Gå til innhold

TheSgirl`s dagbok

TheSgirl

Anbefalte innlegg

Har bestandig likt og skrive litt,så hvorfor ikke lage seg en virituell dagbok her inne på KG,virker som det er en populær geskjeft og jeg må innrømme jeg bruker litt tid på å lese om andres liv. Ganske fengende til tider faktisk :)

Nå tror jeg ikke livet mitt er så veldig interessant,men er allikevel godt å få ned noen ord og tanker til tider,og hvem vet,kanskje noen her inne finner akkurat min dagbok litt interessant eller underholdende :) Uansett gjør jeg vel dette som ett tidsfordriv mere enn noe annet,men som undertittel sier; Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt mere energi idag enn jeg har hatt på lenge,og fått gjort diverse her hjemme som har blitt skuvd til side litt for lenge. Godt å kjenne at man har litt å gå på etter en ganske laber periode. Har gått sykmeldt en stund nå,og det hjelper ikke på slappheten akkurat.. Men ser en lysere fremtid i sikte nå :)

Men tankene mine har allikevel ikke hvert helt tilstede,da jeg fikk beskjed om at faren til en tidligere veldig god venninne hadde gått bort etter ett langt sykdomsløp. Fikk sendt henne en mld,selv om vi ikke har mye kontakt nå og svaret jeg fikk satte tåreverket igang. Livet er urettferdig til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg selv i at det er litt rart og skal skrive "dagbok" når det skjer så forferdelig lite her for tiden :P Meeeen,tidsfordriv er tidsfordriv :)

Har brukt deler av dagen til og være hobbypsykolog til en venninne som ikke hadde det så bra (gutteproblemer).. Er som regel nr.2 som blir kontaktet,for er vel litt for rett frem og "hard" i tilbakemeldingene mine,så er greit og få litt trøst andre plasser før man kommer med gutteproblemene til meg. Men noen må ha den rollen også :)

Jeg er vel av typen som mener at jorden går ikke under om kjærligheten tar slutt,og heller prøver å se litt fremover,men skjønner såklart det kan være tungt der og da.

Ellers skal jeg finne frem malepenselen og få malt ett par hyller og se om jeg ikke er såpass at jeg får hengt de opp uten at de blir like skjeve som tårnet i Pisa :)

God kveld til alle som kikker innom! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg synes det er bra at du påtar deg den rollen ovenfor venninnene dine. :) Noen ganger trenger man å høre ting man ikke vil høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man gjør det,selv om det ikke trenger og være så gøy og verken være den som sier det eller den som hører det. Vet at jeg selv setter pris på slike mennesker iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man gjør det,selv om det ikke trenger og være så gøy og verken være den som sier det eller den som hører det. Vet at jeg selv setter pris på slike mennesker iallefall :)

:5:

Jeg er litt på samme måte, særlig når de er sammen med idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp,og det ser ut til og være en del av de der ute :P Men etter en del erfaring med både venninner og meg selv er det nok mange ganger vi kvinnfolka også er litt ute på dypt hav... Hver sin gang får man tro.

Til syvende og sist går livet videre og man må ta det som kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Joda,det går da greit her. Ikke stort som har skjedd siden sist egentlig,jobbet litt og ellers vurdert sterkt å dra inn til byen og bruke noen kroner.. Shopping er min mørke side tror jeg :P Driver å fresher opp stuen litt,så da må det jo til noe nytt :)

Ellers har jeg min kjære hjemme idag (noe som er sjelden vare da han er mye borte i jobben og har generelt ellers lange dager) så idag skal vi ut og spise. Må kose seg litt ekstra når man først har litt tid sammen :)

Man må iallefall jobbe med forholdet når den ene har en nesten altoppslukende jobb,men jeg er vel ikke alene her inne om å være "jobbenke" som jeg selv kaller meg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen til alle som kikker innom :vinke:

Er noen dager siden jeg skrev sist,men har ikke skjedd stort så er ikke så mye å ta igjen.

Idag er den store hangover-dagen.. Var på cowboyfest igår,hjemme på gården hos en her i dalen.. MASSE mennesker og god stemning,så har litt lettere hodepine idag :eeeh: Men det var verdt det,tror jeg.. Finner ut av det når man faktisk står opp(!) Har en god del og gjøre her hjemme da jeg venter overnattingsgjester ikveld.

Skal slå til med hjemmelaget viltgryte og rødvin ikveld (vin til gjestene,jeg fikk nok igår :P) så håper jeg nailer den gryta for det er første gang jeg skal prøve den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaksmessig ble den veldig bra,men den ble litt for flytende,så neste gang blir det litt mindre væske. Men alt i alt fornøyd ettersom det var første forsøk :) Gjestene spiste godt av den og det tar jeg som en positiv ting :)

Idag har jeg nok en gang vært på shopping (virker som jeg stadig vekk er det:P) så idag ble det to nye bukser og vinglass..Sier til meg selv at begge deler var livsnødvendig,så har jeg ikke så dårlig samvittighet :P

Egentlig ganske trøtt men venter på en tlf fra min kjære som er på jobb enda,så om noe er våkne her inne må de gjerne underholde meg litt :Nikke::Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man inntatt sofaen for kvelden,og kjenner det var godt etter en lang dag :) Går til psykiater en gang i uka,og blir ofte litt tappet etter timen der. Givende,men samtidlig krevende og være der. Men skal man komme seg videre må man bruke litt ekstra energi til tider,i lengden er det nok verdt det! :)

Har ellers hatt en flott uke med besøk av familie og masse shopping! :hjerter: Tror faktisk jeg ikke har kjøpt noe unødvendig denne gangen,så da kan ikke sambo klage heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du noen gang følt at du forsvinner litt bort ifra din kjære,at hverdagsstresset tar over for nærheten og kjærligheten? Det har jeg følt en stund nå,men igår fant vi tilbake til det som skal være og det er en fantastisk følelse og kjenne på idag! :yvonne:

Ikke at det har vært noe krise i forholdet vårt,men det har liksom vært så mye annet som har tatt fokuset bort ifra oss som ett par,og da er det utrolig hva en dag sammens gjør.

En skikkelig kjærestedag anbefales til alle i ny og ned! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Og kalle dette dagbok blir vel litt overdrevent når det går så lenge imellom hver gang,men kjenner det er fint å ha en plass og vende tilbake til når man får litt skrivelyst over seg.

Livet for dagen har gått litt i stå.. Langtidssykmeldt,uenigheter med sjefen og merker jeg er alt for slukt inn i meg selv. Liker ikke den følelsen. Bruker vanligvis å stille opp som best for min kjære og de andre i mitt liv,men merker jeg ikke klarer å være like engasjert og tilstede som før.

Kanskje ikke så rart. Mye negative tanker fører ofte lite godt med seg. Men det skal jeg ha,uttad virker det ikke så negativt,så har fortsatt litt krefter igjen til å "late som" ovenfor enkelte. Kanskje ingen bra metode,men er utrolig hvor ukomfortabel folk er med psykisk sykdom,til og med de som skal stå deg nærmest.. Så da er det vel best da,for å skåne de,eller forverrer man ting for seg selv? Hvem vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...