RoH Skrevet 5. juni 2012 #41 Skrevet 5. juni 2012 Neida, kravene dine er ikke alt for store. Mitt krav var å ha en mann som var smartere enn meg Fant heldigvis det, man må jo ha krav slik at man finner en man faktsik gidder å dele resten av livet med! Lykke til TS, håper du finner drømmemannen din!! Hvor lenge er resten av livet? Er ikke det veldig lenge?
Tropic Skrevet 5. juni 2012 #42 Skrevet 5. juni 2012 Hvor lenge er resten av livet? Er ikke det veldig lenge? Resten av livet kan jo være alt fra 1 sec til ca 100 år. Spørs hvor gammel du er og hvor lenge du kommer til å leve :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #43 Skrevet 5. juni 2012 Det kalles nå for "The three year ditch" som tidligere het "The seven year itch". Så dette går ikke akkurat den rette veien i dagens samfunn, nei. Dette var nytt for meg. Nei, vanskelig med det! Holder fortsatt på med utdanningen min som er ganske lang, men samtidig har jeg lyst på familie. Noen ganger skulle jeg bare ønske at jeg levde på 50 tallet...
RoH Skrevet 5. juni 2012 #44 Skrevet 5. juni 2012 Resten av livet kan jo være alt fra 1 sec til ca 100 år. Spørs hvor gammel du er og hvor lenge du kommer til å leve :gjeiper: Er jo ikke sikkert at du alltid kommer til å like å tape i ludo? 100%, enten eller, svart eller hvitt. Det du finner bra i dag kan du avsky om 5 eller 15 år. Så en påstand om at forhold skal vare resten av livet er jo ganske tøft og avgi eller? Kan jo til å med hende at det ikke er du som tar avgjørelsen.
Tropic Skrevet 5. juni 2012 #45 Skrevet 5. juni 2012 Er jo ikke sikkert at du alltid kommer til å like å tape i ludo? 100%, enten eller, svart eller hvitt. Det du finner bra i dag kan du avsky om 5 eller 15 år. Så en påstand om at forhold skal vare resten av livet er jo ganske tøft og avgi eller? Kan jo til å med hende at det ikke er du som tar avgjørelsen. Svært så romantisk du var da Men hun bør jo uansett finne noen hun TROR hun kan dele resten av livet med. Dumt å bli sammen med en som har en "feil" som du ikke tror du gidder i mer enn 1 år.
Perrin Skrevet 6. juni 2012 #47 Skrevet 6. juni 2012 Man vil aldri finne en "perfekt partner" Skillsmisseraten i Norge er svimlende høy. Hvorfor vet jeg ikke, men hører rykter om at gifte mennesker ikke ønsker jobbe med sine problemer når de møter på motgang. Menneskes natur er ikke nødvendigvis å leve monogamt. Uansett hvor perfekt en partner ser ut de første årene, vil man før eller siden finne "feil". Skjønner jo at man ønsker treffe noen som man tenner på, blir hodestups forelsket i, treffer alle krav man har i en partner osv. Det er helt urealistisk at man skal finne en 100% perfekt partner utfra sitt eget ideale, de finns ikke. Derimot har man et litt åpent sinn og ikke har en krav liste fra helvete, kan man treffe noen man kan ha det veldig fint med. Om det er for en kort periode eller lang er opp til partene involvert 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå