Gå til innhold

Svenske menn anbefales!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Svensker er HOT :rodmer:

VELDIG enig *smilefjæs*

Videoannonse
Annonse
Gjest Meridius
Skrevet (endret)

De er absolutt ikke sluts! I motsetning til norske menner som prøver å sperme deg ved første mulighet så er svensker gentlemen :rodmer: De respekterer oss kvinner rett og slett! Og alle mine venninder er enig med meg.

Ja, party-Sverige er det eneste landet i verden hvor det finnes menn som ikke vil sperme deg ved første anledning lol.gif

Endret av Meridius
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har lissom ALT! Fine klær/sko, sexy språk, bra moral og er som ville DYR i senga. Alle burde prøve en svenske, de er helt fantastiske. Tror jeg har vært veldig veeldig heldig, selv om jeg er singel nå.

Gjest tancos
Skrevet

Bra at dere finner dere menn i utlandet, uten at jeg tror svensker er så signifikante i forskjell fra norske. stå på.

Gjest Janus
Skrevet

Svenske piker anbefales IKKE! Jeg vil ha de for meg selv.

:)

Skrevet

Couldn't agree more! :) Samboeren min er svensk og er den snilleste og mest oppmerksomme gutten jeg har møtt. Utrolig kjekk er han og! Pluss at språket er en stor bonus selvfølgelig! Hehe

AnonymBruker
Skrevet

Jobber med svensker og er langt fra enig! :filer:

AnonymBruker
Skrevet

Skal man ha svenske må man ta de fra nord. Mannfolka i resten av landet snakker jo som noen heliumsballonger eller dansker.

Gjest Linaria
Skrevet

Jeg har møtt både drittsekksvensker og kjempehyggelige svensker. De er nok like forskjellige som nordmenn.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg liker så godt svenske menner jeg :rodmer: De har så god moral og er så gode! Behandler jenter mye bedre enn norsker gjør de og. Nå snakker jeg ut fra min og mine venners erfaring så ikke kritiser meg på det. GLEDER meg til Stockholms-turen min i sommer. Høhøhø.

Hva syns dere om svensker? Hot or not?

Nuhvel. Det vrimler av svensker med dårlig moral også. Har deita en.

Men liker svensk språk og syns generelt svenske menn er ganske sexy.

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg hater svenske menn

Hate var et sterkt ord..

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Jeg hater svenske menn

You're just jel! Svenske menn er digg! Jeg vil ha!

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hate var et sterkt ord..

Derfor burde det ikke være nødvendig å legge til at det ikke var ment dønn seriøst.

Skrevet

Hvorfor i alle dager bruker du uttrykket 'å sperme'? Grøss.

Når det er sagt synes jeg svensk er et fint språk, men svenskene jeg har møtt så langt har nok ikke vært de beste eksemplarene når det gjelder sjarm og høflighet.

Skrevet

Jeg digger svensker, men de bør helst ha bodd i Norge en stund sånn at de forstår norsk skikkelig. Jeg synes humor blir morsommere når det blir sagt på svensk. Litt mer søtt, lizzm :)

..Mens min svenske venninne på sin side ikke vil ha en nordmann, fordi dirty talk høres så teit ut på norsk (hennes ord, men jeg er enig) :ler:

Gjest tancos
Skrevet

Jeg digger svensker, men de bør helst ha bodd i Norge en stund sånn at de forstår norsk skikkelig. Jeg synes humor blir morsommere når det blir sagt på svensk. Litt mer søtt, lizzm :)

..Mens min svenske venninne på sin side ikke vil ha en nordmann, fordi dirty talk høres så teit ut på norsk (hennes ord, men jeg er enig) :ler:

Frognerfruen: Ah ah ah... Si noe dirty til meg da!

Nordlendingen: Du har shit i rævva!

• 4 uker senere...
Skrevet

Eg likar veldig godt både svensk og svenske mannfolk, men ut frå mine erfaringar så kan svenske menn være like mykje drittsekkar som dei norske kan vere.

Skrevet

jeg liker best amerikanere jeg :gjeiper:

Skrevet

Har en svensk mann, ædda bædda :fnise:

Men langt ifra alle svenske menn er sjarmerende...om man tror det så har man ikke vært så mye i Sverige ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...