Gjest BettyBoop Skrevet 4. juni 2012 #21 Skrevet 4. juni 2012 Og jeg er i ferd med å gi opp. Føler det er så langt mellom hver mann som faktisk klarer å tilfredstille hjernen min hvis jeg kan si det sånn. Og de som gjør det klarer ikke å leve opp til de andre "kravene" mine. Klarer liksom ikke å ta til takke med noe annet enn det jeg tenner på heller. Noen som har hatt det på samme måten? jeg føler at det er slik at hver gang jeg finner en fyr jeg liker så vil han ikke ha meg men at jeg bare får gutter jeg har null eller kommer til å få null følelser for. Er så innmari urettferdig liksom. Jeg er jo ikke stygg, jeg burde jo kunne få en fyr som har gjensidige følelser for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #22 Skrevet 4. juni 2012 Har møtt drømmemannen flere ganger. Først i drømmen så i virkeligheten, de 3 siste langvarige forholdene mine. Slags intuisjon? Kall meg gal:D Men det ser ut som de varer ca 3 år per gang. Vet ikke om det finnes en rett? Eller bare mange på ulike tidspunkt i livet? Skulle ønske jeg hadde det bestemor og bestefar hadde... De hadde jo bare hverandre:)
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #23 Skrevet 4. juni 2012 Du må slutte å ha en LISTE. Bare rare folk har slike lister. Det blir omtrent som Nynne i Nynnes dagbok. Du kan da ikke mene at du hadde sagt nei takk til en kjekk og intellektuell fyr bare fordi han ikke var en handyman? Også grunnen til at han skal være en handyman da; nei ikke fordi det både er praktisk, økonomisk og tidsbesparende - nei bare fordi det er SEXY.. Det blir litt vel korttenkt og naivt i mine øyne. Og du kan da ikke mene at du hadde sagt nei takk til en kjekk handyman, bare fordi han ikke kan diskutere Kafka med deg? Du har faktisk lov til å ha venner selv om du får deg mann vet du; du er ikke nødt til å finne absolutt alt i partneren din. Da må du i så fall lete leeenge... Jeg falt pladask for en kjekk fyr, fordi han kom med blomster på døra til meg og billetter til Barcelona etter at vi hadde datet i 3 uker (traff ham på match.com). Og i dag er vi lykkelig gift og har barn sammen Bare lev litt i nuet; dropp lista di og gi disse gutta en sjans
Gjest .-L-. Skrevet 4. juni 2012 #24 Skrevet 4. juni 2012 Hva var det med disse "kravene" mine som var så veldig damete? At han bør være omsorgsfull? Trodde ikke det var så sjeldent selv om en blir sett på som "ekte" mann. :gjeiper: En mann som har alle kvalitene du ønsker er ikke ledig lenge :gjeiper: Møter du han må du huke han inn fort.
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juni 2012 #25 Skrevet 4. juni 2012 Du må slutte å ha en LISTE. Bare rare folk har slike lister. Det blir omtrent som Nynne i Nynnes dagbok. Du kan da ikke mene at du hadde sagt nei takk til en kjekk og intellektuell fyr bare fordi han ikke var en handyman? Også grunnen til at han skal være en handyman da; nei ikke fordi det både er praktisk, økonomisk og tidsbesparende - nei bare fordi det er SEXY.. Det blir litt vel korttenkt og naivt i mine øyne. Og du kan da ikke mene at du hadde sagt nei takk til en kjekk handyman, bare fordi han ikke kan diskutere Kafka med deg? Du har faktisk lov til å ha venner selv om du får deg mann vet du; du er ikke nødt til å finne absolutt alt i partneren din. Da må du i så fall lete leeenge... Jeg falt pladask for en kjekk fyr, fordi han kom med blomster på døra til meg og billetter til Barcelona etter at vi hadde datet i 3 uker (traff ham på match.com). Og i dag er vi lykkelig gift og har barn sammen Bare lev litt i nuet; dropp lista di og gi disse gutta en sjans You lucku biatch (ikke ment som personangrep): hvor finner du slike menn som dukker opp med blomster på døra og er perfekte sånn der?
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #26 Skrevet 4. juni 2012 You lucku biatch (ikke ment som personangrep): hvor finner du slike menn som dukker opp med blomster på døra og er perfekte sånn der? Jeg gikk gjennom hjertesorg etter hjertesorg helt til jeg var 26 år og traff ham på match.com (har forresten datet alt fra advokater til apotekere på match; det er MINST like mye bra der som ute på byen). Hadde ikke sommerfugler i magen engang, men tenkte at han var jo en kjekk, hyggelig kar, så jeg ville gi ham en sjanse. Og det var veldig herlig å endelig bli jaktet på og begjært av en mann, i stedenfor å sitte kveld etter kveld og overanalysere sms fra diverse superhotte gutter som jeg traff på byen (og som bare såret og skuffet meg). Etter å ha vært kjærester et halvt års tid våknet jeg bare opp en dag og kunne aldri tenkt meg livet uten min kjekke, snille mann (som dessverre ikke er noen handyman, men han er en supergod pappa for barnet vårt så det gjør abolutt ingenting). Jeg anbefaler nettdating jeg Selvfølgelig så mister man mye av spenningen ved det første treffet, men gevinsten kan være livslang. Selvfølgelig har vi flest hverdager i forholdet, og krevende barn og lite søvn osv kan gjøre sitt. Men vi kunne aldri ha tenkt oss livet uten hverandre.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #27 Skrevet 4. juni 2012 Du må slutte å ha en LISTE. Bare rare folk har slike lister. Det blir omtrent som Nynne i Nynnes dagbok. Du kan da ikke mene at du hadde sagt nei takk til en kjekk og intellektuell fyr bare fordi han ikke var en handyman? Også grunnen til at han skal være en handyman da; nei ikke fordi det både er praktisk, økonomisk og tidsbesparende - nei bare fordi det er SEXY.. Det blir litt vel korttenkt og naivt i mine øyne. Og du kan da ikke mene at du hadde sagt nei takk til en kjekk handyman, bare fordi han ikke kan diskutere Kafka med deg? Du har faktisk lov til å ha venner selv om du får deg mann vet du; du er ikke nødt til å finne absolutt alt i partneren din. Da må du i så fall lete leeenge... Jeg falt pladask for en kjekk fyr, fordi han kom med blomster på døra til meg og billetter til Barcelona etter at vi hadde datet i 3 uker (traff ham på match.com). Og i dag er vi lykkelig gift og har barn sammen Bare lev litt i nuet; dropp lista di og gi disse gutta en sjans Det er jo ikke slik at jeg sitter og huker av på en liste når jeg ser menn på gata for å se om han passer inn eller ikke. For meg er det viktigste, som du sier, at det er en kjemi der. Problemet er bare at denne kjemien ikke kommer av seg selv, og jeg merker jo hva jeg savner med menn for at denne kjemien skulle oppstått. Og det er disse tingene jeg har skrevet ned her, fordi en bruker lurte på hva som fikk det til å klikke med en mann for meg. Finner jeg kjemien med en mann som ikke har alle disse kvalitetene, så ser jeg jo selvsagt ikke nei. Men det har til nå ikke skjedd. Er dette så vanskelig å forstå? TS
Gjest bazibaz Skrevet 4. juni 2012 #28 Skrevet 4. juni 2012 You lucku biatch (ikke ment som personangrep): hvor finner du slike menn som dukker opp med blomster på døra og er perfekte sånn der? Man dropper listene.
Steinar40 Skrevet 4. juni 2012 #29 Skrevet 4. juni 2012 Har møtt drømmemannen flere ganger. Først i drømmen så i virkeligheten, de 3 siste langvarige forholdene mine. Slags intuisjon? Kall meg gal:D Men det ser ut som de varer ca 3 år per gang. Vet ikke om det finnes en rett? Eller bare mange på ulike tidspunkt i livet? Skulle ønske jeg hadde det bestemor og bestefar hadde... De hadde jo bare hverandre:) Det kalles nå for "The three year ditch" som tidligere het "The seven year itch". Så dette går ikke akkurat den rette veien i dagens samfunn, nei.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #30 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er sikker på at de fleste av oss har en slags ubevisst liste over hva en ønsker av en partner. Det er jo ikke akkurat slik at en faller for alle en møter, så da må det jo være ting som trigger følelsene. Noen er bare mer bevisst hva disse triggerne er.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #31 Skrevet 4. juni 2012 Jeg gikk gjennom hjertesorg etter hjertesorg helt til jeg var 26 år og traff ham på match.com (har forresten datet alt fra advokater til apotekere på match; det er MINST like mye bra der som ute på byen). Hadde ikke sommerfugler i magen engang, men tenkte at han var jo en kjekk, hyggelig kar, så jeg ville gi ham en sjanse. Og det var veldig herlig å endelig bli jaktet på og begjært av en mann, i stedenfor å sitte kveld etter kveld og overanalysere sms fra diverse superhotte gutter som jeg traff på byen (og som bare såret og skuffet meg). Etter å ha vært kjærester et halvt års tid våknet jeg bare opp en dag og kunne aldri tenkt meg livet uten min kjekke, snille mann (som dessverre ikke er noen handyman, men han er en supergod pappa for barnet vårt så det gjør abolutt ingenting). Jeg anbefaler nettdating jeg Selvfølgelig så mister man mye av spenningen ved det første treffet, men gevinsten kan være livslang. Selvfølgelig har vi flest hverdager i forholdet, og krevende barn og lite søvn osv kan gjøre sitt. Men vi kunne aldri ha tenkt oss livet uten hverandre. Vet du hva den hyppigste grunnen til at forhold ikke engang starter for min del? Fordi dama ikke gidder ta initiativ selv. Misforstå meg rett, det er lite i livet som gir meg større glede enn å gi av meg selv. Men når hun gir inntrykk av at ting må begynne med at jeg skal bevise at jeg ikke er "som alle de andre taperne", så forsvinner interessen ganske brått. Gode mennesker fokuserer på gode ting i andre. Alltid.
Gjest Lurifix Skrevet 5. juni 2012 #32 Skrevet 5. juni 2012 En mann som har alle kvalitene du ønsker er ikke ledig lenge :gjeiper: Møter du han må du huke han inn fort. Indeed! Når 90% av kvinnene er ute etter 16.5% av mennene da må man være kjapp. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #33 Skrevet 5. juni 2012 Indeed! Når 90% av kvinnene er ute etter 16.5% av mennene da må man være kjapp. Vel, ut ifra denne tråden virker det som om de fleste kvinnene ikke har noen spesielle ønsker.
Gjest Meridius Skrevet 5. juni 2012 #34 Skrevet 5. juni 2012 Indeed! Når 90% av kvinnene er ute etter 16.5% av mennene da må man være kjapp. I følge SSB er 90% av de 16.5% av mennene opptatt.
Tropic Skrevet 5. juni 2012 #35 Skrevet 5. juni 2012 Dere som har endel krav, hva med guttenes krav til dere? Er dere en bra partner? Ofte får jeg følelsen av at damer gjerne vil ha en handyman som kan klippe gresset, skifte dekk, fikse ødelagte ting i huset og generelt gjøre de typiske manneoppgavene. MEN de skal samtidlig gjøre 50% av de tradisjonelle dameoppgavene fordi vi har jo likestilling.... Da kan jeg skjønne at menn ikke er interessert. Jeg sier ikke at dere er slik, bare forteller det jeg har opplevd av venninner. Videre vil jeg anbefale nettdating, mye lettere å finne drømmemannen der føler jeg, for der står det mye om personen før man i det heletatt har snakket sammen. Jeg fant min der iallefall! Ellers: Lykke til jenter og gutter!
Gjest Amanda. Skrevet 5. juni 2012 #36 Skrevet 5. juni 2012 Skjønner hva du mener , TS. Jeg venter også på den rette! Har en liste jeg og Og det virker jo egentlig helt umulig å finne den ene som jeg virkelig liker, og som i tillegg virkelig liker meg tilbake. Men det skjer jo støtt og stadig andre folk, så det skjer vel med oss til slutt også
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #37 Skrevet 5. juni 2012 Lykke til med å finne en ridder på en hvit hest. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #38 Skrevet 5. juni 2012 Dere som har endel krav, hva med guttenes krav til dere? Er dere en bra partner? Ofte får jeg følelsen av at damer gjerne vil ha en handyman som kan klippe gresset, skifte dekk, fikse ødelagte ting i huset og generelt gjøre de typiske manneoppgavene. MEN de skal samtidlig gjøre 50% av de tradisjonelle dameoppgavene fordi vi har jo likestilling.... Da kan jeg skjønne at menn ikke er interessert. Jeg sier ikke at dere er slik, bare forteller det jeg har opplevd av venninner. Videre vil jeg anbefale nettdating, mye lettere å finne drømmemannen der føler jeg, for der står det mye om personen før man i det heletatt har snakket sammen. Jeg fant min der iallefall! Ellers: Lykke til jenter og gutter! TS her. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg mener hvertfall at jeg er en bra partner. Jeg har aldri kjempet for likestilling i huset, og har stort sett alltid tatt typiske kvinneoppgaver med et smil. Jeg mener at menn og kvinner av natur er ulike, så jeg skjønner ikke hvorfor alle på død og liv skal være så like. Nå er det som sagt heller ikke slik at jeg ønsker en handyman fordi jeg ønsker at han skal gjøre masse arbeid som jeg ikke gidder. Jeg kan godt klippe plenen eller skifte dekk for den saks skyld dersom det er nødvendig, men må jo innrømme at det er mandig med en mann som gjør disse tingene. Det fremhever liksom litt av forskjellen mellom mann og kvinne. Nettdating har jeg prøvd i over et år nå, og har datet noen. Men det har ikke ført til noe stort enda. Men jeg skjønner jo at det er vanskeligere når en stiller litt krav til hvem en ønsker å dele livet med. Men jeg skjønner fortsatt ikke at disse kravene mine er så veldig store. Ikke stiller jeg krav til økonomi eller utdannelse. Ikke til høyde som jeg skjønner at mange gjør. Ikke til om han har barn fra før. Føler liksom at kravene mine er ganske vanlige ettersom alle vel ønsker en de er på bølgelengde med?
Tropic Skrevet 5. juni 2012 #39 Skrevet 5. juni 2012 TS her. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg mener hvertfall at jeg er en bra partner. Jeg har aldri kjempet for likestilling i huset, og har stort sett alltid tatt typiske kvinneoppgaver med et smil. Jeg mener at menn og kvinner av natur er ulike, så jeg skjønner ikke hvorfor alle på død og liv skal være så like. Nå er det som sagt heller ikke slik at jeg ønsker en handyman fordi jeg ønsker at han skal gjøre masse arbeid som jeg ikke gidder. Jeg kan godt klippe plenen eller skifte dekk for den saks skyld dersom det er nødvendig, men må jo innrømme at det er mandig med en mann som gjør disse tingene. Det fremhever liksom litt av forskjellen mellom mann og kvinne. Nettdating har jeg prøvd i over et år nå, og har datet noen. Men det har ikke ført til noe stort enda. Men jeg skjønner jo at det er vanskeligere når en stiller litt krav til hvem en ønsker å dele livet med. Men jeg skjønner fortsatt ikke at disse kravene mine er så veldig store. Ikke stiller jeg krav til økonomi eller utdannelse. Ikke til høyde som jeg skjønner at mange gjør. Ikke til om han har barn fra før. Føler liksom at kravene mine er ganske vanlige ettersom alle vel ønsker en de er på bølgelengde med? Neida, kravene dine er ikke alt for store. Mitt krav var å ha en mann som var smartere enn meg Fant heldigvis det, man må jo ha krav slik at man finner en man faktsik gidder å dele resten av livet med! Lykke til TS, håper du finner drømmemannen din!!
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #40 Skrevet 5. juni 2012 Neida, kravene dine er ikke alt for store. Mitt krav var å ha en mann som var smartere enn meg Fant heldigvis det, man må jo ha krav slik at man finner en man faktsik gidder å dele resten av livet med! Lykke til TS, håper du finner drømmemannen din!! Takk for det, Tropic TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå