Gå til innhold

Tykke menn som bare vil ha trente kvinner, hva er det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Altså jeg syns det er lov å ønske seg ting, men man må tenke realistisk og og ikke forvente at man kan kreve av andre det man ikke kan gi selv og innse at man ikke alltid kan få det man ønsker seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Hvis man er en smellfeit fyr som vil ha Gisele Bunchen damer og overser kvinner på eget nivå, så har han dømt seg selv til et livslangt forhold til høyrehanda si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest whish upon..

Altså jeg syns det er lov å ønske seg ting, men man må tenke realistisk og og ikke forvente at man kan kreve av andre det man ikke kan gi selv og innse at man ikke alltid kan få det man ønsker seg

Ja, vi har alle noe vi foretrekker, som vi ønsker oss mest men det er ikke bestandig mulig å få det. Men ønske kan vi alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lov å ha preferanser men er ikke riktig å kreve at den andre skal inneha kvaliteter en ikke har selv, som f.eks tykke menn som legger ut om hu feite stygge dama liksom. Er jo helt absurd at en feit mann skal rakke ned på noen fordi de er feite når han ikke er bedre selv.. For eksempel.

Så du kan ikke kreve pikk fordi du ikke har det selv?

Slapp av! Det er menn som liker feite kvinner også. De er riktig nok ikke så mange, men de finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Eller kanskje vi bare skal hooke opp siden jeg har penis og du har penis. Det er jo tross alt skammelig å ville ha noe en ikke har selv, som f.eks. en vagina.

Ja det er sant, rart at de ikke tenkte på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Are

jeg blir kvalm når jeg hører dette. blir flau på vegne av oss menn. mannssjåvinister bør en holde seg unna!

med hilsen fra:

Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det lov til å kreve at en partner har "perfekt" kropp uten at man har det selv. En stor kvinne kan kreve en six pack og hollywood kropp på en mann, men en mann kan da også kreve hollywood standard på en kvinne selv om han har stor mage. Folk får da kreve hva de vil.

Om de finner noen med for høye krav er jo noe helt annet, men det får jo hver enkelt ta konsekvensen av. Poenger er bare at en ikke kan bestemme over hva andre kan kreve.

Anonym poster: 10b983169adf54206a819578f777b0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

jeg blir kvalm når jeg hører dette. blir flau på vegne av oss menn. mannssjåvinister bør en holde seg unna!

med hilsen fra:

Jon Are

Well played, well played.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Selvfølgelig er det lov til å kreve at en partner har "perfekt" kropp uten at man har det selv. En stor kvinne kan kreve en six pack og hollywood kropp på en mann, men en mann kan da også kreve hollywood standard på en kvinne selv om han har stor mage. Folk får da kreve hva de vil.

Om de finner noen med for høye krav er jo noe helt annet, men det får jo hver enkelt ta konsekvensen av. Poenger er bare at en ikke kan bestemme over hva andre kan kreve.

Anonym poster: 10b983169adf54206a819578f777b0b5

Man kan ønske seg det ja, men ikke kreve. La oss si da at man blir kjærester. Den ene er overvektig og putter i seg junkfood, den andre er slank. Så kanskje den slanke legger på seg et par kilo mens de er sammen. Da kan ikke den overvektige sitte å gasse seg i kaker samtidig som vedkommende sier til den slanke: ÆÆSJ du har lagt på deg. Ikke mer enn knekkebrød på deg nå. Du får ikke loov å legge på deg for da blir du stygg... Samtidig som den overvektige som nettopp sa dette skal fortsette å få lov å spise hva h..n vil og ese ut. Er du med på hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

Man kan ønske seg det ja, men ikke kreve. La oss si da at man blir kjærester. Den ene er overvektig og putter i seg junkfood, den andre er slank. Så kanskje den slanke legger på seg et par kilo mens de er sammen. Da kan ikke den overvektige sitte å gasse seg i kaker samtidig som vedkommende sier til den slanke: ÆÆSJ du har lagt på deg. Ikke mer enn knekkebrød på deg nå. Du får ikke loov å legge på deg for da blir du stygg... Samtidig som den overvektige som nettopp sa dette skal fortsette å få lov å spise hva h..n vil og ese ut. Er du med på hva jeg mener?

Hvis en mann er så overfladisk at han reagerer på et par kilo, vel, er han da noe å samle på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvis en mann er så overfladisk at han reagerer på et par kilo, vel, er han da noe å samle på?

Nå er det stygge overfladiske mennesker denne tråden handler om er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Når en fyr er overfladisk bør han gjøre noe med sitt eget utseende, for ellers blir det lite fitte på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hold deg til "dine egne"! :eeeh:

Like barn leker best.

Anonym poster: d6140d2c59cf91e7a859a2cc93a07dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...