-ida- Skrevet 4. februar 2004 #21 Skrevet 4. februar 2004 Da skal jeg løpr ut for å kjøpe sånn Chisandra, for jeg venter på å få legge meg hele tiden jeg.
Gyldenløwe Skrevet 4. februar 2004 #22 Skrevet 4. februar 2004 :o DU tuller nå???!!! At det er mørkt og trist? Eller at lysterapi funker? :D Har aldri prøvd det jeg, men jeg tror mer på det enn GInseng ... Merker hvor mye mer overskudd jeg om vinteren hvis jeg kommer meg ut litt. Kunstig "sollys" funker vel sikkert på samme måten?
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #23 Skrevet 4. februar 2004 Heisann!! Ville bare si det at chisandra ikke fungerte for meg :-?. Tror nok det er ganske individuelt hvordan disse helsekost preparatene virker på oss, men skader ikke å prøve... Trening, frisk luft, sunt kosthold, nok søvn.... og en dose kjærlighet... :D
sinicola Skrevet 4. februar 2004 #24 Skrevet 4. februar 2004 Bruker to forskjellige fra Herbalife nå; vitamin, mineral & urtetabletter og fiber & urtetabletter. Funker for meg :D
-Fisken- Skrevet 4. februar 2004 #25 Skrevet 4. februar 2004 Prøv Don Quai. De har den på helsekosten. Det er på en måte "kvinners ginseng".
Suzy Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #26 Skrevet 5. februar 2004 Heisann!! Ville bare si det at chisandra ikke fungerte for meg :-?. Tror nok det er ganske individuelt hvordan disse helsekost preparatene virker på oss, men skader ikke å prøve... Trening, frisk luft, sunt kosthold, nok søvn.... og en dose kjærlighet... :D Får bare prøve meg fram - tror du har helt rett i at disse tilskuddene virker veldig individuelt. Har sunt kosthold, regelmessig trim og masse kjærlighet - skal prøve å lure til meg litt luft, nok søv og teste tilskudd
Gjest amar Skrevet 22. oktober 2007 #27 Skrevet 22. oktober 2007 Det finnes chisandra i flytende form som virkelig er bra! Men som det er med helsekost/naturpreparater, så kan man ikke vente forandringer over natta. Det kan ta tid, men vi e jo forskjellige, noen får virkning fortere enn andre. Prøv chisandra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå