Gå til innhold

Svenske menn anbefales!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svensker er hot :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svenske kvinner synes Norsk språk er sexy iflg et par jeg har snakket med. Dette gjelder spesielt Stockholmare, mulig de er mer vant til oss på vestkysten :kjefte:

Skrevet

Svenske kvinner synes Norsk språk er sexy iflg et par jeg har snakket med. Dette gjelder spesielt Stockholmare, mulig de er mer vant til oss på vestkysten :kjefte:

Stockholmere skjønner ikke norsk :ler:

Skrevet

Stockholmere skjønner ikke norsk :ler:

Sant det, sikkert en faktor :briller:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker svensk og mange svenske menn er kjekke, men jeg opplever dem ofte som avstumpede, sjelløse og selvhøytidelige. Og kalde. Mange kalde svensker.

Anonym poster: 80cf9b84b7d374f1b4718a67c922c138

Skrevet

Svenska flickor er inte søta - dom smaker en aning salt. :jepp:

Mange svenske kvinner har en slags ro over seg.

Skrevet

Jeg liker svensk og mange svenske menn er kjekke, men jeg opplever dem ofte som avstumpede, sjelløse og selvhøytidelige. Og kalde. Mange kalde svensker.

Anonym poster: 80cf9b84b7d374f1b4718a67c922c138

Svensker er flinke til å gå i takt. Som har sine fordeler innen næringslivet blant annet.

AnonymBruker
Skrevet

Detta är skrivet av en (svartsjuk) norsk mann. Garanterat! ;)

Anonym poster: a19c4a325674adc759f3a1f2d1bcd62e

Skrevet

Stakkars svenske menn som blir oppfattet som søte og nusselige. Hahaha!! Jeg ler meg i hjel!

Menn skal være menn, ikke en jævla kloning av Anna Anka og Jan Thomas. Er det rart det landet går rett i dass.

AnonymBruker
Skrevet

Stakkars svenske menn som blir oppfattet som søte og nusselige. Hahaha!! Jeg ler meg i hjel!

Menn skal være menn, ikke en jævla kloning av Anna Anka og Jan Thomas. Er det rart det landet går rett i dass.

Nå har vel du ikke akkurat noen definisjonsrett på hva som skal være "menn"...

Anonym poster: 7a59fc7feb71c67ca5f1796fe5c4937a

AnonymBruker
Skrevet

...men svensker har problemer med å skjønne norsk.

Greit nok, svensker som jobber og bor i Norge har lært seg å skjønne. Men tar du turen over kjølen så skal du se det ikke er så enkelt du.

Sist gang jeg var i Sverige ble jeg ganske overrasket, da jeg faktisk enten måtte prøve å knote litt på svensk eller snakke engelsk for at endel der skulle skjønne meg.

Ganske overraskende, når det ikke var mange ordene på svensk jeg trengte å knote før de forstod. Da begynner man å lure, om de ikke vil skjønne norsk eller har dårlig språkøre.

Jeg har ingen problem med å skjønne svensk.

Men i Sverige møter du mye...HÆ? What the f...Hva sa du nå??? ...om du snakker norsk.

Veldig rart igrunn når norsk og svensk er så utrolig likt. Og er det ett ord du ikke skjønner helt så klarer du å skjønne det om du ser sammenhengen i setningen. Men i Sverige virker det som de ikke klarer helt dette..

Anonym poster: c93b30b302d06cfe5fdb05f296117958

Skrevet

Så rart. Jeg opplever sjeldent at svensker har problemer med å skjønne norsk (jeg snakker bokmål og er ganske mye i Sverige)

Skrevet

...men svensker har problemer med å skjønne norsk.

Greit nok, svensker som jobber og bor i Norge har lært seg å skjønne. Men tar du turen over kjølen så skal du se det ikke er så enkelt du.

Sist gang jeg var i Sverige ble jeg ganske overrasket, da jeg faktisk enten måtte prøve å knote litt på svensk eller snakke engelsk for at endel der skulle skjønne meg.

Ganske overraskende, når det ikke var mange ordene på svensk jeg trengte å knote før de forstod. Da begynner man å lure, om de ikke vil skjønne norsk eller har dårlig språkøre.

Jeg har ingen problem med å skjønne svensk.

Men i Sverige møter du mye...HÆ? What the f...Hva sa du nå??? ...om du snakker norsk.

Veldig rart igrunn når norsk og svensk er så utrolig likt. Og er det ett ord du ikke skjønner helt så klarer du å skjønne det om du ser sammenhengen i setningen. Men i Sverige virker det som de ikke klarer helt dette..

Anonym poster: c93b30b302d06cfe5fdb05f296117958

Svenskene er nok rett og slett litt dummere enn oss, tenker jeg :smoke: hehe

Men de er jo vanligvis ganske høflige da, så det blir mye förlåt når de ikke forstår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...