem med deg som bruker, men jeg har registrert at jeg synes du overreagerer noen ganger. Og det er vel kanskje litt det som er kjernen her, f.eks at du antar at plusser betyr at man har venner som kommer for å støtte en og/eller at man prøver å mobbe deg vekk. Det blir litt slitsomt å forholde seg til. Utover det, kos deg på forumet. Folk er forskjellig, du kommer aldri til å gjøre alle til lags. Men det betyr ikke at du ikke er like velkommen her som alle andre. Takker for en grei tilbakemelding. Jeg syns nemlig det er greit å få ryddet opp i sånne ting. Jeg har for øvrig ikke noe imot deg som bruker heller, sånn at jeg har sagt det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SnowLeopard Skrevet 5. juni 2012 #22 Del Skrevet 5. juni 2012 Bruk rapportknappen istedenfor å være bitter på åpent forum. Jeg fikk plutselig et problem med deg nå 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 5. juni 2012 #23 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg har aldri hatt problemer med deg frem til denne tråden ihvertfall og om du syns det var så horribelt og forferdelig grusomt det jeg skrev i går så skulle du tatt det opp med meg direkte da, så hadde jeg mest sannsynlig redigert innleggene mine så de ikke virket støtende. Ok, men det er iorden. Så da vet jeg det til en annen gang, så kan jeg feks sende en PM da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julegrana Skrevet 5. juni 2012 #24 Del Skrevet 5. juni 2012 Ok, men da er det vel bare meg som ikke er vant til det, og tar meg nær av ting. Så da skal jeg prøve å ikke bli så irritert. Men jeg blir litt satt ut når folk bare slenger ut at "Du er litt brautende her inne og bør roe deg med noen hakk" ut av det blå, som AB. For jeg kan ikke helt skjønne når jeg var det. Det var ingen "spørsmål" jeg fikk i den tråden. Det var direkte påstander. Skjønner akkurat hva du mener. Jeg ble ganske så satt ut første gangen jeg fikk slike kommentarer jeg også. Om det er noen trøst så tror jeg de fleste her inne har opplevd å få slike kommentarer selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 5. juni 2012 #25 Del Skrevet 5. juni 2012 Bruk rapportknappen istedenfor å være bitter på åpent forum. Jeg fikk plutselig et problem med deg nå Vel, jeg har fått kritikk for å rapportere også. Men jeg syns jeg fikk ok tilbakemelding i denne tråden, så jeg syns det var verdt det. For jeg vil ha et ok forhold til folk her inne. Da er det vel bedre å rydde opp? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lashara Skrevet 5. juni 2012 #26 Del Skrevet 5. juni 2012 hæææh...las burugle tråden nå?! Hva er problemet??? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eluveitie Skrevet 5. juni 2012 #27 Del Skrevet 5. juni 2012 Når du ser et innlegg som irriterer deg og fyrer deg opp, og fornærmer og plager deg, prøv å regne noen vanskelige mattestykker i hodet før du svarer. Så trekker du pusten, og skriver et svar som er gjennomtenkt, reflektert, og smart, og som slår tilbake på den som var stygg i kjeften. Og så må du passe på så du ikke overtolker ting som folk skriver. Jeg leste gjennom den tråden du refererer til, og jeg kan ikke se at noen beskylder deg for å lyve, men jeg kan se at det kan se slik ut hvis man oppfatter det slik. Folk fant nok bare ikke ordene du siktet til. Dessuten vil jeg si at jeg har kommet over mange av dine innlegg i forskjellige tråder, og du skriver og svarer godt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 5. juni 2012 #28 Del Skrevet 5. juni 2012 Om du reagerer på det samt fortsatt husker min kommentar om multisitering, så tror jeg du er alt for følsom til å takle et åpent forum. Her i gården vil folk prøve å hugge av deg hodet med en gang du skiller deg ut. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 5. juni 2012 #29 Del Skrevet 5. juni 2012 hæææh...las burugle tråden nå?! Hva er problemet??? Mest sannsynlig var vel problemet at det var de som syns jeg like godt kunne byttet nick til "Dramaqueen". Men da vet jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 5. juni 2012 #30 Del Skrevet 5. juni 2012 Når du ser et innlegg som irriterer deg og fyrer deg opp, og fornærmer og plager deg, prøv å regne noen vanskelige mattestykker i hodet før du svarer. Så trekker du pusten, og skriver et svar som er gjennomtenkt, reflektert, og smart, og som slår tilbake på den som var stygg i kjeften. Og så må du passe på så du ikke overtolker ting som folk skriver. Jeg leste gjennom den tråden du refererer til, og jeg kan ikke se at noen beskylder deg for å lyve, men jeg kan se at det kan se slik ut hvis man oppfatter det slik. Folk fant nok bare ikke ordene du siktet til. Dessuten vil jeg si at jeg har kommet over mange av dine innlegg i forskjellige tråder, og du skriver og svarer godt! Takk, jeg skal huske det med mattestykkene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. juni 2012 #31 Del Skrevet 5. juni 2012 No var ikkje eg med på diskusjonen, berre las innlegga. For min del såg det berre ut som om folk var uforståande fordi dei ikkje fann kjelder for påstandane dine, og du svarte tilbake på ein uforskamma måte. Eg er ikkje venn med nokon som helst her, så dette er berre den personlege meininga mi. Har stort sett eit godt inntrykk av deg elles, men i denne tråden synest eg du berre driter deg ut. Ikkje pga kunnskapen din eller evt mangelen på den, men pga oppførselen din. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 5. juni 2012 #32 Del Skrevet 5. juni 2012 Dere driver med feig plussing, men ingen er villige til å stå fram og si det dere mener. Feighet. Hvordan mener dere at folk skal kunne tilpasse seg til omgangstonene et forum, når deres løsning er å mobbe dem vekk? Eier dere KG personlig og vil ha det for dere selv? Prøv å ikke bry deg så mye om den plussinga, det handler ikke om å få flest pluss og hvis du ikke får pluss på dine innlegg så er det mobbing. Jeg plusser hvis innlegget er bra, er fullstendig enig eller at jeg synes det er morsomt. Og hvis man først er på et forum og åpner kjeften sin, så må man også tåle og få svar tilbake. Man er ikke alltid enig og det er en av meningene bak et forum. Man skal kunne være enig/uenig, men så klart være saklig, så lenge tråden er saklig skrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 5. juni 2012 #33 Del Skrevet 5. juni 2012 No var ikkje eg med på diskusjonen, berre las innlegga. For min del såg det berre ut som om folk var uforståande fordi dei ikkje fann kjelder for påstandane dine, og du svarte tilbake på ein uforskamma måte. Eg er ikkje venn med nokon som helst her, så dette er berre den personlege meininga mi. Har stort sett eit godt inntrykk av deg elles, men i denne tråden synest eg du berre driter deg ut. Ikkje pga kunnskapen din eller evt mangelen på den, men pga oppførselen din. Hvis du syns det er å drite seg ut at man er villig til å ta imot kritikk, så må du bare mene det.For øvrig så må du gjerne forklare hvilken oppførsel som er uforskammet i denne tråden, som jeg bruker til å lytte til de andre med respekt for hva de svarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 5. juni 2012 #34 Del Skrevet 5. juni 2012 Er det ikke sånn det pleier å være når noen kommer med påstander som de ikke kan bevise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 5. juni 2012 #35 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg ser jo nå at du reagerte veldig på mine svar i navnetråden, og da må jeg bare beklage at du tolket svarene mine som at "jeg vet bedre enn deg". Den tanken var ikke i mitt hode når jeg svarte deg. Du hadde ingen linker, så nysgjerrig som jeg er av natur prøvde jeg å finne lenker til oversettelser. Hvis det var slemt av meg å undersøke ting nærmere når du ikke kom med linker, så får jeg vel be om unnskyldning da. Folk skriver mye på nett, og jeg er ikke tankeleser, så hvordan skal jeg vite at du snakker hindi og ikke bare kommer med løse påstander? Kvinneguiden er et stort forum med mange forskjellige folk, og du vil alltid bli motsagt eller få stilt spørsmål ved det du påstår. Du vil også oppleve at de som er uenige med deg eller kritisk til det du skriver, får plusser fra andre. Det er ikke mobbing eller forsøk på å få deg til å forlate forumet, men helt vanlige fenomen på et diskusjonsforum. Det er trist hvis du føler at noen er ute etter deg på noen måte, men jeg synes du overreagerer. Jeg tror jeg kan garantere at det ikke finnes noen gjenger her inne som er ute etter å ta deg, så du kan slappe helt av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. juni 2012 #36 Del Skrevet 6. juni 2012 Hvis du syns det er å drite seg ut at man er villig til å ta imot kritikk, så må du bare mene det.For øvrig så må du gjerne forklare hvilken oppførsel som er uforskammet i denne tråden, som jeg bruker til å lytte til de andre med respekt for hva de svarer. Eg fekk inntrykk av at du gjekk veldig i forsvar, og synest du hadde ein nærmast aggressiv måte å diskutere på. Dette er altså korleis eg oppfatta deg i den andre tråden, ikkje denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. juni 2012 #37 Del Skrevet 6. juni 2012 Ja, ja, dere skal se det blir brennhett i sommer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sails Skrevet 7. juni 2012 #38 Del Skrevet 7. juni 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=664103 Wow, var det virkelig grunnen til at du lagde denne tråden?.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 9. juni 2012 #39 Del Skrevet 9. juni 2012 Wow, var det virkelig grunnen til at du lagde denne tråden?.. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå