Gå til innhold

Kosttilskudd for overskudd? Hjelp!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er uopplagt! :(

Det er vinter'n og lageret begynner å tømmes - er det noen som har et godt forslag til et kosttilskudd som kan gi meg litt ekstra energi???

Jeg tar c-vitaminer, trankapsler og anti-oksidanter allerede... :oops: (har tro på kosttilskudd da serru...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er uopplagt! :(

Det er vinter'n og lageret begynner å tømmes - er det noen som har et godt forslag til et kosttilskudd som kan gi meg litt ekstra energi???

Jeg tar c-vitaminer, trankapsler og anti-oksidanter allerede... :oops: (har tro på kosttilskudd da serru...)

Sliter med det samme. Etter en laaaang juleferie er jeg nå så smått begynnt å bevege meg igjen. Går tur og trener på helsestudio, og jeg har faktisk fått mer overskudd :D

Kanskje ikke dette svaret du ønsket, men jeg gir det allikevel :wink:

Skrevet

Bra svar det Shira og egentlig veldig relevant :ler:

Jeg trener tre til fire ganger i uka (har ikke kapasitet til mer) og det har jeg gjort siden september, så jeg tør nesten ikke tenke på hvordan formen hadde vært om jeg ikke hadde rørt på meg... :roll:

Men på tross av at jeg kjenner jeg får mer krefter av trimmen - vel så ønsker jeg meg noe vidundermiddel på boks :oops:

Skrevet

Hva med ginseng da? Ginseng har effekt på fysisk yteevne, mentale prestasjoner, immunforsvaret og på økt energi :D

Skrevet

Ginseng har slått meg som en mulighet ja - men tar gjerne imot flere tips.. :lol:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:D Suz, det er et produkt som kommer på brun flaske med gul og rød etikett. Det heter Shakira, nesten. Fanken, hva heter det a??? Er visst også sånn naturlig potensmiddel. De har det på alt fra Vita til andre helsekostbutikker. Jeg tok det en periode, og det funka det... Ellers hjelper det å trene og å pule 8)

Skrevet

Å ta floradix om vintern er lurt!

Det er jern og b og c vitaminer tror jeg..

Vi jenter trenger litt ekstra jern!

Du får kjøpt den på supern. Litt dyr, men det er nå alt...

Skrevet

Vinterdeppern kjenner jeg også, Suz. Den er kjedelig.

Selv så glad som jeg er i piller :wink: (masse kosttilskudd i skapet mitt), tror jeg mye mer på lys for overskudd om vinteren. Kom deg ut litt midt på dagen hvis du kan, eller få rekvisisjon på lysterapi fra legen som siste utvei. Faens så mørkt og trist i Norge :evil:

Ellers så er nok Glammy inne på noe med liten skrift :sjarmor:

Skrevet

Ellers så er nok Glammy inne på noe med liten skrift :sjarmor:

Kommer meg nok sjeldent ut midt på dagen, Løwen, men det er nok sant at det hjelper...

Det med liten skrift driver jeg med så ofte som menneskelig mulig uansett...

Floradix var ikke dumt... Takk! :wink:

Finn ut hva det heter da Glammy!!! :-?

Skrevet

Jeg spiser en til to piller med Chisandra hver dag, gir utrolig god energi, inneholder noe som heter russisk rot og litt ginseng tror jeg. De selger det på kostholdbutikker.

Gjest glamourgirl
Skrevet
få rekvisisjon på lysterapi fra legen som siste utvei. Faens så mørkt og trist i Norge :evil:

quote]

:o DU tuller nå???!!!

Skrevet

Glæm - sånnt har jeg hørt de driver med oppi Troms og Finnmark og der......

Gjest glamourgirl
Skrevet
Jeg spiser en til to piller med Chisandra hver dag' date=' gir utrolig god energi, inneholder noe som heter russisk rot og litt ginseng tror jeg. De selger det på kostholdbutikker.[/quote']

DET HETER DET!!!! CHISANDRA HAHAHAHAHA!!! :hoho:

Takk Sikka!

Skrevet

*noterer ivrig ned *

Skal jammen meg se etter Chisandra nesten gang jeg er i nærheten av helsekosten! Takk!

:wink:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops: Hadde bare tenkt så fælt, ser du :wink:

Skrevet
:ler::ler: skjønte det - sånn er jeg og, når jeg endelig kommer på det så eksploderer jeg av glede på en måte :oops: :ler::ler:
Skrevet
Bra svar det Shira og egentlig veldig relevant :ler:

Jeg trener tre til fire ganger i uka (har ikke kapasitet til mer) og det har jeg gjort siden september, så jeg tør nesten ikke tenke på hvordan formen hadde vært om jeg ikke hadde rørt på meg... :roll:

Men på tross av at jeg kjenner jeg får mer krefter av trimmen - vel så ønsker jeg meg noe vidundermiddel på boks :oops:

Oj, så flink du er. Det var vel et svar jeg selv kunne fått hvis jeg hadde lagt inn et tilsvarende innlegg. Kom deg opp fra sofan, din late kjærring :ler:

Har ikke helt troen på denne vitamin greia. Tar tran. Men visst den virker for andre, kanskje jeg skulle gjort et forsøk selv. Glamourgirl var inne på noe.... :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet
Ginseng har slått meg som en mulighet ja - men tar gjerne imot flere tips.. :lol:

Rosenrot. Har nettopp begynt å ta det selv. Har også tro på helsekost, Suz. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...