Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2012 #1 Del Skrevet 4. juni 2012 er det sant det at folk "glemmer" aldri den første forelskelsen? Og det er den som er verst? ( da tenker jeg IKKE på da du er liten, 9-10 år) Jeg harr sammen med en som ikke behandler meg bra. Men greier ikke gi slipp på han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 4. juni 2012 #2 Del Skrevet 4. juni 2012 Åh joda. Går helt greit å glemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2012 #3 Del Skrevet 4. juni 2012 glemte jo det jeg egentig skulle spør om; Har du glemt den? eller hvordan var det da det ble slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 4. juni 2012 #4 Del Skrevet 4. juni 2012 Går fint an å glemme den. Tar bare litt tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #5 Del Skrevet 4. juni 2012 Tenker fortsatt mye på den første forelskelsen. Sikkert daglig. Han jeg aldri fikk. Er glad for at ting ble som de ble og at det ikke ble oss, men likevel. Er som et lite sår i hjertet som aldri gror. Det kan kjennes godt også. Det er en del av meg. Fint å ha noe å tenke på. Jeg drømmer ofte om ham om natten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2012 #6 Del Skrevet 4. juni 2012 har noen her blitt sammen igjen med første forelskelsen? Etter noen år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2012 #7 Del Skrevet 4. juni 2012 Da de fleste mennesker (heldigvis) er i utvikling, så forandrer man seg også og forelskelsen føles ikke samme lenger. Unntaket er vel hvis man dyrker denne fleste forelskelsen, ikke forandrer seg og står på stedet hvil i livet. Man glemmer vel ikke følelsen eller effekten den hadde på deg, men man føler liksom ikke på de samme følelsene lenger. Men det kan ta lang tid, opptil flere år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Duck Skrevet 4. juni 2012 #8 Del Skrevet 4. juni 2012 glemme å glemme. Min første skikkelige forelskelsen vil jeg aldri glemme. Den er over nå, for lenge siden, jeg har overhodet ikke følelser for gutten. Men aldri har jeg vært så forelsket, og jeg temmelig sikker på at jeg aldri noensinne blir det igjen. Jeg har kun gode minner fra tiden vår sammen. Selv om jeg har mange dårlige minner om hvor vondt jeg hadde det i årene etter, selv om det var jeg som gjorde det slutt. Jeg treffer ham ikke lengre, har ingen kontakt med ham. Men jeg tenker både titt og ofte på hvor kjekt vi hadde det sammen og hvor gøy det var å være SÅ ekstremt forelsket:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påsagløggen Skrevet 4. juni 2012 #9 Del Skrevet 4. juni 2012 Vil nok aldri glemme den nei. Flere år siden, men tenker på hun hver eneste dag (med et smil om munnen, da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 4. juni 2012 #10 Del Skrevet 4. juni 2012 Nja, jeg vil ikke tro han blir helt glemt i hodet mitt nei... Det er over 8 år siden og jeg har hatt kjæreste i snart 7 år, og det hender seg at jeg tenker tilbake på den tiden. Det gjør ikke vondt å tenke på, det bare fascinerer meg noen ganger- det var noe spesielt med den fyren. Ikke var han dødskjekk (han var helt ok, ganske populær blant jentene på min alder, men langt i fra noen undertøysmodell), men han hadde en helt utrolig sjarm og utstråling som gjorde meg helt mo i knærne i nærheten av han. Har ikke sett ham på år og dag, selv om vi bor i samme bygd. Lurer litt på om han fortsatt har den innvirkningen på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2012 #11 Del Skrevet 5. juni 2012 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 5. juni 2012 #12 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg kommer nok aldri til å glemme den helt 100%, men jeg har kommet over han. Trodde aldri det skulle skje, men det tok bare litt lang tid. Det er jo slik at når man er forelsket for første gang så har man bare kjent på de følelsene for den ene personen, og man forbinder forelskelsen med den personen. Så jeg trodde at da det ble slutt med min eks at jeg ikke kunne ha de følelsene for noen andre. Nå er jeg mer forelsket enn noengang, men det tok meg 3 år før jeg følte jeg var klar for å gå inn i et nytt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2012 #13 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg kommer nok aldri til å glemme den helt 100%, men jeg har kommet over han. Trodde aldri det skulle skje, men det tok bare litt lang tid. Det er jo slik at når man er forelsket for første gang så har man bare kjent på de følelsene for den ene personen, og man forbinder forelskelsen med den personen. Så jeg trodde at da det ble slutt med min eks at jeg ikke kunne ha de følelsene for noen andre. Nå er jeg mer forelsket enn noengang, men det tok meg 3 år før jeg følte jeg var klar for å gå inn i et nytt forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2012 #14 Del Skrevet 5. juni 2012 hva mener du med å glemme? jeg har ikke glemt slike hendelser i livet mitt nei, men jeg har ingen følelser lenger. er vel ingen som glemmer personer som har vært en del av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 5. juni 2012 #15 Del Skrevet 5. juni 2012 Glemmer nok aldri den,men følelsene forsvinner jo såklart med tiden. Har ikke lyst til å "glemme" den heller.. Er tross alt en litt stor greie og ett fint minne og se tilbake på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulykkeig Skrevet 5. juni 2012 #16 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg glemmer iikke hun jeg skillte lag me i vinter. Tvert om er det nå alle de fine minnene fra før problemene tok oss kommer. Det gjør så vondt. Er spor fra de lykkelige årene overalt jeg snur meg. Bryr meg ikke om hva alle sier "det går over", "du finner noen andre". Jeg vet at sjangsen for at jeg skal finne noe slikt igjen er nesten lik ingenting ;( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2012 #17 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg glemmer iikke hun jeg skillte lag me i vinter. Tvert om er det nå alle de fine minnene fra før problemene tok oss kommer. Det gjør så vondt. Er spor fra de lykkelige årene overalt jeg snur meg. Bryr meg ikke om hva alle sier "det går over", "du finner noen andre". Jeg vet at sjangsen for at jeg skal finne noe slikt igjen er nesten lik ingenting ;( uff da. ! Men jeg vet at du kommer til å finne noe slikt igjen. Det føles kanskje ikke sånn ut nå, men bare vent ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clevion Skrevet 5. juni 2012 #18 Del Skrevet 5. juni 2012 Greide fint å glemme jenta jeg først blei forelska i gitt, ingen problemer i det heletatt ;p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2012 #19 Del Skrevet 8. juni 2012 Greide fint å glemme jenta jeg først blei forelska i gitt, ingen problemer i det heletatt ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _La Femme Skrevet 8. juni 2012 #20 Del Skrevet 8. juni 2012 Jeg har ikke glemt hvordan jeg følte meg, hvordan det var, hvem han var, nei. Men jeg savner han ikke noe, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå