Gjest imli Skrevet 5. juni 2012 #241 Del Skrevet 5. juni 2012 En jeg gikk i klasse med før har kalt datteren sin Amathea. I utgangspunktet et fint navn, men får meg til å lure på om hun har oppkalt datteren sin etter stiftelsen Amathea Med tanke på at hun ble uplanlagt gravid (faren er i hvert fall ikke med i bilde) og at hun var ung. Huff, den var litt ironisk Namnet høyrest dessutan ut som a'Mathea (ho Mathea). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #242 Del Skrevet 6. juni 2012 Sivert Lorang med søster Ylva Ovidia og bror Elmert Skjalg. Snodige navn. Også kjenner jeg til en med en forferdelig sammensetning: Kurt Arvid. Han bruker begge. Jo, og Arnt Remi. Og en som heter Ryan. Heilnorsk og det uttales ikke på engelsk, men rett frem med norske lyder RYAN. Og Ryan heter kanskje Ryan-Andre, og er bror til Arnt-Remy...? Litt skummelt med så lett gjenkjennelige navn... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #243 Del Skrevet 6. juni 2012 Jørund - fordi det høres virkelig ut som et jentenavn, men det er et guttenavn. Dagmar - fordi det virkelig høres ut som et guttenavn, men det er et jentenavn. Jørund er guttenavn, Jørunn er et jentenavn; uttales likt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 6. juni 2012 #244 Del Skrevet 6. juni 2012 Og Ryan heter kanskje Ryan-Andre, og er bror til Arnt-Remy...? Litt skummelt med så lett gjenkjennelige navn... Nei. Heter bare Ryan, og har så vidt jeg vet bare en søster. (de to jeg nevnte bor i hver sin del av landet og) Men kanskje Ryan er mer brukt enn jeg aner. Tok et søk på SSB, det er vist mye vanligere enn jeg trodde: Det er 147 menn som har Ryan som første fornavn. Det er 53 menn som har Ryan som eneste fornavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. juni 2012 #245 Del Skrevet 6. juni 2012 Broren min kjente ham også. Kjempe kult, egentlig. (Tror det er den samme fyren, i og med at jeg tror ingen andre har gjort det samme) hehe... verden er ikke stor men han har jo en usedvanlig stor omgangskrets da! aller aller aller mest sannsynligvis er det den samme karen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #246 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg vet om en som het Onar Onarheim og bodde på Onarheim.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 6. juni 2012 #247 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er flere som påstår det finnes/fantes ei dame som heter/het Bolla Bolle. Heldigvis er/var hun ikke overvektig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tolly Skrevet 6. juni 2012 #248 Del Skrevet 6. juni 2012 Bolle som etternavn vet jeg noen som heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2012 #249 Del Skrevet 6. juni 2012 Bolle som etternavn vet jeg noen som heter. Tidligere fiskeriminister Eivind Bolle, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anerikke Skrevet 6. juni 2012 #250 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg kjenner også flere som heter Bolle til etternavn. Og ei som het Bolla til fornavn. Men det var visstnok bare et kallenavn hun fikk som barn, og som ble sittende. Ikke var hun tykk heller! Arctander har jeg nylig truffet, og jeg må innrømme at jeg syns det er et veldig merkelig navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 6. juni 2012 #251 Del Skrevet 6. juni 2012 Nei det er sant, men det er ikke poppis navn heller. Men jeg digger navnet mitt! er det ikke? (poppis altså) Jeg gikk i klasse med 2 stk på ungdomsskolen som heter akkuratt det samme som deg, og har møtt noen flere i ettertid også Endret som ledd i rydding. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mildrid Skrevet 6. juni 2012 #252 Del Skrevet 6. juni 2012 Tomander. Høres veldig konstruert ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 6. juni 2012 #253 Del Skrevet 6. juni 2012 Peder Kjell, Tjøstolv og Torje er vel det rareste jeg har vært borti. Det gikk litt fort i svingene, og jeg tenkte "Herregud, Tonje er vel ikke noe rart navn?". Jaja, så feil kan man ta! Har møtt på en Storm og Frost. Synes dette er veldig spesielle navn men kan ikke unngå å synes de er tøffe Kjenner en Storm jeg også. Han het egentlig noe sånt som Jon Kristian, Alf Kristoffer eller noe i den gata, men ville ha et mer "black metal"-navn... Nå skal jeg snart slutte å kuppe denne tråden, men kommer stadig vekk på ting. Jeg kjenner og en Brian, Grace og en Jean som uttaler navnet sitt rett fram på norsk og attpåtil påpeker det hver gang de presenterer seg selv Må få dette inn med teskje, jeg... Så læreren roper opp Græis, og hun retter han og sier "Nei, jeg heter GRASE!"? ___ Var kjæreste en Idar (dette er et gammelt navn, men alle trodde kjæresten min het Ida...). Har også møtt Åne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 6. juni 2012 #254 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg kjenner en kar som heter Jul Geir, men akkurat i påsken kaller han seg Påske-Geir. På barneskolen hadde jeg en lærer med navnet Fred (som i krig og fred). Ganske spesielt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitta Skrevet 6. juni 2012 #255 Del Skrevet 6. juni 2012 Rodgeir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #256 Del Skrevet 6. juni 2012 Nordin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #257 Del Skrevet 6. juni 2012 Hilding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasi Skrevet 6. juni 2012 #258 Del Skrevet 6. juni 2012 Skjalg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romla Skrevet 6. juni 2012 #259 Del Skrevet 6. juni 2012 Jeg syns Øyvor er et litt rart jentenavn, men det er nå bare min mening. Jeg har også hørt at det var en dame på Vestlandet som hette Rosa (fornavn) Bleie (etternavn). Huff, stakkars dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #260 Del Skrevet 6. juni 2012 Jarand (det rareste navnet jeg vet om....) Øydis Perly Modgunn Charles (ikke som i engelsk-uttalt Charles, men på norsk; scharless) Kairith Øygunn Louis-Leif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå