Gå til innhold

Får meg ikke noe i Norge, drar på sexferie til utlandet

Gjest Jon32

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bor du i Oslo? Face to face all day, day any day.

Men Katten selger jo ikke sex? :(

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Enten er dette et troll, eller så er han bare en desperat fyr, som ikke vet hvordan man skal tilnærme seg kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er dette et troll, eller så er han bare en desperat fyr, som ikke vet hvordan man skal tilnærme seg kvinner.

Ugress er blomster de også, når du blir kjent med dem :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sjarmerende formuleringene dine er så tror jeg ikke det er norske kvinner det er noe galt med. Se litt mer på hvordan du fremstår å se om det ikke blir bedre med litt forandring.

Ellers så kan du sikkert alltids importere noen du får noe av på denne sexferien din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

flere enn dere tror av norske menn, normale og velfungerende, gjør det på denne måten, drar på sexferie. Fikk sjokk da jeg hørte at en venn av meg hadde gjort dette, en kjekk og grei mann. Jeg så helt annerledes på han etter dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, hvis måten han har "tilnærmet" seg oss her inne er samme måte han prøver å tilnærme seg jenter IRL så er det jammen rart at han ikke har fått seg noe :fnise:

:ironi:

Endret av Nita
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Men Katten selger jo ikke sex? :(

Når fyren har råd til å kjøpe seg en tur til utlandet for sex, så tror jeg at han skal klare å bla opp nok til å overtale meg òg.

Det involverer dog en tur til Trondheim.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om du bare er ute etter sex når du treffer kvinner, kan du fremstille deg som veldig desperat og masete.

De fleste kvinner ønsker ikke å ha noe med sånne menn å gjøre.

Det er ikke kvinnene som er problemet, det er du!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei "Jon", du er ikke alene, så fortvil ikke. Men husk kondom...du vil ikke trekke med deg alskens kjønnssykdommer med tilbake til Norge!

Det er da ikke så farlig, han får seg jo ikke noe i Norge, så det går da bare utover ham selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg si det sånn; det er grunn til at prostitusjon eksisterer og er verdens eldste yrke. Jeg føler forøvrig med ts, det er hardt og aldri få muligheten nærhet osv.

Forøvrig må jeg si det er svært merkelig hvor dømmende damene er over de som kjøper sex jamfør en annen tråd her hvor nesten samtlige sa de kunne solgt sex hvis prisen og omstendighetene var riktige. Hyklersk og dobbeltmoralsk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Det har gått ett helt jævla år siden jeg fikk meg noe sist. Nå gidder jeg ikke prøve meg på norske kvinner lengre og planlegger en sexferie til Praha om 14 dager. SO LONG SUCKERS!

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

...så er det jammen rart at han ikke har fått seg noe :fnise:

Så sex er noe menn får og kvinner gir? Bare greit å klare litt opp føler jeg :erter:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett hvor greit antall desperate kvinner som finnes i Norge, så er det egentlig ganske sjokkerende at TS ikke får. Men ok, det kan jo ha noe med holdningen og personligheten - eventuelt mangelen på slikt.

Have fun at Svinesund!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sex er noe menn får og kvinner gir

I stor grad, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

La meg si det sånn; det er grunn til at prostitusjon eksisterer og er verdens eldste yrke. Jeg føler forøvrig med ts, det er hardt og aldri få muligheten nærhet osv.

Forøvrig må jeg si det er svært merkelig hvor dømmende damene er over de som kjøper sex jamfør en annen tråd her hvor nesten samtlige sa de kunne solgt sex hvis prisen og omstendighetene var riktige. Hyklersk og dobbeltmoralsk.

Det er forskjell på snakk og handling... Slik jeg forsto det, svarte de fleste at de måtte hatt enorme summer for et knull dersom de skulle prostituere seg. Så store summer at det ikke hadde skjedd.

Dersom 50% eller fler hadde svart at de hadde pult for en hundings, sååå hadde jeg vært enig i argumentet ditt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Et lite stykke Thailand" går på TV Norge just nu!

Man se rjo hva slags menn det dreier seg om......

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg. Men forstår ikke helt hensikten med tråden?

Hensikten er jo selvsagt å se hvordan kvinnene flokker seg i tråden for å vise sin avsky, evt. for å si hvor lite de bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

Finnes mange ensomme damer i Norge, du har kanskje bare lett på feil sted TS. Men god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...