Thea Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 GRATTIS!!!!!!! Gratulerer med en stoooore dagen.Tenk nå er det bare 6 år igjen til 30 år`s kallas Håper det gikk fin fint på eksamen i dag.Jeg har hvertfall kryssa det som krysses kan Ha en strålende aften med is,brus og gilde pølser 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Gratulerer så MASSE med dagen!!! Håper også det gikk bra på eksamen i dag. Bursdagsklem fra Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemon Skrevet 27. mai 2002 #3 Del Skrevet 27. mai 2002 Gratulerer såååå mye med dagen i dag!! (Har ønsket deg til lykke med dagen i den andre tråden, men hiver meg på her også jeg ) Kos deg masse, *Bursdagsklemmer* i fra... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 27. mai 2002 #4 Del Skrevet 27. mai 2002 Tusen tusen takk så kose dere er. Eksamen gikk ikke akkurat strålende, men siden kjæresten møtte meg på bussholdeplassen med langstilkede roser, så klarer jeg ikke å være sur for eksamen nå iallefal Nå skal jeg bare kose meg masse sammen med de jeg er glad i Dere får ha en fin kveld. Det skal iallefall jeg Masse klem til dere alle fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 27. mai 2002 #5 Del Skrevet 27. mai 2002 Eksamen og bursdag? Gratulerer med dagen! Håper du kommer heldig ut av sensuren også, da.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 27. mai 2002 #6 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg hiver meg også på her, Miss Gemini! Bursdagsklemmer *** Og det deiligste med en eksamen er ofte bare å være ferdig med den 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå