Gå til innhold

Kosttilskudd for overskudd? Hjelp!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da skal jeg løpr ut for å kjøpe sånn Chisandra, for jeg venter på å få legge meg hele tiden jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o DU tuller nå???!!!

At det er mørkt og trist? Eller at lysterapi funker? :D

Har aldri prøvd det jeg, men jeg tror mer på det enn GInseng ... Merker hvor mye mer overskudd jeg om vinteren hvis jeg kommer meg ut litt. Kunstig "sollys" funker vel sikkert på samme måten?

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisann!!

Ville bare si det at chisandra ikke fungerte for meg :-?.

Tror nok det er ganske individuelt hvordan disse helsekost preparatene virker på oss, men skader ikke å prøve... :wink:

Trening, frisk luft, sunt kosthold, nok søvn.... og en dose kjærlighet... :D

Skrevet

Bruker to forskjellige fra Herbalife nå; vitamin, mineral & urtetabletter og fiber & urtetabletter.

Funker for meg :D

Skrevet

Prøv Don Quai. De har den på helsekosten. Det er på en måte "kvinners ginseng".

Skrevet
Heisann!!

Ville bare si det at chisandra ikke fungerte for meg :-?.

Tror nok det er ganske individuelt hvordan disse helsekost preparatene virker på oss, men skader ikke å prøve... :wink:

Trening, frisk luft, sunt kosthold, nok søvn.... og en dose kjærlighet... :D

Får bare prøve meg fram - tror du har helt rett i at disse tilskuddene virker veldig individuelt.

Har sunt kosthold, regelmessig trim og masse kjærlighet - skal prøve å lure til meg litt luft, nok søv og teste tilskudd :wink:

• 3 år senere...
Skrevet

Det finnes chisandra i flytende form som virkelig er bra! Men som det er med helsekost/naturpreparater, så kan man ikke vente forandringer over natta. Det kan ta tid, men vi e jo forskjellige, noen får virkning fortere enn andre.

Prøv chisandra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...