AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #1 Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker så godt svenske menner jeg De har så god moral og er så gode! Behandler jenter mye bedre enn norsker gjør de og. Nå snakker jeg ut fra min og mine venners erfaring så ikke kritiser meg på det. GLEDER meg til Stockholms-turen min i sommer. Høhøhø. Hva syns dere om svensker? Hot or not? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 NOT. Det svenske språket er en stor turn-off. 4
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker så godt svenske menner jeg De har så god moral og er så gode! Behandler jenter mye bedre enn norsker gjør de og. Nå snakker jeg ut fra min og mine venners erfaring så ikke kritiser meg på det. GLEDER meg til Stockholms-turen min i sommer. Høhøhø. Så det du egentlig sier her er at svensker er akkurat like desperate som nordmenn? hehe 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Nei de er bare søøøøøte Svensk er så søtt! Det mest sexy av alle språk og dialekter i hele verden er skåne-dialekt. Gi meg en mann som snakker skånsk og jeg gjør hva han vil *voff voff*
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker så godt svenske menner jeg De har så god moral og er så gode! Behandler jenter mye bedre enn norsker gjør de og. Nå snakker jeg ut fra min og mine venners erfaring så ikke kritiser meg på det. GLEDER meg til Stockholms-turen min i sommer. Høhøhø. Hva syns dere om svensker? Hot or not? Så det du sier er at svensk menn er sluts?
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Det heter menn, ikke menner, og det heter nordmenn, ikke norsker. Og menn skal da for faen ikke være søte og nusselige???? 15
Gjest SnowLeopard Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Hadde jeg enda skjønt hva de sier også så.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 De er absolutt ikke sluts! I motsetning til norske menner som prøver å sperme deg ved første mulighet så er svensker gentlemen De respekterer oss kvinner rett og slett! Og alle mine venninder er enig med meg.
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 De er absolutt ikke sluts! I motsetning til norske menner som prøver å sperme deg ved første mulighet så er svensker gentlemen De respekterer oss kvinner rett og slett! Og alle mine venninder er enig med meg. Dummeste jeg har hørt! Det eneste er at de ofte er opplærte til å være høfligere. Som ikke er feil. 2
Gjest SnowLeopard Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 De er absolutt ikke sluts! I motsetning til norske menner som prøver å sperme deg ved første mulighet så er svensker gentlemen De respekterer oss kvinner rett og slett! Og alle mine venninder er enig med meg. Hvorfor er ikke da ALLE svenske menn opptatt da, tro? Siden de er så perfekte. :rodmer: :rodmer: 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 Tja,forskjellige grunner det. Svensker har vel sine preferanser de og. Men de er så søøøøte Her har norsker myyye å lære!
Envy Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 De er hverken søte eller nusselige. De svenske mennene jeg og mine venniner har gått oss på i Oslo har i hvertfall vært playere og drittsekker hele gjengen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 De er hverken søte eller nusselige. De svenske mennene jeg og mine venniner har gått oss på i Oslo har i hvertfall vært playere og drittsekker hele gjengen. Kødder du? Da har dere vært max uheldige. Alle jeg har møtt har tatt initiativ til å ville møte meg igjen og finne på ting, og har ikke prøvd å sperme meg en eneste gang! Bortsett fra han jeg datet da hehe. Det er dessuten forskjell på hvor dere går ut, på typ La Belle Sole og ssånne stder er det nok mange menn som bare vil tømme seg ändå.. norsker og svensker og alt mulig! Svensker burde arrangere kurs for norsker: Lär att charmera kvinnor - Swedish style
Envy Skrevet 3. juni 2012 #15 Skrevet 3. juni 2012 Kødder du? Da har dere vært max uheldige. Alle jeg har møtt har tatt initiativ til å ville møte meg igjen og finne på ting, og har ikke prøvd å sperme meg en eneste gang! Bortsett fra han jeg datet da hehe. Det er dessuten forskjell på hvor dere går ut, på typ La Belle Sole og ssånne stder er det nok mange menn som bare vil tømme seg ändå.. norsker og svensker og alt mulig! Svensker burde arrangere kurs for norsker: Lär att charmera kvinnor - Swedish style Pfft! Bullshit! Norske menn er fantastiske akkurat sånn som de er
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #16 Skrevet 3. juni 2012 Hvor gammel er du? Jeg har ikke hørt ordet norsker siden jeg var 12
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #17 Skrevet 3. juni 2012 Hvor gammel er du? Jeg har ikke hørt ordet norsker siden jeg var 12 29! Og glad i svensker
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. juni 2012 #18 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Det heter menn, ikke menner, og det heter nordmenn, ikke norsker. Og menn skal da for faen ikke være søte og nusselige???? Jo det skal de være Uansett synes jeg ikke svensker er søtere enn nordmenn. De ligger på samme skala Endret 3. juni 2012 av Nuppdupp
Kosemose Skrevet 3. juni 2012 #19 Skrevet 3. juni 2012 Du trenger vel ikke akkurat dra til sverige for å finne deg en svenske? Det er vel bare å sjekke opp en hvilken som helst servitør i Oslo... Jeg har forøvrig flere eksempler på usøte svenske menn, men enig i at svensk er et pent språk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå